Klinkt als een paradijsje!!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zit een maandje in een villa op het duitse platteland, enorme moestuin erbij en een boomgaard, een superduper keuken en een zwembad in de tuin. Vermaken ons met lekker eten, koken, heb wat jams gemaakt en ga als de tomaten rijp zijn die ook maar inmaken, tomatensoep maken, komkommers inleggen in het zuur, amsterdamse uien maken, wat dies meer zij.
Ben benieuwd wat je moet doen. Ben ook wel benieuwd hoe het er in zo'n keuken aan toe gaat.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:09 schreef Euc- het volgende:
Ik begin morgen bij het catharina ziekenhuis, ik ben benieuwd wat ik er moet doen etc
Precies, en vooral je collega's! Hij vertelde mij aan de telefoon dat hij rond de 30 vakantiewerkers hadquote:Op zondag 17 juli 2005 23:11 schreef Chielus het volgende:
Succes iig Euc, altij d spannend zo'n eerste dag.
Je had eigenlijk in het LUMC moeten werken. Dan had ik tenminste ook iedere avond eten gehadquote:Op zondag 17 juli 2005 23:12 schreef Euc- het volgende:
Precies, en vooral je collega's! Hij vertelde mij aan de telefoon dat hij rond de 30 vakantiewerkers had![]()
Maakt me eigenlijk niet eens uit als ik alles in bakken moet mikken of boterhammen moet smeren, zolang ik maar gezellige collega's heb!![]()
íets tever wegquote:Op zondag 17 juli 2005 23:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je had eigenlijk in het LUMC moeten werken. Dan had ik tenminste ook iedere avond eten gehad![]()
![]()
Heb je niks over voor je medefokkers?quote:
Nee, geen rare verrassingen moesten om 14:00 binnen zijn en behalve bloed prikken, temp en bloeddruk controleren hoefde ze niks meer te doen. Dus de hele middag maar wat lopen niksen TV kijken, lezen en puzzelen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:16 schreef Euc- het volgende:
Vandaag alles gelopen zoals het hoort? Geen rare verrasingen meer ofzo?
Tuurlijk. zal de hele ochtend wel achter de PC hangen tot het telefoontje.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:16 schreef Euc- het volgende:
Je houdt ons morgen toch wel op d ehoogte he!
Neequote:Op zondag 17 juli 2005 23:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je niks over voor je medefokkers?![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 juli 2005 23:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, geen rare verrassingen moesten om 14:00 binnen zijn en behalve bloed prikken, temp en bloeddruk controleren hoefde ze niks meer te doen. Dus de hele middag maar wat lopen niksen TV kijken, lezen en puzzelen.
en om 17:00 kreeg Annemiek mooi eten van het ziekenhuis en moest ik maar zien wat ik at. Dus ik ben maar eens op Leiden Centraal Station (Ligt er recht tegenover) gaan kijken en gelukkig hadden ze daar een AH to Go.
Wat een uitvinding die winkel!!![]()
![]()
Ik ben er dan helaas niet, maar ik zal aan je denken !quote:Op zondag 17 juli 2005 23:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Tuurlijk. zal de hele ochtend wel achter de PC hangen tot het telefoontje.
Kant en klare sushi gehaald en een sandwich Krabsalade en een sandwich Zalm en als toetje vruchtensalade.quote:
Oke dank je! Je zal s'avonds mijn posts wel lezen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:32 schreef Euc- het volgende:
Ik ben er dan helaas niet, maar ik zal aan je denken !![]()
quote:
Alleen of had je gezelschap?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
anavond zonsondergang gekeken op 't strand, het was echt een prachtige avondO+
Vrijdagavond even de turkse supermarkt en de toko onveilig gemaaktquote:Op zondag 17 juli 2005 23:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
I had good company
jij leuk weekend gehad?
Ik geef er niks om, als het er maar gezellig is!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Euc
Sterkte morgen op je eerste dag... je zal wel aan de band komen te staan
* Bluezz heeft veel in ziekenhuizen gewerkt en stage gelopen en regelmatig gezellig meegewerkt in de keuken... ook in de opleiding trouwens.. toetjes maken enzo
Beetje een late reactie van mijn kantquote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef Euc- het volgende:
Welkom terug BBQ-Kip~!
Ja, leuk!quote:
Nee, ze wordt echt geholpen heb om 07:30 ook een telefoontje gehad dat ze richting de OK ging.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Wordt Annemiek morgen geholpen of eerst gescreened Martijn?
Daar gaan wel wel vanuit maar tot een uur of een is het echt wachtenquote:Op maandag 18 juli 2005 09:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zo naar de Apenheul, Martijn het gaat vast goed
Het is wat je lang blijven noemt. Na de operatie moet ze 1 tot 2 dagen op de IC blijven. In totaal moet ze 7 tot 10 dagen in het ziekenhuis blijven. Maar als alles goed gaat mag ze na een dag of 4 / 5 richting het ziekenhuis in Tilburg.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:01 schreef Chielus het volgende:
hm, das echt zuur, 4 uur lang wachten. Moet ze hierna nog lang blijven of magh ze alweer snel naar huis?
Nou 7 tot 10 dagen voor een open hart operatie vind ik vrij kort. Mijn vader lag voor een operatie aan zijn nieren ook een week in het ziekenhuis.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:09 schreef Chielus het volgende:
tja, das toch best lang
Ja, dat is het verwijzend ziekenhuis en ze gaat dan naar Tilburg omdat de vestiging in Waalwijk geen afdeling Cardiologie heeft.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:09 schreef Chielus het volgende:
mooi dat ze later naar T'burg mag. Gaat ze naar het 2 steden?
Dank je!quote:
Das ook wel misschien zo, maar ja, jij zit wel 10 dagen alleen thuis, ook geen pretje.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nou 7 tot 10 dagen voor een open hart operatie vind ik vrij kort. Mijn vader lag voor een operatie aan zijn nieren ook een week in het ziekenhuis.
[..]
Ben alleen vandaag thuis de rest van de tijd werk gewoon en reis s'avond naar het ziekenhuis. Dus ben niet veel thuis. Als ze straks thuis komt neem ik ongeveer 2 weken vakantie op. IVM thuiszorg enzo.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
Das ook wel misschien zo, maar ja, jij zit wel 10 dagen alleen thuis, ook geen pretje.
Godzijdank, het is achter de rug!quote:Op maandag 18 juli 2005 13:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Om 13:30 telefoon gehad was de chirurg alles is goed gegaan.
De klep is vervangen voor een donorklep en het Aneurisma is vervangen door een vaatprotese. Alles is volgens het boekje verlopen en Annemiek ligt nu op de IC
Ben nu richting Leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |