Vind ik ook, als vrouw zijndequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:06 schreef appelsientje het volgende:
Knappe vrouw ....
Idd.. ze heeft gewoon iets mooi's over haar... (ik kan trouwens ook wel zeggen of een man knap is of nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:07 schreef clauwheee het volgende:
Nog ff uit de vorige:
[..]
Vind ik ook, als vrouw zijnde
De Zwarte Cross is het grootste muziekfestival van oost Nederland en de grootste en spectaculairste motorcross van West-Europa.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zwarte Cross ??
Praat me ff bij..
Daar ben ik het met je eens! (ik persoonlijk ben niet zo'n fan van witbier) maar een vriend drinkt het altijd met citroen ... beetje jammer ..quote:
Agrees, als man zijnde dat isquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:07 schreef clauwheee het volgende:
Nog ff uit de vorige:
[..]
Vind ik ook, als vrouw zijnde
Wieckse witte moet je wel met citroen drinken, anders is het niet te zuipen. Dat drink ik dus ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens! (ik persoonlijk ben niet zo'n fan van witbier) maar een vriend drinkt het altijd met citroen ... beetje jammer ..
Gay Games..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
De Zwarte Cross is het grootste muziekfestival van oost Nederland en de grootste en spectaculairste motorcross van West-Europa.
meer info: www.zwartecross.nl
op de kaartjes staat trouwens Gay games (voel ik me nog een beetje verbonden met SCH![]()
)
[afbeelding]
Inderdaad!quote:
Hmm over bier gesproken... we hadden een tijd geleden een vrijgezellen feest van mijn beste vriend (ik was z'n getuige) en die gast ging over op de corona.... maar dat spul is zo onwijs duur..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Wieckse witte moet je wel met citroen drinken, anders is het niet te zuipen. Dat drink ik dus ook niet
Korenwolf maar vooral Hoegaarden zijn de beste...en dan idd zonder citroen.
Tja de een noemt het zwarte Crossquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad!En Pascal maar stoere verhalen ophangen over Zwarte Cross enzo ... hij gaat gewoon naar de Gay Games toe!
Viel toch wel meequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
wat een blunder net bij dat fragment in avondetappe
Geweldigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
wat een blunder net bij dat fragment in avondetappe
shit en dat lekkerding klonk ook al niet zo overtuigend zekerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:20 schreef clauwheee het volgende:
Pascal je bent door het ijs gezaktIk vond je al zo hyper
![]()
Mijn tijd maar ik weet het nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
Zo wat zal je als wielrenner balen zeg...
Oke wie weet het antwoord??
brommers kiekenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja de een noemt het zwarte Crossdat zegt hij ook tegen z'n ouders
maar ondertussen .....
![]()
Ik herinner me opeens een foto met jou als 'dief' (dat was ook in het zwart ) maar volgens mij ging jij heel wat anders doenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
shit en dat lekkerding klonk ook al niet zo overtuigend zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |