quote:Op zondag 17 juli 2005 11:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Yay ik ben eindelijk weer terug van vakantie.. bikennnnnnnnn![]()
![]()
Alleen dat lichtje ja, want het brand alleen als de motor loopt.quote:Op zondag 17 juli 2005 07:07 schreef Phatzak het volgende:
Ik vond die foto's wel erg apart eruit zien om ze zo direct uit de camera te verwachten... erg vaste hand + lange sluitertijdZelfs dat lichtje in je K
L
X niet gesoept?
Wel mooi, daar niet van
![]()
Waar, wat hoe.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
verslapen
![]()
dus geen bossche bollen meet![]()
we zouden om 10 uur op afgsproken plaats zijn maar wekker stond verkeerd en we werden beide pas wakker NA 10 uurquote:
WTF, je reputatie, wat doet jequote:Op zondag 17 juli 2005 11:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
verslapen
![]()
dus geen bossche bollen meet![]()
Al om 10:00 verzamelen is ook erg vroeg voor de gemiddelde oudere jongere.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
we zouden om 10 uur op afgsproken plaats zijn maar wekker stond verkeerd en we werden beide pas wakker NA 10 uur![]()
gisteravond feestje van Raus gehad![]()
ik had ook veel moeite om in slaap te komenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
Damn, ik heb echt slecht geslapenWel geslapen, maar totaal geen rust
![]()
Heb weer vaag zitten dromen volgens mij en daardoor geen rust, weet alleen niet meer wat voor dromen dat wel niet waren
[..]
WTF, je reputatie, wat doet je
Fulcrum_X 16:30 Gelredome
Mercy 16:30 Gelredome
Raus 16:30 Gelredome
Popijn, zo rond welke tijd ben jij in Arnhem denk je?
Kep nergens last vanquote:Op zondag 17 juli 2005 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Al om 10:00 verzamelen is ook erg vroeg voor de gemiddelde oudere jongere.![]()
![]()
Dat vind ik meer iets voor 40 en 50 plussers.![]()
Damn, M-F doet raar tot niets.![]()
hier werkt het gewoon hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Al om 10:00 verzamelen is ook erg vroeg voor de gemiddelde oudere jongere.![]()
![]()
Dat vind ik meer iets voor 40 en 50 plussers.![]()
Damn, M-F doet raar tot niets.![]()
lijkt Fok! welquote:Op zondag 17 juli 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hier werkt het gewoon hooralleen een aantal functies zijn uitgeschakeld vanwege database problemen
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had ook veel moeite om in slaap te komenben er zelfs 2x uitgegaan om even tot rust te komen.
![]()
misschien was het wel de spanning om met de bollen te gaan rijden![]()
Ik zou je fiets niet eens afmaken zonder de carb te reinigen.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Kep nergens last van![]()
Jij bent nu wel ff de carb man geworden hehBeter maak ik ook ff gebruik van je expertise
![]()
Daar had ik vrijdag last van....quote:Op zondag 17 juli 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had ook zoiets, veel te laat naar bed en dan toch niet slapen.
Rode oogjes nu.
Dat is een auto die langs rijdt.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:23 schreef hicham het volgende:
Waarom zit er eigenlijk een witte streep achter je Fiero en KLX in de OP foto Popijn
Geen regenvoorspelling hoorquote:Rustig en droog weer.
In het zuidelijke deel van het land schijnt de zon nog volop, elders drijven wolkenvelden vanaf de Noordzee binnen. De wolkenvelden zijn niet dik en vertonen her en der gaten, maar of ze volledig oplossen is nog maar de vraag. Het wordt in bewolkte gebieden ongeveer 21 graden, in het zuiden zo'n 24 graden. De wind is zwak, aan de kust matig en komt uit westelijke richtingen.
Komende nacht is het wederom helder en rustig. Er kunnen zich een paar mistbanken vormen en met een graad of 13 wordt het minder koud dan afgelopen nacht.
Heroinejunkquote:Op zondag 17 juli 2005 12:40 schreef Patrick281 het volgende:
Hier de gasnaald, check die kleine groeven voor de verstellingen.
[[url=http://img312.imageshack.us/img312/4808/p1010676web8ck.th.jpg]afbeelding][/URL]
En als je onder een proxy d'rheen gaat??quote:Op zondag 17 juli 2005 12:43 schreef Patrick281 het volgende:
M-F hier.![]()
[[url=http://img312.imageshack.us/img312/7781/kx0014oi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat zou ik uit moeten zoekenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:48 schreef hicham het volgende:
En als je onder een proxy d'rheen gaat??![]()
Volgens mij zijn ze je vragen een beetje zat en hebben ze je gebanned![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |