Waarom? Omdat hun kleuterteksten je aanspreken, of omdat jij je elke avond aftrekt op hun foto's?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Snarf het volgende:
Ik ben fan van Kus en Djumbo!
Ze zijn geweldig!
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2005 19:36 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hun kleuterteksten je aanspreken, of omdat jij je elke avond aftrekt op hun foto's?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Natuurtalent is toch zo'n hip nummer. Vinden jullie ook niet?
![]()
neequote:Op zondag 7 augustus 2005 00:59 schreef brainster het volgende:
Kus en Djumbo
Kun je dat muziek noemen?
Ik word er alles behalve blij vanquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee
maar je word er wel vrolijk van(ik tenminste wel
![]()
)
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:15 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik word er alles behalve blij van
Wij moeten nodig een inhoudelijk gesprek voeren....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:23 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Die met dat zwarte haar (Lotte) is de zus van een vriend van mijn broertjeDie zie ik regelmatig/weleens op verjaardagen enzo
.
Die linker (Svenja) zit bij mij op school en heeft 8 jaar bij mij op de basisschool gezetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:23 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Die met dat zwarte haar (Lotte) is de zus van een vriend van mijn broertjeDie zie ik regelmatig/weleens op verjaardagen enzo
.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die linker (Svenja) zit bij mij op school en heeft 8 jaar bij mij op de basisschool gezeten
Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten en zo, goeiendag zeg, wat een lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die linker (Svenja) zit bij mij op school en heeft 8 jaar bij mij op de basisschool gezeten
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:15 schreef twetwe het volgende:
Te bedenken dat k3 nooit voor kleuters wou zingen, met hun pseudo-erotische nummer geen ditjes en geen datjes, heel zachtjes het is een hete zomer ofzoiets
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |