quote:Op zondag 17 juli 2005 14:02 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Inderdaad, want 12-0 van de amaterus winnen is eigelijk het zelfde als 6-0 van een eredivisieclub, 3-0 van een europese club en 1-0 winnen van de allerbeste

Uiterlijk april 2006, dacht ikquote:Op zondag 17 juli 2005 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wanneer dondert arie nou eens op, toch niet pas volgend jaar hopelijk

Dat zit er niet inquote:Op zondag 17 juli 2005 15:47 schreef Erwtensoep het volgende:
ik had deze zomer gehoopt

Maar toch was Ronald Koeman zijn favoriete trainer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Pienaar ziet het Ajax onder Blind kennelijk wel zitten, leuk.

Heeft wel mee gedaan in het goede CL jaar en heeft bij Inter ook aardig wat kunnen leren. Beter dan helemaal niemandquote:Op zondag 17 juli 2005 19:33 schreef Jajong het volgende:
Die kan je amper ervaren noemen..:/

Niet zo dom doen nou plz, hij trainde daar wel mee op het topniveau in Italië en ook daarvaan leert iemandquote:Op zondag 17 juli 2005 19:35 schreef Jajong het volgende:
wat heeft ie geleerd bij Inter? Waterdragen?

Is ook zo.. maar toch als je zegt 'iemand ervaren' denk ik niet meteen aan Mandyquote:Op zondag 17 juli 2005 19:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet zo dom doen nou plz, hij trainde daar wel mee op het topniveau in Italië en ook daarvaan leert iemand

Tjah, das ook wel zo. Maar hij kent Ajax en de manier van spelen, weet wat spelen op het hoogste niveau is en dat hebben veel spelers in deze selectie nog nietquote:Op zondag 17 juli 2005 19:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is ook zo.. maar toch als je zegt 'iemand ervaren' denk ik niet meteen aan Mandy

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |