Nee, jij bent een puber.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
"offuh..." stond er ook niet voor niets![]()
Leugenaar!!!quote:
En dat is het enige waar je op kunt komen na 41 jaar?quote:
Ik zie zie slechts in jouw profiel dat jij 24/25 bent.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is het enige waar je op kunt komen na 41 jaar?
(no pun intenden)
Correct, dus ik heb nog even te gaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie zie slechts in jouw profiel dat jij 24/25 bent.
Het is trouwens 'no pun intended'.
Weer zo'n kneus die alleen de openingspost leest.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:45 schreef TheFrankey het volgende:
vrij bizar dat je pa dat verteld.....
Seksuele voorlichting door ouders vindt jij dan zeker ook vies?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:45 schreef TheFrankey het volgende:
vrij bizar dat je pa dat verteld.....
bij jou komt er niks wits, je bent een wiefje.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef trekslet het volgende:
hallo.
ik ben 13 jaar en ik ben afentoe wel is klaar gekomen maar sperma komt maar niet, hoelang duurt dat nog![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef SharQueDo het volgende:
Koel, een topique uit 2005. Daar moet ik in gepost hebben!
Je moet vlak voor je gaat rukken ongeveer 3 of 4 bananen eten, dan komt het een stuk sneller de 1e keer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef trekslet het volgende:
hallo.
ik ben 13 jaar en ik ben afentoe wel is klaar gekomen maar sperma komt maar niet, hoelang duurt dat nog![]()
Ik schijn er al in gepost te hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef SharQueDo het volgende:
Koel, een topique uit 2005. Daar moet ik in gepost hebben!
nee de banaan moet ie pellen en het zachte vruchtvlees in zijn pisbuis duwen. dan krijgt ie een oeroeboeroe penis.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:31 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Je moet vlak voor je gaat rukken ongeveer 3 of 4 bananen eten, dan komt het een stuk sneller de 1e keer.
Er was toch iets met eieren eten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:31 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Je moet vlak voor je gaat rukken ongeveer 3 of 4 bananen eten, dan komt het een stuk sneller de 1e keer.
je weet niet eens het vriendinnen-ding goed te spellen. snuifpiem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:32 schreef proxydude het volgende:
neem een vrindin... werkt veel BETER!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |