je moet je inloggenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:52 schreef Chilly_Willy het volgende:
geduld is een schone zaak, collega haastigequote:Op zondag 17 juli 2005 17:16 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb me net geregistreerd, je kunt álles vinden, behalve natuurlijk uiteraard van de 15e he?
Neeee nee neequote:Op zondag 17 juli 2005 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Waxxer... Ben je al uit je trance?
En waarom kom je niet meer op MSN/heb je me geblokt/heb je me verwijdert
Nou, zul je zien dat ik in 2007 ofzo iets vind....quote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef Dandelion het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak, collega haastige![]()
40kb/squote:Op zondag 17 juli 2005 16:52 schreef Chilly_Willy het volgende:
40???? Hier 24 KB/s (maar zit dan ook via wifi)quote:
ik las iets over 800, maar daar lijkt het niet opquote:Op zondag 17 juli 2005 17:54 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
40???? Hier 24 KB/s (maar zit dan ook via wifi)
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeee nee neeIk kom nog!! Ben alleen zo druk de laatste dagen met afspraken
en ik heb een writersblock van hier tot Tokio, met álles welteverstaan.... Echt, ik kom zo!!
![]()
Dat jij mij nog niet verwijderd hebt en je onderschriftgedoe....![]()
![]()
![]()
Er zijn ook helemaal geen seeders, dus vandaar dat het niet echt opschiet.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mensen..ik ben hier ah downloaden met 180 kb/s
Ik zal seeden zodra ze binnen zijn; ook wifi natuurlijk met wel met een Apple![]()
Nou, seed ze dan wel ff hier naartoe weet je, dan is MaiBlai, en ben jij een Toffe Peer met een Apple!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mensen..ik ben hier ah downloaden met 180 kb/s
Ik zal seeden zodra ze binnen zijn; ook wifi natuurlijk met wel met een Apple![]()
Ik zou het niet doen, jij wilde ze toch maar 1 keer zien?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ow shit.. hoor net dat ik misschien U2 in San Siro ga zien...![]()
Milaan stadion toch? Hopelijk zit je niet in de bovenste ring; ik heb daar ooit gezeten tijdens een voetbalwedstrijd. Je kijkt bijna loodrecht naar beneequote:Op zondag 17 juli 2005 18:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ow shit.. hoor net dat ik misschien U2 in San Siro ga zien...![]()
Daarom... vuile hypocriet ben ik want ik doe het wel als het kanquote:Op zondag 17 juli 2005 18:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, jij wilde ze toch maar 1 keer zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |