Grapje zeker?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
Mario!
En die andere ga ik niet stemmen, ik ken ze beide niet![]()
Nee hoor, ik speel nooit FF, en die ene gast van doom ken ik een heel klein beetje, en dan ga ikl neit stemmen, misschien later nogquote:
Jaaaaaquote:Op zondag 17 juli 2005 12:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Earthworm Jim had een geweldige tekenfilm serie op TCC (the Children's Channel ). Wat een herinneringen. Tune krijg ik nooit meer uit mijn kop.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als er vandaag trouwens wéér een FFVII character afvalt ban ik iedereen van FOK!games
beide op een halve procent wat naar boven afgerond wordquote:Op zondag 17 juli 2005 13:55 schreef Thomper het volgende:
De polls kloppen btw beide niet echt, opgeteld krijg je bij allebei 101 procent.
Begin dan maar vast, want er zijn een hoop ledenquote:Op zondag 17 juli 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario en Cloud. Mario is sowieso mijn favoriet, meest gevarieerde character uit de games geschiedenis. Hij kan alles, doet alles en is geliefd en gehaat.
Cloud is een fantastisch character. Het hele verhaal in FFVII over wie hij is en waarom hij doet wat hij doet is briljant. Zoveel diepgang in één persoon. Machtig mooi.
Als er vandaag trouwens wéér een FFVII character afvalt ban ik iedereen van FOK!games
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:06 schreef Guusie het volgende:
Mario en Cloud!
mario omdat ie gewoon super tof is en ik veele uurtjes met hem heb doorgebracht en cloud omdat ie vet gaaf mes heeft!
Not if I ban you first.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
*knip*
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef peristilius het volgende:
Mario en Cloud, dat mensen zelfs over andere keuzes durven na te denken.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef peristilius het volgende:
Mario en Cloud, dat mensen zelfs over andere keuzes durven na te denken.
Ik zie het jou nog niet zo snel doenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:09 schreef piet_pelle het volgende:
Ja Mario is vet cool man, hij spuit een heel eiland gewoon schoon dat vies gemaakt is door een boze olie baron![]()
Ik heb een hekel aal mensen die een game zo zwakzinnig kunnen omschrijven.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:09 schreef piet_pelle het volgende:
Ja Mario is vet cool man, hij spuit een heel eiland gewoon schoon dat vies gemaakt is door een boze olie baron![]()
[mierenneukersmodus] Het is de prins uit PERSIË! [/miereneukersmodus]quote:Op zondag 17 juli 2005 19:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aal mensen die een game zo zwakzinnig kunnen omschrijven.
Soul calibur: je drukt op een knopje en je poppetje schopt een ander poppetje.. NOU JOEPIE
Price of persia: je loopt met een prins uit iran over tegels die vallen als je niet snel genoeg bent... Wat een leuk spel zeg.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
MARIO
en Cyberdemon, want Cloud(?) ken ik niet.
[nog ergere mierenneukersmodus] Perzië is met de Z [/nog ergere mierenneukersmodus]quote:Op zondag 17 juli 2005 19:51 schreef zeldalord het volgende:
[mierenneukersmodus] Het is de prins uit PERSIË! [/miereneukersmodus]
Jim zou Mario zwaar kicken als ze gingen vechten dus ik kies voor Jimmie boy. Die andere gasten ken ik niet dus daar bemoei ik me niet mee.quote:
Zou grappig zijn als Cyberdemon wint met 1 stem.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:27 schreef MMaRsu het volgende:
Go cloud, nog 4 stemmen!
die wint niet van masterchief hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 23:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Streepje DE verrassing van het toernooi, die komt zeker ver.
quote:
Zou grappig zijn als Cloud wint van Cyberdemon met 1 stemquote:Op zondag 17 juli 2005 23:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als Cyberdemon wint met 1 stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |