quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:10 schreef PlanetX het volgende:
[..]
Tenzij je de 1.80 overschreidt, ben ik je man!![]()
Ja, nog een maand... Betekent dit dat ik niet doorga voor de koelkast?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:14 schreef PlanetX het volgende:
[..]
Ja, nog een maand... Betekent dit dat ik niet doorga voor de koelkast?![]()
Subtiel!quote:
Klopt! We rijden ook allemaal in tractoren en dragen overalls! Daarom ga ik hier ook weg!quote:
Ik weet het.. jullie hadden ook graag carnaval gehad... maar helaas...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:18 schreef PlanetX het volgende:
[..]
Klopt! We rijden ook allemaal in tractoren en dragen overalls! Daarom ga ik hier ook weg!![]()
Nee, dan Oeteldonk.....![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet het.. jullie hadden ook graag carnaval gehad... maar helaas...
Nou, geweldigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:23 schreef PlanetX het volgende:
[..]
![]()
Maar Marjo, hoe voelt het om de touwtjes in handen te hebben met tientallen aan hun PC gekluisterde jongens (viruteel) om je heen?!![]()
Komt zeker niet vaak voor?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:25 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nou, geweldig
irl versierd worden, of dat ze er een poging toe doen, geeft vele malen meer voldoening
Vast jongetje, droom maar lekker verder.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komt zeker niet vaak voor?![]()
Ligt misschien aan die sprookjesmuiltjes waar je op rondhuppelt![]()
Foei, iemand die ouder is dan jijzelf noem je geen jongetjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Vast jongetje, droom maar lekker verder.![]()
Ik mag neerkijken op wie ik wil.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Foei, iemand die ouder is dan jijzelf noem je geen jongetje![]()
En je wint... 1 minuut gratis winkelen!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:38 schreef ma_jojo het volgende:
Dank u.
Ik ben al voorzien in mooie schoenen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En je wint... 1 minuut gratis winkelen!!!!
In een schoenenwinkel![]()
Fotografeer eens een ander paar danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:53 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ben wel redelijk voorzien op 't moment.
Wees niet zo geinteresseerd in mijn schoenencollectiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fotografeer eens een ander paar dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |