Moeilijk is het niet, maar ik vertik het gewoon om in mijn werkkring een heel comingout gedoe te houden. Ik heb er gewoon geen zin meer in.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou zeggen, doe er zelf niet zo moeilijk over, maar blijkbaar vinden velen dat hier niet zo'n goed plan. Is het echt zo'n big deal om in 2005 uit de kast te komen?
Ik vraag het me eigenlijk af. Ik kan me eigenlijk nooit herinneren dat er op mijn werk naar gevraagd is of dat het van belang is of is geweest.. Ook nooit collega's gehad die uit waren op een relatie met mij of andersom.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:27 schreef Monus het volgende:
Maar is het nodig dat mensen op het werk weten dat je homo/hetero bent?
Ik denk dat Syb idd beter in 2005 uit De Kast had kunnen komen, dat was beter voor zn pensioenopbouw geweest.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou zeggen, doe er zelf niet zo moeilijk over, maar blijkbaar vinden velen dat hier niet zo'n goed plan. Is het echt zo'n big deal om in 2005 uit de kast te komen?
Dat is trouwens niet geheel waar bedenk ik me nu, er is ooit door een collega naar gevraagd.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag het me eigenlijk af. Ik kan me eigenlijk nooit herinneren dat er op mijn werk naar gevraagd is of dat het van belang is of is geweest.. Ook nooit collega's gehad die uit waren op een relatie met mij of andersom.
ghehehe, leuk toch als iemand je leuk vindt? ongeacht het geslacht?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is trouwens niet geheel waar bedenk ik me nu, er is ooit door een collega naar gevraagd.
Het is echter nooit bij borrelpraat oid ter sprake gekomen.
Jahoor, aandacht is altijd leuk op een bepaalde manier.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe, leuk toch als iemand je leuk vindt? ongeacht het geslacht?
Als je geen relatie hebt, komt het wellicht minder ter sprake. Maar als je homo bent en een partner hebt, dan moet je al heel omzichtig over 'mijn partner' o.i.d. gaan spreken als je niet wilt dat mensen weten dat je homo bent. En als je 'mijn vriend' zegt denken mensen dat je het gewoon over een vriend hebt. Het is gewoon wel zo makkelijk en duidelijk als men het weet.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
Dat is trouwens niet geheel waar bedenk ik me nu, er is ooit door een collega naar gevraagd.
Het is echter nooit bij borrelpraat oid ter sprake gekomen.
Ernst Röhmquote:Op zondag 17 juli 2005 19:32 schreef TheDon1985 het volgende:
Wat wordt er verstaan onder 'foute homo'![]()
Het is dan inderdaad niet meer verborgen te houden als je normaal gesprekken wilt voeren. Aan de andere kant is de vraag of je het geforceerd moet vertellen. Als ik het over mijn vriendin in de context van een lesbische relatie zou hebben, zou het vanzelf wel op een gegeven moment gaan dagen dat het mijn partner is denk ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je geen relatie hebt, komt het wellicht minder ter sprake. Maar als je homo bent en een partner hebt, dan moet je al heel omzichtig over 'mijn partner' o.i.d. gaan spreken als je niet wilt dat mensen weten dat je homo bent. En als je 'mijn vriend' zegt denken mensen dat je het gewoon over een vriend hebt. Het is gewoon wel zo makkelijk en duidelijk als men het weet.
Caligulaquote:
die bepaalde manier heb je volgens mij altijd zelf in de hand.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jahoor, aandacht is altijd leuk op een bepaalde manier.
Ik bedoel meer dat aandacht strelend voor het ego is, maar dat het niet altijd leuk is wanneer het niet wederzijds is.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die bepaalde manier heb je volgens mij altijd zelf in de hand.
ik heb dat nooit gehad. op fok lees je vaak dat "dikke wijven" niet mogen versieren, omdat ze dik zijn. ik vind het juist leuk als iemand een poging waagt. ik vind het respectvol om dat ook zo te zien en inderdaad heb je twee mensen nodig om de 'versiering' tot een geslaagd einde te brengen.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
maar dat het niet altijd leuk is wanneer het niet wederzijds is.
Op fok lees je een hele hoop dingen die niet mogen.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gehad. op fok lees je vaak dat "dikke wijven" niet mogen versieren, omdat ze dik zijn. ik vind het juist leuk als iemand een poging waagt. ik vind het respectvol om dat ook zo te zien en inderdaad heb je twee mensen nodig om de 'versiering' tot een geslaagd einde te brengen.
idd. en daar mag soms best wat van gezegd worden. misschien is het forum daarom wel groot?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op fok lees je een hele hoop dingen die niet mogen.![]()
Ach, eigenlijk moet je dat geen worst schelen wat anderen ervan vinden...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:09 schreef petre86 het volgende:
in een macho-cultuur hou je meestal wijselijk je bek..
Natuurlijk, het levert discussie op.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. en daar mag soms best wat van gezegd worden. misschien is het forum daarom wel groot?![]()
De mens is toch een sociaal wezen, waardoor dat soort dingen toch van nature iemand interesseren.. Mijzelf interesseert het ook wel wat anderen van mij denken, maar ik ga niet mijn doen en laten er door laten bepalen.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk moet je dat geen worst schelen wat anderen ervan vinden...
oma? oud tante? je moeder denk ik niet (anders had je wel "hopen" ipv "wachten" gescheven)quote:Op zondag 17 juli 2005 21:32 schreef Waxxer het volgende:
alleen zijn er volgens mij nog steeds mensen die op een vriendin wachten
Ik zou me er anders best bedreigd door voelen...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe, leuk toch als iemand je leuk vindt? ongeacht het geslacht?
hoe reageer je als een (brutale) dame waar je ab-so-luut niets van moet hebben avances maakt?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:41 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Ik zou me er anders best bedreigd door voelen...
Ten eerste omdat je mogelijk verschillende verwachtingen hebt, en daarnaast zijn mannen doorgaans brutaler en ik wil niet het risico lopen dat zo iemand op het idee komt intiem te gaan doen.
Je moet er toch niet aan denken dat....![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |