Oh dan zit je op 2/3 ongeveerquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Volgens een internetsite ben ik nu bij de laatste missie van het spel.
Beetje vreemd, want ik zit op 66% van de storyline... Kan ik er dan nog zoveel naast doen?
Ik moet die Tennpenny achtervolgen terwijl ie in zn brandweerauto rijdt.
Probeer eens bij Loco Low co.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:03 schreef pieter_pontiac het volgende:
-Je kunt veel te weinig wagens tunen, Remington bijv niet
Volgens mij haal je wat termen door elkaar. De missies zijn onderdeel van de storyline, het percentage slaat op de totale game.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Volgens een internetsite ben ik nu bij de laatste missie van het spel.
Beetje vreemd, want ik zit op 66% van de storyline... Kan ik er dan nog zoveel naast doen?
Ik moet die Tennpenny achtervolgen terwijl ie in zn brandweerauto rijdt.
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Volgens mij haal je wat termen door elkaar. De missies zijn onderdeel van de storyline, het percentage slaat op de totale game.
Ja vond ik ook kut. Als ik ze precies indruk als dat pijltje in het midden is (en dat is dus best lastig) dan gaat het wel ok en kun je hem verslaan. Achteraf viel het me mee en won ik met een aardig grote winst.quote:
En tegelijkertijd ook op 2 drukken he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja vond ik ook kut. Als ik ze precies indruk als dat pijltje in het midden is (en dat is dus best lastig) dan gaat het wel ok en kun je hem verslaan. Achteraf viel het me mee en won ik met een aardig grote winst.
Dacht het wel alhoewel die dingen me volgens mij niet lukte. Je kunt daar fouten maken en alsnog ruim winnen. Beetje kut dat je die 'dans' van je wagen totaal niet kunt zien omdat je constant naar de onderkant zit te staren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:51 schreef Tha_T het volgende:
En tegelijkertijd ook op 2 drukken he?
Thx. Met die missie heb ik dus de meeste moeite. De rest is echt piece of cake maar deze missiequote:Op woensdag 20 juli 2005 11:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dacht het wel alhoewel die dingen me volgens mij niet lukte. Je kunt daar fouten maken en alsnog ruim winnen. Beetje kut dat je die 'dans' van je wagen totaal niet kunt zien omdat je constant naar de onderkant zit te staren.
Ehhhh sorry?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:12 schreef evil_cupido het volgende:
Vreemde vraag maar hoe kom ik bij die missie met die dam en dat vliegtuig uit het vliegtuig in de pc versie... hij springt niet als ik op enter /exit druk...
Die missie die je krijgt bij woozie.. Waar je naar die dam moet vliegen en er dan uit moet springen en met een parachute moet landen op de dam.... ik kan niet uit dat vliegtuig komen ....quote:
Hoger gaan vliegen, je moet een corona bereiken. (Dat zie je ook aan dat gele driehoekje wat naar boven wijst)quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:22 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Die missie die je krijgt bij woozie.. Waar je naar die dam moet vliegen en er dan uit moet springen en met een parachute moet landen op de dam.... ik kan niet uit dat vliegtuig komen ....
Vliegtuig achtervolgenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef evil_cupido het volgende:
En die andere kut missie met dat vliegtuig achtervolgen is er ook weer een die je 50x moet doen ofzo... dus ik hang een beetje vast
Die was echt superkut ja omdat je eigen toestel zo hemeltergend traag was.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef evil_cupido het volgende:
En die andere kut missie met dat vliegtuig achtervolgen is er ook weer een die je 50x moet doen ofzo... dus ik hang een beetje vast
Staat die in je prullebak?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:09 schreef 35koeien het volgende:
Hey ik heb per ongeluk mijn saved game gedelete is er een mogelijkheid om dit terug te halen? of moet ik helemaal opnieuw beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |