Wat een OPquote:Op zondag 17 juli 2005 16:37 schreef Loedertje het volgende:
En?
Beschrijf eens hoe je eerste keer was..ook de eerste keer jezelf laten vingeren door iemand of je rukpogingen bij iemand anders.
De eerste keer dat een gozer mijn hand richting zijn broek probeerde te doen was voor de jongen geen succes. Ik rukte zowat zijn voorhuid aan gort.
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:38 schreef Loedertje het volgende:
De eerste tongzoen die ik kreeg was ranzig (moest kokhalzen van het idee dat zijn spuug in mijn mond kwam
hoe herkenbaarquote:Op zondag 17 juli 2005 16:38 schreef Loedertje het volgende:
De eerste tongzoen die ik kreeg was ranzig (moest kokhalzen van het idee dat zijn spuug in mijn mond kwam
Marjolein !?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:37 schreef Loedertje het volgende:
En?
Beschrijf eens hoe je eerste keer was..ook de eerste keer jezelf laten vingeren door iemand of je rukpogingen bij iemand anders.
De eerste keer dat een gozer mijn hand richting zijn broek probeerde te doen was voor de jongen geen succes. Ik rukte zowat zijn voorhuid aan gort.
Okequote:Op zondag 17 juli 2005 16:50 schreef Knorretje het volgende:
[..]
daar is er al een, dus deze blijft hier.
[Centraal topic] Jouw eerste keer
Verplaatsen in de *gedachtegang* van een puber HeY !quote:
Ik kreeg les van een broer en zus op de camping.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:38 schreef Loedertje het volgende:
Funny dat je de naam ook nog weet (in die héle lange reeks namen die erna komtquote:Op zondag 17 juli 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eerste keer zoenen was met Joost naast het zwembad
Maar toen hij zijn tong in mijn mond wilde steken vond ik dat echt megagoor
Ik dacht dat hij abnormaal was of zo (wist ik veel).
* Loedertje ookquote:
tijd dat jij een fotoboek aanmaaktquote:Op zondag 17 juli 2005 17:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Loedertje ook
Spuugde mijn kauwgom uit maar door de wind op het strand waaide dat in mijn megalange haar (en daar kwam ik pas achter bij thuiskomst)
Heb 'momenteel alleen maar foto's die niet door de policy komenquote:
Eerste 'vriendje' hèquote:Op zondag 17 juli 2005 17:24 schreef Loedertje het volgende:
Funny dat je de naam ook nog weet (in die héle lange reeks namen die erna komt)
Raar, dat was bij mij juist niet!quote:Op zondag 17 juli 2005 16:38 schreef Loedertje het volgende:
Je hebt m'n mailadres.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb 'momenteel alleen maar foto's die niet door de policy komen
Het leek mij juist best geil om te doen maar kreeg gewoon kokhalsneigingen de allereerste keerquote:Op zondag 17 juli 2005 17:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Raar, dat was bij mij juist niet!
Ik dacht vroeger wel van, bah, tongen zal wel heel smerig zijn.
Maar het valt harstikke mee, het was bij de 1e keer al lekker
Best lullig, ik neem natuurlijk aan dat je vader het doorhad?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:54 schreef DaMook het volgende:
Eerste zoen weet ik niet meer.
Eerste keer dat ik getrokken werd kon dat meisje er niets van, maar na wat subtiele hints ging het beter. De eerste keer dat ik vingerde ging dat eigenlijk net zo.
De eerste keer neuken weet ik ook nog wel. Lagen we op de bank een film te kijken en wat met elkaar te spelen en besloten we om het te gaan doen (beide nog maagd) . Waren we eindelijk zover dat ie erin zat komt die vader binnen. Wat schrokken wij ons kapot
. De dag erna alles maar opnieuw gedaan met de deur opslot
.
Jezus Jap, is die van jou dan toch echt zo groot?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:22 schreef Jappr het volgende:
Eerste zoen was op de basisschool.. was 9 ofzo, weet er niet veel meer van, maar vond het niet ontezettend ranzig. daarna is het uiteraard alleen maar beter gegaan
eerste keer dat ik werd gerukt deed ze nog best goed, maar ik moest wel helpen
en de eerste keer dat ik vingerde was echt zo van, op een bankje, broek open en een beetje proberen.. ze zei dat ik het wel goed deed, maar waarschijnlijk wilde ze alleen maar lief zijn
eerste keer (keren..) sex gingen belabberd.. ze was nogal krap zeg maar, dus het deed de eerste 10x pijn bij haar, en daarna nog af en toe. het bevordert iig niet echt de sex als ze je weer van je af probeert te duwen omdat het zo'n pijn doet..maar ach, het ging steeds beter daarna
glijmiddel enzo (ergens ook wel genant) doet wonderen.
whaha Pierquote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Jezus Jap, is die van jou dan toch echt zo groot?
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Jezus Jap, is die van jou dan toch echt zo groot?
Dude...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef Jappr het volgende:
[..]
whaha Pier
Het schijnt wel heah! lol
moest wel de extra grote condooms kopen![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef Jappr het volgende:
losser? je zit er al meer dan 2 jaar aan vast!
en ach, misschien moet ik jouw wijze raad indeed maar eens gaan opvolgen
hoe is het met dr zusje? lol![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |