Zou dit het kunnen zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Auschwitz is gigantisch, dat zou je wel moeten kunnen zien. Gezocht op Oswiecim?
Ik heb het programma helaas nog niet omdat ik nog op een ouwe computer zit met W98... Kun je een plaatje posten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:24 schreef Againzender het volgende:
Zou dit het kunnen zijn?
50° 2'13.79"N, 19°10'31.33"E
Maar natuurlijk, en daarna ga ik echt weer verder met mijn werkquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb het programma helaas nog niet omdat ik nog op een ouwe computer zit met W98... Kun je een plaatje posten?
shrimp = garnalen. Of kril.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:19 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Dat komt omdat er 'brine shrimp' op dat water drijft, ik zou je willen vertellen wat dat is, maar ik weet daar de vertaling niet van. Kijk maar eens op dat keyhole forum, daar staat het in het Engels uitgelegd.
(verklaard misschien ook de naam van de hele zoute 'Rode Zee' ?)
Volgens mij is dit het niet. De barakken van Auschwitz staan haaks op het gebouw bij de ingang. Hier zie ik streepjes die parallel lopen aan wat dan dat gebouw zou moeten zijn. Ook herken ik nergens de spoorlijnen + verharde weg die vanuit het ingangsgebouw doorlopen. De vorm klopt ook niet met mijn herinnering. Kan geen luchtfoto vinden die uitsluitsel geeft, maar ik denk niet dat dit 't is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:40 schreef Againzender het volgende:
Maar natuurlijk, en daarna ga ik echt weer verder met mijn werk
[afbeelding]
OK, ik zal eens kijken of ik zoiets herken. Ik weet ook niet aan welke kant van het stadje ik moet zoeken, dus ik zoek een beetje opvallende structuren in het landschap.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het niet. De barakken van Auschwitz staan haaks op het gebouw bij de ingang. Hier zie ik streepjes die parallel lopen aan wat dan dat gebouw zou moeten zijn. Ook herken ik nergens de spoorlijnen + verharde weg die vanuit het ingangsgebouw doorlopen. De vorm klopt ook niet met mijn herinnering. Kan geen luchtfoto vinden die uitsluitsel geeft, maar ik denk niet dat dit 't is.
Klopt, maar niet in deze context. Het gaat om de combinatie "Brine Shrimp" Óf .. er zwemmen gewoon heel veel garnalen in dat water, maar das ook weer zoiets..quote:
Even wat gezocht op luchtfoto's van Auschwitz, je had 't toch te pakken:quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:30 schreef Againzender het volgende:
OK, ik zal eens kijken of ik zoiets herken. Ik weet ook niet aan welke kant van het stadje ik moet zoeken, dus ik zoek een beetje opvallende structuren in het landschap.
http://www.cargillsalt.com/sfbay/EV_brine.htmlquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:34 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Klopt, maar niet in deze context. Het gaat om de combinatie "Brine Shrimp" Óf .. er zwemmen gewoon heel veel garnalen in dat water, maar das ook weer zoiets..![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:05 schreef fransie102 het volgende:
Jammer dat alleen A'dam en R'dam duidelijk te zien zijn in Nederland.
Als ik de Arena zie, krijg ik zin om er een bom op te gooien
[red alert mode]quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:05 schreef fransie102 het volgende:
Jammer dat alleen A'dam en R'dam duidelijk te zien zijn in Nederland.
Als ik de Arena zie, krijg ik zin om er een bom op te gooien
OMFGquote:
quote:4. Is Google Moon a result of your Copernicus initiative?
Glad you asked, and yes, the development of our lunar hosting and research center continues apace. We usually don’t announce future products in advance, but in this case, yes, we can confirm that on July 20th, 2069, in honor of the 100th anniversary of mankind’s first manned lunar landing, Google will fully integrate Google Local search capabilities into Google Moon, which will allow our users to quickly find lunar business addresses, numbers and hours of operation, among other valuable forms of Moon-oriented local information.
En gevonden, maar de beelden zij onduidelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Auschwitz is gigantisch, dat zou je wel moeten kunnen zien. Gezocht op Oswiecim?
Say "cheese"!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:46 schreef Sloggi het volgende:
Ik zie alleen gele shit. Of is dat het grappige?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |