Boro Boro is een erg lekker nummer!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:37 schreef Diego27 het volgende:
Arash-boro boro Hoorde het in slovenie !!!
Is nu ook hier een bescheiden tipparade hitje en komt zo nu en dan eens voorbij op de radio !!
Turkse pop met westerse invloeden !!
Ik vertrek dinsdag voor 2 weken, en zal na m'n vakantie hier in ieder geval postenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef Vava het volgende:
Ja waar blijven die Turkse zomerhits? Er gaan toch zoveel Nederlanders naar Turkije
Alvast bedanktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik vertrek dinsdag voor 2 weken, en zal na m'n vakantie hier in ieder geval posten
Alleen maar engelse sletten daar zeg! Central Barquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef BinkeR het volgende:
Maarre Turkije was weer helemaal te gek, Club X-Bar Gumbet![]()
Central Barquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Alleen maar engelse sletten daar zeg! Central Baris veeel leuker!
so?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:33 schreef SwiffMeister het volgende:
Dat gasolina gedoe vonden ze op Malta ook helemaal geweldig...
ze hebben dar echt alleen maar hiphop & rnb tenten...
1 rockkroeg, die altijd dicht was :S
1 discotheek die al om 2 uur sloot ofzo
1 hele gezellige kroeg/terras Black bull, alleen toen de dj daar doorkreeg dat er allemaal nederlanders zaten, werd het ineens een hollandse apreski avond... nee daar hebben we zin in :S
Nou ja zeg! Haske leuk met die hele kroeg, " Je looog tegen mij, alsof ik een kind wassssss"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:01 schreef Legally_Brunette het volgende:
Man o man, dat Oranje Cafe is toch te triest voor woorden.
Klopt!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Alleen maar engelse sletten daar zeg! Central Baris veeel leuker!
En die zoek ik ook, heb al lopen Googlen op de lyrics (i feel so free, summerlove has come / summerlove has gone), maar tevergeefs. Is wel een echt lekker nummer...help anyone?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:15 schreef femmerink het volgende:
...
Verder draaide ze overal een of ander dance nummer waar ik erg graag de naam en artiest van zou willen weten. Had het al in het "ik zoek een nummer topic" geprobeerd maar zonder succes. Het is dus een dance nummer volgens mij heet het iets van summerlove, en het refrein gaat: I feel so freeeeeeeeeeee. Zo iets :p. Iemand hier een idee dan?
Laat dat nou net Akcent - Kylie zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef NMGN23 het volgende:
Hoe heet dat nummer met zinnen als:
-Baby give me one more chance, lets go out and dance
-....... in the backseat of my car
Volgens mij is het Musikk ft. John Rock met Summer Lovinquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:38 schreef DerManiak het volgende:
En die zoek ik ook, heb al lopen Googlen op de lyrics (i feel so free, summerlove has come / summerlove has gone), maar tevergeefs. Is wel een echt lekker nummer...help anyone?
Shana Vanguarde - Gimme Gimme Gimme! misschien ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:38 schreef DerManiak het volgende:
In de Mystery Bar heb ik één keer een vette remix gehoord van Abba's "Gimme, gimme, gimme", ik heb alleen geen idee van wie...iemand die weet welke ik bedoel?
Jup. Helemaal aan het begin (bovenaan) van Bar Street, op de hoek. De Beachmaster kroegentocht kwam daar vaak langs. Dus aan dezelfde kant als Shakers, Shamrock en Papa's Place (Goeie kababquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:12 schreef BinkeR het volgende:
Maar zit Mystery Bar aan de kant van ShamRock?
Thanksquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:01 schreef Seraph6v het volgende:
Weten jullie wat jullie moeten doen. Ga als een GEK Manga - Bir Kadin Cizeceksin luisteren. COMPLEET VERSLAVEND BEAT EN MELODIE. Ik heb hem helemaal aan flarden gedraaid hier. Tis wel een tijdje geleden dat hij is uitgebracht, maar is nog steeds enorm verslavend. Hoe dit nummer begint, is echt ONGELEFLIJK
Voor de wat echtere rock fans, moet je ook maar ff Bitti Ruya van ze luisteren. Die is ook al zon hemels begin![]()
Hayalet mc king - Bebek gibi Dushi, die is ook een aanrader. Tis half turks half nederlands. NIet echt doorgebroken maarja heelijk zomers.
Verder moet je ff ZEKER Gökhan Kirdar - Yagmur (en dan de jenerik mix!) luisteren.Dit is de instrumentale versie, is ook iets korter. Wat een onwijs melodie is dat. Het had een paar maanden heel trukije in zijn ban.
@TIM, een raphit in turkije is Yener - Coktu Gece, Was een enorme hit, beetje underground rap dit. Tis in ieder geval rap met kwaliteit en niet die ene turk die totaal NIET kan rappen die af en toe op The Box langs komt. ZIjn lyrics zijn ook totaal om je dood te lachen. Btw ik denk dat de je Mor ve Otesi - Bir derdim var bedoelt. Zon eentonig manne stem en zon verslavend toontje op de achtergrond het hele nummer door. Dat was ook ZON groot hit paar maanden geleden. DIe raad ik ook iedereen aan om hem te luisteren! Ook zon heeerlijk beat eronder.
Ozcan Deniz - Canim?quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:41 schreef J3r03n het volgende:
Ik zoek nog steeds een soort rocknummer waarop alle turken los gaan..werd heel veel gedraait in "bistro bellman" in Alanya haven. Ook wel veel in Club Havana, en in The Robin Hood.
Over het nummer, er wordt in een pauze een turkse zin geschreeuwd, waarna een mep op het drumstel volgt en een soort guitarloop wat lijkt op "the shadows" of "the ventures". Ik heb verder geen aanwijzingen. Iemand een idee? ik weet wel dat als dat nummer gedraait werd dat echt IEDEREEN de zin meeschreeuwt.
Het is m niet..jammer! Het was ook geen rap, was meer een hiphop beat dat onder een popliedje zat. Beetje in de stijl van Outlandish, maar dan compleet Turks gezongen door 1 persoon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:01 schreef Seraph6v het volgende:
@TIM, een raphit in turkije is Yener - Coktu Gece, Was een enorme hit, beetje underground rap dit. Tis in ieder geval rap met kwaliteit en niet die ene turk die totaal NIET kan rappen die af en toe op The Box langs komt. ZIjn lyrics zijn ook totaal om je dood te lachen. Btw ik denk dat de je Mor ve Otesi - Bir derdim var bedoelt. Zon eentonig manne stem en zon verslavend toontje op de achtergrond het hele nummer door. Dat was ook ZON groot hit paar maanden geleden. DIe raad ik ook iedereen aan om hem te luisteren! Ook zon heeerlijk beat eronder.
nope.. helaasquote:
Ik denk dat je deze bedoelt: Africanism & Yves Larock - Zookey (lift your leg up) Werd ook rete veel gedraait in Alanya.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:12 schreef E- het volgende:
Zoek zelf ook een aantal nummers:
- en eenn nummer van die (volgens mij) Surinaamse drums (beetje trance/dance achtig geloof ik), weet niet zo goed hoe die instrumenten heten, maar wel dat ze op poffertjespannen lijken
Hij klinkt TOEVALLIG op de achtergrond van een filmpje dat ik heb opgenomen op het strand. Klik hier voor een mp3-fragment.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:56 schreef Tiim het volgende:
[..]
Het is m niet..jammer! Het was ook geen rap, was meer een hiphop beat dat onder een popliedje zat. Beetje in de stijl van Outlandish, maar dan compleet Turks gezongen door 1 persoon.
Jep das deze::quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:27 schreef Tiim het volgende:
[..]
Hij klinkt TOEVALLIG op de achtergrond van een filmpje dat ik heb opgenomen op het strand. Klik hier voor een mp3-fragment.
Iemand nu een idee welke titel + artiest dit is?
Dat was hem! Thanksquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:33 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Jep das deze::
Mustafa Sandal & Gentleman - Isyankar
heerlijk nummertje idd..hit van vorig jaar meen ik
In 2005 wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:29 schreef JenDaMan het volgende:
In Alanya dit jaar weinig grote hits gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |