Nou dan het Goffertpark maar of zo.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:39 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat U2 pas weer in de Kuip speelt als er een nieuwe Kuip staat... als dat er ooit van komt.
Mooi moment was dat, tijdens Beautiful dayquote:Op zondag 17 juli 2005 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding].
Gevonden op http://blogger.xs4all.nl/locuta
Dat vond ik vrijdag en vorige maand ook al. Misschien komt het ook omdat Adam zich tegenwoordig beweegt, waardoor het lijkt dat Edge minder doet?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:01 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Minpuntje was dat The Edge nogal statisch was, en niet rondliep.
Ik wil dat zeker doen, maar ik kan op mojo.nl niet eens een email-adres vinden.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:58 schreef Dandelion het volgende:
tja ik zit ook te twijfelen of ik ze een klacht zal sturen (mojo dan) maar ik vraag me af of dat veel nut heeft...
klopt...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil dat zeker doen, maar ik kan op mojo.nl niet eens een email-adres vinden.
Ik heb voor de foto's jouw site maar gelinkt omdat jij alles linktquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb voor de foto's jouw site maar gelinkt omdat jij alles linktHet gaat nog steeds amper over U2, ik ben er gewoon echt sprakeloos van
Heb betere verslagen geschreven
quote:Amsterdam3! Leute, die ihr wie ich Dublin erlebt habt, Daniel, Jonas, mit denen ich ein grandioses London2 erlebt habe - aber das, wirklich, das war der Oberhammer, den ich im Stadion von U2 erleben durfte...sensationell, orgiastisch, ach, ich weiß nicht... (wird nur noch getoppt durch die beiden exorbitant sensationellen Köln-Nächte 2001, Halle eben, die wahrscheinlich nie mehr zu schlagen sind).
Die Holländer haben in der ArenA - eine Großraumsauna für 50.000 - eine solche Stimmung gemacht, wie man es sich nicht besser wünschen kann. Habe zum ersten Mal gesessen (genau auf Höhe der Main Stage, Adams B-Stage) und es war ein Genuss zu sehen, wie die Leute im Innenraum und auf den Tribünen abgegangen sind - gesessen hat da keiner. Die Band hat's scheinbar auch umgehauen, die Spiellaune und die Spaßlaune waren überwältigend.
Ja, het is echt bizar!!quote:Op zondag 17 juli 2005 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Geen probleem. Ik probeer zoveel mogelijk foto's, filmpjes, verhalen, links enz. per concert bij elkaar te zetten. Maar 't is gewoon zo veel. En vooral: zo mooi
.
Wauw! wat een citaat! Dit is waarschijnlijk 1 van de beste beschrijvingen die ik ooit heb gehoord van dit concert!quote:Op zondag 17 juli 2005 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je in een heftige achtbaan hebt gezeten, kun je ook niet elke bocht beschrijven
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding].
Gevonden op http://blogger.xs4all.nl/locuta
Mocht van Bono. Anders kom je niet op het podium.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef Maraca het volgende:
Dat is eens wat anders dan steeds een meisje/vrouw op het podium(was hij er trouwens zelf op geklommen of mocht hij van Bono)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |