Had al een topic report gestuurd, maar de ervaring leert me dat daar ook niet altijd op gereageerd wordt.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:48 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Maar ik weet niet of je hier je exclusieve horloge kwijt kan, ondanks dat het een mooi apparaatje is
Waardevolquote:Op zondag 17 juli 2005 16:55 schreef Catch22- het volgende:
Dat is juist het probleem. De echt waardevolle producten die niets met pc's te maken hebben brengen hier weinig op.
Maar je kan het uiteraard proberen! Succes!
Merciquote:Op zondag 17 juli 2005 16:57 schreef Adelante het volgende:
tags gezet
oke, my badquote:Op zondag 17 juli 2005 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waardevol
We hebben het over 100 euro, niet over 1000
Heb nog geen reactie teruggehad, heb je nog wel interesse.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:55 schreef kampsjaak het volgende:
80 euro wil ik er wel voor geven, ik vind 'm wel gaaf.
mail even naar goudt1 apestaartje hotmail punt com
Ik hoor het wel, oke?
Band is geen probleem. even een mailtje naar Duitsland en hij wordt netjes opgestuurd. In Nederland zitten misschien ook wel dealers alleen die zijn veel duurder.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:38 schreef henkSX het volgende:
Kun je die stalen banden zo overal halen, of is dat een heel gedoe (dealers e.d.)?
Ik ga nu op vakantie voor één week, als je hem dan nog hebt neem ik 'm!
Heb op dit moment geen camera bij de hand. Als je met een passer een cirkel maakt van 4,5cm doorsnee, dan weet je de maat ook.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
Kun je er eens een foto van maken naast een munt oid om te zien hoe groot hij is?
Hmm, 75.. Zie je enige mogelijkheid om in Eindhoven te komen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:23 schreef Jackal_Omega het volgende:
Dan wacht ik liever een weekje en verkoop ik hem voor 75. Zo zit ik nu ook weer niet om geld te springen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |