quote:Op zondag 17 juli 2005 13:58 schreef St.Germain het volgende:
the pianist?
Ja die wil ik sowieso ook eens zien.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:58 schreef St.Germain het volgende:
the pianist?
Op de CD-hoes staat 'indrukwekkender dan Schindler's List'quote:Op zondag 17 juli 2005 14:02 schreef Drakul het volgende:
[..]
![]()
Volgens sommige zelfs beter dan Schindler's List.
Kloptquote:Op zondag 17 juli 2005 14:03 schreef St.Germain het volgende:
[..]
Op de CD-hoes staat 'indrukwekkender dan Schindler's List'
dan kan je beter een documentaire(serie) kopen, dunkt mequote:Op zondag 17 juli 2005 14:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook op basis van de documentaire op RTL 5 (In de vuurlinie) op zoek, naar echte oorlogsvoering.... taktieken, aanvallen, verliezen enz enz
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:38 schreef Mattt het volgende:
Saving private ryan.
Ik gok dat de ts Saving Private Ryan daar onder rekent.quote:Het moet vooral geen propagande films van de amerikanen oid zijn.
kut , ik lees ook nooit goedquote:Op zondag 17 juli 2005 15:46 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat de ts Saving Private Ryan daar onder rekent.
Brother in Arms is bagger manquote:Op zondag 17 juli 2005 14:03 schreef Droopie het volgende:
Als je vakantie hebt, zal zou ik Brother in Arms halen. 10 uur fantastische oorlogervaringen.
Net gezien dus.... indrukwekkende film.... maar niet helemaal wat in in gedachten had om te kijken deze avond. (wel goede film)quote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef Rekkie het volgende:
Voor vanavond is het trouwens "The Grey Zone" geworden.
Andere aanbevelingen ga ik de komende 4 weken zeker nog kijken
Thanks tot nu toe voor de tips
watquote:
Was al genoemd en had ook al gezegd dat ik die uiteindelijk had gekozen en had ook al reactie gegeven op de filmquote:
Ja, in SPR komen de Duitsers eigenlijk helemaal niet aan bod. Het zouden net zo goed zielloze monsters kunnen zijn uit een SF film.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:46 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat de ts Saving Private Ryan daar onder rekent.
zeer boeiende film. mooi einde, tevreden over! moeite waard hoor. die gast van sopranos (neef van Tony) speelt erin.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:58 schreef Dos37 het volgende:
the grey zone
Dacht ik ook meteen aanquote:
Soldaat van Oranje al gezien... staat ook in OPquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:55 schreef nietzman het volgende:
De Aanslag en Soldaat van Oranje. Duh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |