Ik 21 en heb er ook nog last van, maar wel in mindere mate dan toen ik 16/17 was. Tegen me 18e begon het minder te worden.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:39 schreef Matel het volgende:
Ik ben 23 en heb er nog last van. Ik heb alles al eraan gedaan, maar niets helpt. Het zal vanzelf overgaan hoop je dan...
chocola zorgt niet voor puistjes, is bewezen.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En voorkomen is natuurlijk beter dan genezen. Ik ben ook veel minder vet voedsel gaan eten, en ook chocolade is verleden tijd. Denk dat dat ook heel veel geholpen heeft.
Als je iets niet moet doen dan is het tandpasta, heel slecht voor je huid.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:48 schreef Brechtje het volgende:
Clearasil, en als het op is tandpasta.
Helpt prima
Ik ook niet!!11!!!quote:
Waarom eik niet?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als je iets niet moet doen dan is het tandpasta, heel slecht voor je huid.
* Ook benieuwd is.quote:Op maandag 18 juli 2005 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom eik niet?
Het gaat er supersnel mee weg.
Wil je erover praten?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:20 schreef Botercup het volgende:
tandpasta helpt echt helemaal niet.... :S
en dat spul van "nivea young .... nog wat.... dat helpt ook niet.
mischien moet ik clearasil gebruiken
Ik zou toch wel iedere dag een keer douchen hoor. Dan was je je haar toch gewoon nietquote:Op maandag 25 juli 2005 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Elke dag doushen is niet goed voor je haar.. dus dat zou ik ook
niet aanraden. maar veel in de zon, goed schoon houden en niet
te vet eten helpt bij mij wel goed.
Alleen douchen is volgens mij niet echt slecht voor je haren, alleen als je het elke dag met shampoo wast volgens mij.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Vooral niet douche, helpt perfect!!quote:Op maandag 25 juli 2005 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
ben blij dat ik er even vanaf ben .Jezus echt een vrouwen kwaalquote:Op maandag 25 juli 2005 22:56 schreef fokME2 het volgende:
-Zoek een puistuitknijpende vriend(in)
-Ik heb van de dokter 1 of ander alcoholiets gehad? Dat werkte heel goed =)
je moet dan ook nog beginnen met puberenquote:
nou verwar je mij met jezelfquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
je moet dan ook nog beginnen met puberen
Waar kan je dat halen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:00 schreef Sirr het volgende:
Lol kokosjij poepzak! Je bent de lul in je leven of je bent het niet.
Ga voor roaccutane ben je der geheid vanaf.
-EDIT-quote:Op maandag 25 juli 2005 09:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zou toch wel iedere dag een keer douchen hoor. Dan was je je haar toch gewoon niet![]()
Ik zeg niet dat je niet elke dag mag douchenquote:
Dat het door vet eten komt is onzinquote:Op maandag 18 juli 2005 07:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Geen vet eten en elke dag douchen doet wonderen..
Het is ook niet bij iedereen zo. Maar er zijn wel veel mensen bij wie dit welquote:
Vingers?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:31 schreef fokME2 het volgende:
Ik heb ook zo'n ding dat ze 'goed' uitknijpt, weet alleen niet hoe het heet![]()
Ik douche al 28 jaar iedere dag en met mijn haar gaat het kei goed!quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Warm water is slecht voor je haar dus je haar wassen heeft er niets
mee temaken. Natuurlijk is elke dag douchen wel zo hygiënisch..
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik douche al 28 jaar iedere dag en met mijn haar gaat het kei goed!![]()
Het is gewoon onzin. Je haar iedere dag wassen en je huid wassen droogt de boel uit. Alleen gewoon douchen kan geen kwaad hoor, anders zou je bijvoorbeeld ook niet door de regen mogen lopen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van horen zeggen.
Ik douche ook gewoon nog elke dag ongeveer, zie ook niet echt verschil eigenlijk..
Soms is het wel wat droog .. maar dat ligt misschien aan de champo.
Maar als je door de regen loopt, is dat misschien niet erg want dat is koud.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin. Je haar iedere dag wassen en je huid wassen droogt de boel uit. Alleen gewoon douchen kan geen kwaad hoor, anders zou je bijvoorbeeld ook niet door de regen mogen lopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |