abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28886815
Geloof het of niet maar ik heb zojuist op schrift van de landelijke Hotel coordinator van een sjieke Hotel-keten 4 weken extra als VIP aangeboden gekregen geheel gratis wanneer ik wil met gezin--of zonder-- (ingaande volgend jaar) als dank voor de Hotel presentatie die ik voor ze in elkaar heb geflansd op DVD.

even de details:

In het pas opgeleverde Hotel-Resort waar ik nu zit, heb ik wat plaatjs zitten schieten met mijn digitale camera.Jeweetwel de bekende vakantieshots van mensen die eten, gebouwen en de verdere omgeving.
Afijn, zat de boel na het eten aan m'n tafe te editten(via mijn Powerbook met de Mac-programma's iPhoto,iDVD)
en iemand zag dus de eerste dia-presentatie met al die overgangen en bijbehorende muziek.
Die vond het wel wat en haalde later zijn chef erbij die het ook wel strak vond.
Afijn om het verhaal wat in te korten: Het balletje ging rollen en wel zo dat ik totslotte werd voorgesteld aan de hoge baas van alle hotels die best wel onder de indruk van deze slide-show en gelijk vroeg of ik niet een soort gelijk iets voor hun kon maken aangezien men nog helemaal geen officiele foto's van hun eigen Resort hadden laten maken dan alleen wat standaard foto's die al eerder waren gemaakt bij oplevering van de grond en het Hotel.
Ik natuurlijk: " he... krijgen we nou."
Sterker nog, de Hoge Pief zei: " Wij willen dat wat U voor u zelf heeft gemaakt ook hebben alleen dan met iets andere foto's natuurlijk en dat vervolgens dan van U kopen. En U mag zeggen hoeveel U ervoor wilt hebben"
Tja.. moet je voor zoiets vragen dacht ik "¤ 250,-? ¤ 500,-? ¤ 1000,-?
afijn ik vroeg dus waarom ze niet hun eigen professionele foto-afdeling inschakelden voor zoiets.
Hoge `Pief: " Omdat we daar nog geen tijd voor hebben gehad en het soort foto's s die U maakt spreken ons meer aan aan zien er levendig uit. Maar zeg nu eens : Hoeveel wilt U ervoor hebben en kan het binnen 4 dagen klaar zijn aangezien we het volgende week
--deze week dus-- aan onze zakenrelaties op CD willen laten zien aan wie we de kamers voor de komende 3 jaar zullen verkopen. "

Tja... ik zei om niet al te hebberig over te komen: " Doet U mij maar een voorstel "
Hoge Pief: Aangezien U niet over het financiele aspect wil hebben, willen we u voorstellen geheel op onze kosten 4 weken lang ingaande volgend jaar als speciale gast in een Hotel naar keuze binnen onze Keten te verblijven
U mag ook met uw familie komen."

Je begrijpt dat ik toen heel blij was niet met de geldvraag te zijn gekomen want dit overtreft gewoon alles voor zoiets(in mijn ogen) eenvoudig.
Ik wist er verder nog uit te persen dat ik nu het professioneel moest gaan doen ik wel iemand erbij wilde met betere apparatuur dan dat digitale cameraatje waarmee ik loop.
Dus kreeg ik een professionele fotograaf met de laatste nieuwe NIKON fototoestel en allerlei andere apparatuur erbij die je ook bij de gasten van de Pers vaak ziet.
Tevens de toewijzing van het hoofd-guest relations die maar moest regelen waar ik om vroeg en mee moest lopen waar ik heen ging.(soort assistent)
Je moet dan denken aan plaatjes schieten van een hotelkamer met daarin 'mooie mensen'aankleding(extra fruit en allerlei andere tierlantijntjes zoals drank etc..) En wat ten denken van de para-sailing speedboat en jetski's die allemaal maar op een bepaalt moment gewoon voor mij te beschikking moesten staan wilde ik daarvan een bepaalde shot maken.
M.a.w. ik mocht helemaal alles regisseren als het op die fotoshoot aankwam.
Nog nooit meegemaakt maar wel errug leuk want je voelt je ineens Koning te rijk
(het bekende knip met de vingers en met rent en vliegt voor je)

Goed, alles is uiteindelijk gelukt maar 1 min kant zat er wel aan want terwijl alle andere badgasten lekker lagen te zonnen liep ik met een man of 5 om mij heen te zeulen op het Resort in de snikhete zon onder +/- 42o Celcius.
Maar goed binnenin het Hotel was alles voorzien van airconditioning dus afkoeling was er ook snel bij.
Presentatie is gisteren geweest en de relaties van het Hotel van wat ik hoorde waren lirisch over de DVD
presentatie van het Resort en de directie heeft de deal voor de komende 3 jaar succesvol afgesloten.
( dus het Hotel s voor de komende 3 jaar al volgeboekt)

Nou...hoe een voorafgeplande zomervakantie een veredeld werk-vakantie in luxe werd maar wel met een leuk staartje.

[ Bericht 25% gewijzigd door i-spy24 op 18-07-2005 23:09:26 ]
pi_28887052
Erg leuk voor je
* longinus neemt volgende keer ook zijn laptop mee
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_28887213
vette aktie gast! Wat is de naam van het hotel?
pi_28887348
Ben wel benieuwd naar de presentatie/foto's.
Staan die ergens online?
- iedereen heeft recht op mijn mening -
pi_28887503
wow, dat is wel erg lekker zeg.

je hebt toch wel afgesproken dat je over 3 jaar weer komt he.
pi_28887698
wow vetjes. dat heb je ff mooi gefixt.
welk hotel was dat? en waar?
pi_28887817
Leuk broodje aap vehaal....
pi_28895227
he joker...of mr 'jaloers' heb je bewijs dat het niet zo is?
Je weet het he.. Wie roept moet bewijzen ,dus kom maar op met het bewijs dat het niet zo is.
Als jij het kan bewijzen dan kom ik met een kopie vd brief van het Hotel Resort hier plaatsen.
pi_28925517
naja, ik geloof je wel. maar ik ben benieuwd naar het hotel. niet dat ik er ooit geweest ben ofzo, maar toch. nieuwschierig
pi_28927665
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:49 schreef Developersrus het volgende:
Leuk broodje aap vehaal....
Waar baseer je dat op?
pi_28927763
Update:

2 foto's van de velen die ik niet heb gebruikt en als mislukt werden beschouwd door mij.
Maar je hebt tenminste een idee hoe 'goed' de gelukte shots dan wel moeten zijn geweest.

dinsdag 19 juli 2005 @ 00:51:02 #12
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28931118
Ziet er lekker uit!

Congrats!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:24:20 #13
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28936627
Wow dat is nog eens boffen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28936723
Over welk hotel gaat het eigenlijk? Ziet er wel ok uit, wil ik ook best eens heen!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:47:24 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28937000
Da's pas mazzel hebben
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_28937601
Ik hoop voor je dat je zwart op wit de afspraak hebt met dat hotel. Anders kan het wel eens vervelend worden.

En ik had er een flink geld bedrag voor gevraagd en gebluft daar in dat land dat ik zoiets vaker doe.
pi_29027121
Welk hotel is dat, en waar?

Ik wil er ook best heen, als ik die 2 foto's zo eens zie
pi_29065121
Ok.. de foto's staan online nu dus iedereen kan even kijken wat ik bedoelde aan het begin.

Veel plezier
pi_29065274
Ik vraag me alleen af hoeveel een reclamebureau die keten had gekost
pi_29065314
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:36 schreef i-spy24 het volgende:
Ok.. de foto's staan online nu dus iedereen kan even kijken wat ik bedoelde aan het begin.

Veel plezier
Ik ben nu misschien te eerlijk. Maar knap voor elkaar gekregen want ik vind de foto's er niet bepaald mooi uit zien. Dus
  zondag 22 januari 2006 @ 14:16:09 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34342695
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:36 schreef i-spy24 het volgende:

Veel plezier
De pagina is offline !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_34342824
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:16 schreef Falco het volgende:

[..]

De pagina is offline !
Lekker nuttige kick ook.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 22 januari 2006 @ 14:28:28 #23
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34343169
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Lekker nuttige kick ook.
Ga ergens anders solliciteren voor mod .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_34343213
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Lekker nuttige kick ook.
Heel nuttig i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.
Calmer than you are
pi_34343285
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef Falco het volgende:

[..]

Ga ergens anders solliciteren voor mod .
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34370910
Maar misschien kunnen we hier ook ontopic blijven.

En het was idd geen nuttige topic kick, klagen dat iets offline is nadat het topic al meer dan een half jaar ongebruikt was.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')