Ik lees ook boeken, compenseert dat?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:22 schreef hicham het volgende:
En ik bezorg de Telegraafmaar dat compenseer ik door ook de Volkskrant te bezorgen
Heb het stuk zelf niet gelezen, als ik graag m'n bloeddruk en hartslag wil laten stijgen doe ik dat wel op een andere manier dan die walgelijke stukken van de Telegraaf te lezen. Zien hoe Martie crashed bijvoorbeeld![]()
Ligt eraan of de hoofdpersoon in het boek Dribbel heetquote:Op maandag 18 juli 2005 14:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik lees ook boeken, compenseert dat?
Moest dat stukje gewoon even lezen nadat ik niet kon ontkomen aan de schreeuwerige kop op de voorpagina.Ik snap best dat ze zich vervelen bij de kranten deze zomermaanden maar om dan dit soort rommel te gaan zitten typen.
Zet dan een pinballcompetitie op, ga racen met minibikes op het parkeerterrein, ga darten op een foto van ons aller JP of neem gewoon vrij.![]()
Klopt, geen tijd voor gehad en er moet eerst gesleuteld worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:31 schreef hicham het volgende:
Je hebt nog geen foto's gepost van je minibike
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:22 schreef hicham het volgende:
En ik bezorg de Telegraafmaar dat compenseer ik door ook de Volkskrant te bezorgen
Heb het stuk zelf niet gelezen, als ik graag m'n bloeddruk en hartslag wil laten stijgen doe ik dat wel op een andere manier dan die walgelijke stukken van de Telegraaf te lezen.
Heb even niet zoveel concentratie om het goed door te lezen voor de rest, maar warmdraaien moet de CR ook voordat het vermogen aan te spreken is. Anders gaat'ie inhouden, zuiger kantelen, enz.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:42 schreef hollander172 het volgende:
Ook moet ie elke keer eerst minimaal een minuut warmdraaien maar dat zal de nieuwigheid wel zijn.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
Dat uitgerekend Lars de Telegraaf leest.![]()
![]()
Ik weet dat het moet maar het is gewoon irritant.quote:Heb even niet zoveel concentratie om het goed door te lezen voor de rest, maar warmdraaien moet de CR ook voordat het vermogen aan te spreken is. Anders gaat'ie inhouden, zuiger kantelen, enz.
Youp moest ook de CR eerst warmdraaien. Dus je bent in goed gezelschap.![]()
CR ook als je niet met je koppeling speelt. Dus een minibike met 1.5 pk.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:50 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet dat het moet maar het is gewoon irritant.Trouwens vermogen?
Ik kan niet eens wegrijden als ie nog niet warm is.
Dan valt ie gewoon uit.
![]()
Veel geld nooit, dat is relatief.quote:Ach heb er weer een hobby bij die veel tijd en misschien geld gaat kosten.![]()
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel vermogen dat ding heeft.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
CR ook als je niet met je koppeling speelt. Dus een minibike met 1.5 pk.![]()
Gaan we weer testbankenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel vermogen dat ding heeft.Zouden we deze ook bij Zot op de testbank kunnen zetten?
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel vermogen dat ding heeft.Zouden we deze ook bij Zot op de testbank kunnen zetten?
![]()
quote:Het gaat in ieder geval snel zat en de sensatie van snelheid is net als met een kart.Enige lastige is het ontbreken van enige vering en het keiharde zitje, houten reet gegarandeerd als je langer dan 10 minuten rond rijdt.
Jouw motor krijgt die rol niet eens aan het rollen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gaan we weer testbankenik ben er bij
![]()
![]()
Ik ben laatst met mn huidige Bandit bij MotorXtra geweest, met open Leovince demper:quote:Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Gaan we weer testbankenik ben er bij
![]()
![]()
iddquote:Op maandag 18 juli 2005 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
Jouw motor krijgt die rol niet eens aan het rollen.![]()
quote:Ow nee, ik had het tegen lars.![]()
![]()
Zwakke punt is de koppeling heb ik al gemerkt, maar eens sterkere veertjes ergens scoren.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
Jouw motor krijgt die rol niet eens aan het rollen.![]()
Ow nee, ik had het tegen lars.![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 18 juli 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoi Raus hier.
Mercy en ik zijn eindelijk thuis. Ik houd het even kort want we zijn bekaf. Gisteren naar het ziekenhuis geweest, daarna spullen opgehaald, dus ik was rond 1.30 pas weer in Tiel bij de moeder van Martie. Ik heb drie uurtjes geslapen, Martie ook zoiets. 's Ochtends rond 9 uur kon ik zijn spullen (kleding en toiletartikelen) gaan brengen en toen bleek dat ik hem zelfs al mee naar huis mag nemen.
Er valt nog zo veel te regelen. Bedankt iedereen. Die beslissing van de motor was ook heel goed. Vandaag heeft de moeder van Martie hem naar huis gebracht en ben ik met mijn motor meegereden. Het rijden viel me allemaal heel erg mee.
Met ons gaat het een stuk beter. De verwondingen van Martie bleken uiteindelijk nogal mee te vallen, hoewel dat op de plaats van het ongeluk nog heel onduidelijk was. Ik zag zijn motor, ik zag de knal, de rook uit zijn motor en ik ben gillend naar de kant gereden. Daarna ben ik al roepend van zijn naam naar Martie zelf toe gerend die toen nog heel stil in de berm lag. Ik zag eerst nog zijn motor liggen en hoe dat er bij lag, maar ik ben redelijk bewust met Martie bezig geweest totdat het ergste gelukkig voorbij was. Ik voel me zelf nu ook iets beter, omdat ik weet dat hij hier bij mij is.
We praten er later nog wel verder over. Ik heb geen idee hoe het de komende dagen gaat, maar we zullen ons nog wel ergens melden denk ik. Wij zijn nu slapen.
Dat hebben we geweten ookquote:Op maandag 18 juli 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik zag zijn motor, ik zag de knal, de rook uit zijn motor en ik ben gillend naar de kant gereden. Daarna ben ik al roepend van zijn naam naar Martie zelf toe gerend
Slaap zequote:We praten er later nog wel verder over. Ik heb geen idee hoe het de komende dagen gaat, maar we zullen ons nog wel ergens melden denk ik. Wij zijn nu slapen.
Weet je zeker dat je er niet 1 of 2 keer naast zit?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef Makster het volgende:
Ziet er nu al 45 keer beter uit.
Neen, dat weet ik vrij zekerquote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat hebben we geweten ook
Ik maakte me bijna nog meer zorgen om jou dan om martie
[..]
Slaap zeDie rust hebben jullie wel nodig nu
[..]
Weet je zeker dat je er niet 1 of 2 keer naast zit?![]()
Uiteraard met disclaimer des persoons.quote:Een Nederlander en een Marokkaan lopen door een bos.
Plots horen ze een zacht stemmetje om hulp roepen.
Ze lopen verder en zien een elfje vastzitten in een wirwar van doornen.
Met z'n tweeën maken ze het elfje los.
Blij zegt deze : " Jullie mogen allebei een wens doen
De Marokkaan hoeft niet lang na te denken en zegt:
" Ik wil een hele hoge muur rond om Marokko, zodanig dat de Islam
beschermd blijft van alle vreemde en slechte westerse invloeden."
Zegt het elfje: "Dat is bij deze gebeurd".
Ze wendt zich tot de Nederlander en vraagt : " En jij ? "
"Mag ik je eerst even een vraag stellen" vraagt die.
"Natuurlijk" zegt het elfje.
"Die muur om Marokko, is die waterdicht ? "
"Natuurlijk" zegt het elfje.
"Oké" zegt de Nederlander, "Laat maar vol lopen......."
quote:Het volgende bericht is verstuurd vanuit het Marktplaats.nl
contactformulier.
Over: Een algemeen onderwerp
Onderwerp: Algemeen: algemeen
Naam: piet pukkel
E-mail:
Vraag of opmerking:
------------------------