Nee, ze hebben voor het eerst in 10 jaar geoefend voordat ze een album opnamen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:12 schreef -erwin- het volgende:
naar mijn idee is dit een nieuwe mijlpaal in hun ontwikkeling. de sound klinkt namelijk zeer volwassen, getuned en vernieuwend. ik heb het idee dat ze er meer studio tijd in hebben zitten. misschien dat roadrunner dit voor ze betaald heeft.
veel plezier met nog een maand wachten
Ja dat ook uiteraard, maar ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat ze extreem veel tijd hebben besteed aan fine tunen. En dat krijg je tijdens oefensessies naar mijn idee niet voor elkaar. Zoiets hoor je toch pas in de studio.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ze hebben voor het eerst in 10 jaar geoefend voordat ze een album opnamen.
Er is niets mis met mp3's hoor.quote:En ik wacht liever dan dat ik muziek download
Absoluut niet, integendeel: ze zijn noodzakelijk om geen miskopen te maken. In mjin geval toch.quote:
Zulk soort aankopen die ik blind....quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:43 schreef keitel het volgende:
[..]
Absoluut niet, integendeel: ze zijn noodzakelijk om geen miskopen te maken. In mjin geval toch.
Maar ik wacht ook liever tot de lancering van het album. The Grand Conjuration heb ik nu volledig gehoord en daar wil ik het voorlopig bij houden, zelfs al lichten ze zélf nog een tipje van de sluier.
Zoals iemand al zei: Ik wacht liever op het héle concept: het artwork, de digipack (als die er is), en zelfs de géur van de cd. Dié elementen zijn onmisbaar van die zalige spanning bij het in werpen van een splinternieuwe cd die je nog nooit gehoord hebt en waarvan je weet dat je er van gaat hóuden.
...fenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:55 schreef keitel het volgende:
... elings aanschaf.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:20 schreef ethiraseth het volgende:
Mja, ik sta ook de dag dat hij uit is bij de cdwinkel. Heb het album wel gedownload, maar naast The Grand Conjuration maar 1 ander nummer gehoord (Atonement) en daar hou ik het bij. Is wel een érg lekker nummer trouwens.
... wist ik niet...quote:Their seventh album, Damnation, (...) Mikael Åkerfeldt dedicated Deliverance and Damnation to his grandmother, who died from a car accident during the recording.
(wikipedia)
Ah kut. Nu mag jij hem reviewen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb me gewoon aan de regels gehouden en ik heb niks gedownload. Toch hoor ik hem dankzij fok en roadrunner sinds vandaag de cd.Na 1 luisterbeurt zeg ik: dit wordt een knaller!
AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!! Jij hebt em!!! You're spoiled!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb me gewoon aan de regels gehouden en ik heb niks gedownload. Toch hoor ik hem dankzij fok en roadrunner sinds vandaag de cd.Na 1 luisterbeurt zeg ik: dit wordt een knaller!
Ik ben nog steeds duizelig van die recensies, Annie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ah kut. Nu mag jij hem reviewen.
De vorige 3 Opeth reviews stonden op mijn naam.
Aanbid mij. Het was teveel informatie hé?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:00 schreef Summoner het volgende:
Vet dat je hem al hebt, Rick. May I lick your heels?![]()
[..]
Ik ben nog steeds duizelig van die recensies, Annie.![]()
Ah had me even gemaild of je ingeschreven. Moet wel zeggen dat het dit keer snel ging. Ik denk dat ik me donderdag of vrijdag ingeschreven heb en vandaag komt ie binnen. Ik wil trouwens wel links naar jouw reviews leggenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah kut. Nu mag jij hem reviewen.
De vorige 3 Opeth reviews stonden op mijn naam.
You know I do, yo big teddybear.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:19 schreef Anthraxx het volgende:
Aanbid mij. Het was teveel informatie hé?
Neehoor.. hoesje is kapot, zit geen informatie in de vorm van inlay, achterkant, de cd is gekopieerd en waarschijnlijk zwaar beveiligd door allerlei instanties (FBI, CIA, NRA, BREIN) als ik uit mijn huis neem of in de computer stop dan ontploft ie...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef keitel het volgende:
Dit is óók een soort schijtkapitalisme hoor, Toffe_Ellende
Jij schrijft betere reviews dan ik kan. Maar ik zou het wel leuk vinden als er een link terug gaat. Die review van Deliverance en Damnation is trouwens wel 7 pagina's grootquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah had me even gemaild of je ingeschreven. Moet wel zeggen dat het dit keer snel ging. Ik denk dat ik me donderdag of vrijdag ingeschreven heb en vandaag komt ie binnen. Ik wil trouwens wel links naar jouw reviews leggen
7 pagina'squote:Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij schrijft betere reviews dan ik kan. Maar ik zou het wel leuk vinden als er een link terug gaat. Die review van Deliverance en Damnation is trouwens wel 7 pagina's groot. Verder ben ik er erg benieuwd naar, zowel je review als het album
.
Eerst een biografie geschreven. Tussenpagina met de foto's en line up en daarna de reviews. Ik ben absoluut geen reviewer. Ik kan het dan ook niet. Maar ik vond het wel een hele prestatie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
7 pagina's(Niet dat het bij Opeth onmogelijk is... 2 reviews voor de nieuwe TOOL vond ik ook zeer terecht
Moeten we de volgende keer ook doen
) maar dan zul je wel gedetailleerd te werk zijn gegaan...
Ik ga ze zeker lezen!
Argh nee, nu moet ik als ik bij Toffe_ellendieling ben The heletijd Opeth aanhoren ipv Depeche Mode, INXS, Simple Minds en a Flock of Seagullsquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ow ja.. die bio's moest je toen nog schrijven he. Heb in 2003 ooit een gastreview geschreven en dat was een hoop werk. Op zich wel leuk maar geen hond die het lasquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerst een biografie geschreven. Tussenpagina met de foto's en line up en daarna de reviews. Ik ben absoluut geen reviewer. Ik kan het dan ook niet. Maar ik vond het wel een hele prestatie.
Je vergeet Human Leaguequote:Op maandag 1 augustus 2005 18:47 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Argh nee, nu moet ik als ik bij Toffe_ellendieling ben The heletijd Opeth aanhoren ipv Depeche Mode, INXS, Simple Minds en a Flock of Seagulls
Klopt. Op mijn review had ik maar 14 reacties.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ow ja.. die bio's moest je toen nog schrijven he. Heb in 2003 ooit een gastreview geschreven en dat was een hoop werk. Op zich wel leuk maar geen hond die het las![]()
Ja, het werkt goed die 1pagina verhalenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klopt. Op mijn review had ik maar 14 reacties.
Reviews worden nu een stuk beter bekeken geloof ik. Althans, dat mag ik hopen
rustig, rustig... ademen....quote:
Mafkees........ you know where you'll have to be...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De 26ste naar Smileys?de kroeg in Heerlen toch?
Je moet eerst nog een stuk of 4 cdtjes kopen denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:54 schreef citizenerased het volgende:
Na het aanschaffen van Still Life een paar maanden geleden, nu wachtende op Blackwater Park na de verheerlijking op menig forum.. het zal me benieuwen. Still Life kon me in ieder geval enorm bekoren, zowel op muzikaal als op lyrisch gebied.
Laat die mannen nog maar een paar platen maken!~![]()
![]()
Ga je naar de Melkweg/013 in september?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:51 schreef citizenerased het volgende:
Ik weet t..
onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:
hahaha... geen, alleen is me dat nooit zo opgevallen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
Hey toffe! Kaartje is binnen, voor 11 september 013 the choicequote:
Wazig idd: je koopt een kaartje, zegt dus m.a.w. toe dat je voor 99 % zeker komt. De plek is verkocht. Je bent bij voorbaat al geinteresseerd in het optreden en moet je G#dverd%$&&@ meer betalen als iemand die aan de deur betaald!!!!!!!!!!Fokking ticketservice...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef keitel het volgende:
Reserveringskosten, het begrip alleen al is te vaag voor woorden. Wat kost dat handenvol geld, dat plaatsje vrijhouden, om maar te zwijgen over de energie die er opgaat in dat +1 berekeninkje met de computer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |