Ligt eraan in welke richting je de weg trekt. Maakt voor de rest weinig uit.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:16 schreef AMD64 het volgende:
ElmarO. Even over die 'hole digging lot' Hoe moet ik die kraantjes neerzetten? Maakt dat nog uit?
Ok, stel ik wil naar rechts. Dan mogen de kranen niet naar beneden of naar boven richten?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke richting je de weg trekt. Maakt voor de rest weinig uit.
Alsjeblieft. Klikquote:Op zondag 17 juli 2005 19:24 schreef Renesite het volgende:
hole digging lot kan ik niet downloaden, staat nergens![]()
Dan doe je het pijltje inderdaad naar rechts.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ok, stel ik wil naar rechts. Dan mogen de kranen niet naar beneden of naar boven richten?
Tain had wat posts weggegooid waardoor het nummer veranderde.quote:
Ik keek op simtroplis ofzo en daar stond niet DOWNLOAD ofzoquote:Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan doe je het pijltje inderdaad naar rechts.
[..]
Tain had wat posts weggegooid waardoor het nummer veranderde.
Ok dankje welquote:Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan doe je het pijltje inderdaad naar rechts.
[..]
Tain had wat posts weggegooid waardoor het nummer veranderde.
Hmmm, hij vloog er opeens uit hieroquote:
ik heb die wole diggers nooit begrepen, heb ze wel maar begrijpenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, sinds ik die hole diggers door heb kan ik niet meer zonderTe drukke verbindingen met buursteden heb ik voorheen ook wel van geleerd, zal me niet meer gebeuren zo.
[[url=http://www.xs4all.nl/~atreides/connect1.jpg]afbeelding][/url]
En die monorail stationsDie zijn idd erg duur, was me nog niet opgevallen, maar kan je dat met een tooltje aanpassen? Zal toch wel iets aan te doen zijn, want zo blijf ik bezig met bijvullen (ja, ik speel niet via budget enzo).
Ik wel Ô^quote:Op zondag 17 juli 2005 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb die wole diggers nooit begrepen, heb ze wel maar begrijpennee
Jemig.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:02 schreef mschol het volgende:
ik had een hele mooie kust stad die was vcoor network addon slechts `500 inwonders, nu zijn het er al 5 000
en ze lopen wat af:
[[url=http://img246.imageshack.us/img246/8735/smallcity10dec1911216265241dt.th.jpg]afbeelding][/URL]
jaa echt een kust stad, dat andere eilandje (rechts onderin) heb ik zelf gemaakt en ligt compleet in zeequote:
Hoe verzin je hetquote:Op zondag 17 juli 2005 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
jaa echt een kust stad, dat andere eilandje (rechts onderin) heb ik zelf gemaakt en ligt compleet in zee
dus op de mappen om deze heen moet ik iets op dat stukje land verzinnen wat ik er bij ga krijgen
Dat vind ik ook een GROOT minpunt.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:11 schreef Sanne het volgende:
Even een blond vraagje: is er een Undo-functie in SC4?
Ik leg wel eens iets verkeerd aan en om het dan weer te slopen kost alleen maar meer geld. Een Ctrl Z functie zou handig zijn.
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:16 schreef Sanne het volgende:
Mijn stadje. 31.000 inwoners, al bijna 3 x failliet, maar met Weaknesspays houd ik het aardig uit.
[[url=http://img259.imageshack.us/img259/6786/dearvalley7jan1011215560209ah.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik dacht ook dat het in die oudere versies wel zat.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:13 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een GROOT minpunt.![]()
Volgens mij zat dat wel in SC3000 namelijk.
Die is er helaas nietquote:Op zondag 17 juli 2005 21:11 schreef Sanne het volgende:
Even een blond vraagje: is er een Undo-functie in SC4?
Ik leg wel eens iets verkeerd aan en om het dan weer te slopen kost alleen maar meer geld. Een Ctrl Z functie zou handig zijn.
En dan nog 5000 inwonersquote:Op zondag 17 juli 2005 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moest ergens uit kunnen breiden... anders had ik alleen dat kleine klere stukkie
Is dat die bank?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]!
Doe je goedEn een leuke stad om te zien. Wil jij een tooltje hebben waarmee je gelijk 50.000.000 dollar krijgt?
heb simcity 2000 een hele tijd gespeeld en daar zat het niet in en in simcity classic ook niet...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het in die oudere versies wel zat.
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is dat die bank?
Ik had net alle cheats erafgesloopt. Had energiecentrales die geld opleverden ipv kosten. Maar dan is de lol er ook snel af.
Wat ik heel graag zou hebben is die map van Amsterdam. Heb hem wel gevonden maar kan hem ongeregistreerd niet downloaden.
Dat doe die bank idd.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is dat die bank?
Ik had net alle cheats erafgesloopt. Had energiecentrales die geld opleverden ipv kosten. Maar dan is de lol er ook snel af.
Wat ik heel graag zou hebben is die map van Amsterdam. Heb hem wel gevonden maar kan hem ongeregistreerd niet downloaden.
Nee hoor. Ze bedoeld alleen maar dat ze niets van Simtropolis kan downloaden. Je moet namelijk registreren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |