Eerst naar WAV omzetten met http://flac.sourceforge.net/quote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef calvobbes het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een goede FLAC naar MP3 converter?
Van mij hoeft een bootleg niet perse in WAV en 20 mb groot te zijn
ik gebruik dbpoweramp... wel eerst naar WAV, dbpoweramp heeft ook een FLAC-player als ik me niet vergis...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef calvobbes het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een goede FLAC naar MP3 converter?
Van mij hoeft een bootleg niet perse in WAV en 20 mb groot te zijn
Check. Maar dan....quote:Op maandag 18 juli 2005 13:12 schreef Murray het volgende:
Eerst naar WAV omzetten met http://flac.sourceforge.net/
Laat me raden..... Adam?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:13 schreef linebear het volgende:
zekersheb nu een andere op mijn bureaublad. Die zwerft hier ook ergens rond
ZEG!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 07:01 schreef Helsie het volgende:
Ach, ik vind de nummers van U2 zo gaaf, dat ze die setlist van zaterdag wel in een boerenschuur mogen spelen, zolang ik het maar kan horen.En ja, daar betaal ik dan rustig 70 euro voor. Godverdomme, wat mooi
Dat heb ik nou totaal niet meegekregen, het scherm tijdens Zoo Station.Terwijl dat geloof ik wel behoorlijk spektaculair was.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:22 schreef linebear het volgende:
[..]
nee, heb een foto van het scherm tijdens Zoo station.... waar ze alle vier op staan
Op de een of andere manier roep ík dat óók over me af.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:59 schreef T-H het volgende:
ik als ik een bekende tegenkom, bij wijze van groet
Kun je hem ff mailen naar t.brand@uci.ru.nlquote:Op maandag 18 juli 2005 13:13 schreef linebear het volgende:
zekersheb nu een andere op mijn bureaublad. Die zwerft hier ook ergens rond
Het was me in Dublin al opgevallen maar Adam ziet er zo ontzettend anders uit dan ie eerder deed... een hele verbetering! Hij heeft zo wel iets mysterieus aantrekkelijks.... (jeweetwel, zo'n gevalletje 'ik weet niet waarom ik jou aantrekkelijk vind...')quote:Op maandag 18 juli 2005 13:22 schreef linebear het volgende:
met in de hoek, de achterkant van het hoofd van Adam hahahaha
Dat zinkt wel naar beneden over een paar dagen.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:Gelukkig, ik dacht dat ik gestoord was met mijn U2-tic die maar niet ophoudt
*pfieuw*
Hahaha ik hoop hetquote:Op maandag 18 juli 2005 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zinkt wel naar beneden over een paar dagen.
Momenteel ben ik bijna in staat om dure tickets te kopen voor een buitenlands concert (hoewel München nog meevalt: 140 tot 170 (staan) euro). Maar ik beheers me maar even. Dag U2, Tot over 4 jaar.![]()
Daar had ik al eerder last vanquote:Op maandag 18 juli 2005 13:44 schreef Gert het volgende:
Momenteel ben ik bijna in staat om dure tickets te kopen voor een buitenlands concert
Ik had al even naar de Amerikaanse leg dit najaar gekeken... daar ben ik maar snel weer vanaf gestapt.... Ik vind het een vreselijk idee dat we weer een jaar of vier moeten wachten... (als ze uberhaupt nog eens terugkomen, dat weet je natuurlijk ook nooit zeker...).quote:
Hier nog zo'n geval, heb me vrijdag 2 nieuwe d'r bij gekocht. Dus nu 3. Heb al niks meer anders aan gehad qua niet-u2- t-shirts. Lekker door de winkelcentra's d'r mee pimpenquote:Op maandag 18 juli 2005 13:01 schreef linebear het volgende:
oh gelukkig heb ik mijn nieuwe U2 shirt aan, om lekker mee te patsen
Heyyyyy wacht ff dan moet ik jouw wel gezien hebben, stond er namelijk vanaf 6 uur ongeveer. Stond als je de ingang hebt, in het rechtervak, met een U2//Dismantle shirtje aan, achterop Vertigo 05quote:Op zondag 17 juli 2005 22:04 schreef Yonderboi het volgende:
Vrijdag, 7 uur 's ochtends voor de Arena... Goed, het wachten was even afzien maar als je dan om 4 uur de longen uit je lijf loopt ben je blij dat je tegen de catwalk aan staat.
The Music was naar mijn idee nog slechter dan de Kaiser Chiefs, Snow Patrol was redelijk...
Bono, Edge en Adam op aanraak-afstand.... Een geweldige avond, en het geluid beviel stukken beter!
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef Waxxer het volgende:
En we schakelen samen de Rijdende Rechter in over het stadiongeluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |