Dan blijft het nog steeds het één na laatste album. Maar wel een klote aankondiging in de gids dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
2003 heeft niets met het optreden te maken. Het is slechts het jaar dat de dvd is uitgekomen. Het originele optreden vond plaats in augustus 2001 ...
Troskompas?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan blijft het nog steeds het één na laatste album. Maar wel een klote aankondiging in de gids dan.
Zelfs bij de vpro is het uit 2003quote:
Dat bedoel ikquote:
Ouwe helden van 25 jaar geleden laat ik niet in de steekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:58 schreef fransie102 het volgende:
Wist niet dat jij ook van goede muziek hield, Tong80
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef doerebout het volgende:
Deze bagger zou niet mistaan op een EO-jongerendag.
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit concert was wel op een mindere dag voor de Nederlandse voetballiefhebbers .... 'We' verloren die dag van de Ieren ..... Daarom was het publiek daar ook zo uitgelaten en erg vrolijk.
Het is Misstaanquote:Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef doerebout het volgende:
Deze bagger zou niet mistaan op een EO-jongerendag.
Toen was dit concert ook ... Zie mijn posts hierboven.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:17 schreef fransie102 het volgende:
[..]Die WK kwalificatie-wedstrijd? Dat was 2001.
Welterustenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:18 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb het begin gezien, maar wat een bagger. Bonno zingt geneens. Hij dreunt alle tekst gewoon op en het geluid is ook nog eens drie keer niks. Ik snap niet waarom U2 zo de hemel in geprezen wordt. Gelukkig bestaat er ook nog echte muziek (op een paar nummers van U2 na die ik wel kan waarderen).
Gut gut gut..... nou, waar luister jij dan naar?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:18 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb het begin gezien, maar wat een bagger. Bonno zingt geneens. Hij dreunt alle tekst gewoon op en het geluid is ook nog eens drie keer niks. Ik snap niet waarom U2 zo de hemel in geprezen wordt. Gelukkig bestaat er ook nog echte muziek (op een paar nummers van U2 na die ik wel kan waarderen).
Ja anders waren ze op hun klapsteoltjes blijven zitten en kwam er geen droog woord uit hunj keel laat staan dat ze zouden klappen.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit concert was wel op een mindere dag voor de Nederlandse voetballiefhebbers .... 'We' verloren die dag van de Ieren ..... Daarom was het publiek daar ook zo uitgelaten en erg vrolijk.
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja anders waren ze op hun klapsteoltjes blijven zitten en kwam er geen droog woord uit hunj keel laat staan dat ze zouden klappen.
Wat fransie102 zegtquote:Op zondag 17 juli 2005 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja anders waren ze op hun klapsteoltjes blijven zitten en kwam er geen droog woord uit hunj keel laat staan dat ze zouden klappen.
Het is Imca Marina zou Kamagurka zeggenquote:
Tuurlijk, met oude LP's wapperend tegen de hiitequote:Op zondag 17 juli 2005 00:23 schreef fransie102 het volgende:
Tong, sta je al met een fles whiskey in je handen mee te bléren op tafel en luchtgitaar te spelen alsof je the Edge bent?
Dan bestel je die dvd toch? Die is in DTS en dat geluid is prima. 't Zou opvallend zijn als de Nederlandse omroepen ineens in DTS gaan uitzenden i.p.v. stereo .....quote:Op zondag 17 juli 2005 00:32 schreef liquid-orange het volgende:
Ehm.... correct me if I'm wrong, maar ik zei dus dat U2 wel een paar leuke nummertjes gemaakt heeft. Ik walg alleen van de manier waarop ze de hemel in geprezen worden. Alsof zij de beste rockgroep ter wereld zijn... Daaag... dream on.... Ieder ze eigen meuk, maar de hype rondom U2 walg ik van...![]()
![]()
![]()
Nummers zoals Bloody Sunday, Vertigo en Beautifull Day vind ik wel mooie nummers. Maar ... eh... zeg nou zelf, dat geluid van dat concert is toch drie keer niks. Dan kun je het nog beter op DVD in DTS horen.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 17 juli 2005 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend aan dit concert is dat Bob Hewson (Bono's vader) een week voor dat concert overleed.
Ow, dat zou wel mooi wezen.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan bestel je die dvd toch? Die is in DTS en dat geluid is prima. 't Zou opvallend zijn als de Nederlandse omroepen ineens in DTS gaan uitzenden i.p.v. stereo .....
Ik zou het ook niet erg vinden, maar de Nederlandse omroepen kennende - die het nog lastig vinden om álles in breedbeeld uit te zenden (net als de BBC) - zal dat nog wel een decennium of 4 duren ...quote:Op zondag 17 juli 2005 00:38 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Ow, dat zou wel mooi wezen.
Alles op tv in DTS.![]()
Tegen de tijd dat ik die dvd heb zal ik je wel weer om commentaar vragen danquote:Op zondag 17 juli 2005 00:47 schreef tong80 het volgende:
Dan mis je wel het briljante commentaar van Tong
En ik meen een dag d'r voor begraven is... En dat is wat dit concert imho een soort extra dimensie mee geeft, wat hem zo geweldig maaktquote:Op zondag 17 juli 2005 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend aan dit concert is dat Bob Hewson (Bono's vader) een week voor dat concert overleed.
Bono zong inderdaad vol overgave... alsof ie al z'n woede en verdriet e.d. eruit aan het schreeuwen was...quote:Op zondag 17 juli 2005 01:35 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
En ik meen een dag d'r voor begraven is... En dat is wat dit concert imho een soort extra dimensie mee geeft, wat hem zo geweldig maakt
"Close your eyes! And imagine! It's Jason McAteer!"quote:Op zondag 17 juli 2005 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Juist. Volgens mij hebben ze dat stukkie gisteren niet uitgezonden. Of wel? (heb niet heel ingespannen gekeken; dvd staat in de kastquote:Op zondag 17 juli 2005 22:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
"Close your eyes! And imagine! It's Jason McAteer!"
Dat was prachtig!
Ik stond in de ArenA, dus ik kan het je niet vertellenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juist. Volgens mij hebben ze dat stukkie gisteren niet uitgezonden. Of wel? (heb niet heel ingespannen gekeken; dvd staat in de kast).
Maar ongetwijfeld beter dan het geluid in de arena.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:02 schreef m021 het volgende:
Slecht geluid trouwens idd in die televisieuitzending.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |