Tja het hoort er blijkbaar bij, bij beroemd zijn..quote:Quarterback sneak
Man impersonates Big Ben, St. Pierre to get dates
PITTSBURGH (AP) -- Police have flagged a man for an illegal quarterback sneak.
Authorities said Brian Jackson, 31, dated two women by pretending to be Pittsburgh Steelers quarterbacks Ben Roethlisberger and Brian St. Pierre.
Jackson, arrested Friday, was charged with harassment for allegedly continuing to contact both women after they learned of the ruses. He was also charged with criminal mischief for allegedly ruining a Steelers jersey owned by one of the women's neighbors when he signed his worthless rendition of Roethlisberger's autograph on it. The jersey was worth $75 before it was signed, police said.
Jackson and his attorney, Paul Boas, declined comment after he was arraigned in Pittsburgh City Court and released on an unsecured bond Friday. Boas again declined comment when reached at his office. Jackson faces a preliminary hearing July 25.
The team didn't immediately return a call seeking comment.
In one of the scams, Jackson arrived at the woman's home on July 6, gave her an autographed football and pretended to be Roethlisberger, signing the neighbor's jersey, authorities said.
When she got home from their date that night, the neighbor brought her a newspaper article and told her that the man wasn't Roethlisberger.
Allegheny County police said Jackson pretended to be St. Pierre, the third-string quarterback, when he met a woman last September. She told police that during the three weeks they were in contact, Jackson often talked of his "teammates" and offered to autograph footballs for neighborhood kids. Jackson also told the woman to watch Steelers games so she could see him when he went into the game, police said.
When the woman did watch a Steelers game, she saw the real Brian St. Pierre on the screen and realized that Jackson was an impostor, police said. Jackson tried to explain to the woman that he looked "different" on TV, but she asked him not to contact her, police said.
Best wel triest dit soort dingen...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef Guard het volgende:
Even wat lichter "nieuws"
[..]
Tja het hoort er blijkbaar bij, bij beroemd zijn..
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:43 schreef truSteh het volgende:
Ik ga maar eens UPC Digital aanschaffen, NASN kan je als het goed is NFL wedstrijden mee zien, nog ff uitzoeken.
Volgens mij kun je geen games zien, misschien wat highlights. Maar ja das beter als niets natuurlijk...quote:The low-down on NASN's NFL coverage
NASN shows daily coverage of the NFL including live NFL Countdown and NFL Primetime, NFL Match-Up, ESPN’s daily magazine show, NFL Live, as well as a host of NFL Films programming. NASN additionally broadcast live coverage of the NFL Draft and a host of Preseason Games.
Ik heb begrepen dat 't ongeveer als C+ en NBA werkt: een paar games per week.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij kun je geen games zien, misschien wat highlights. Maar ja das beter als niets natuurlijk...
Als ik interpreteer wat er op de website van NASN staat krijg je alleen wat pre-season games te zien, maar ik kan het ook fout hebben.....quote:Op zondag 17 juli 2005 14:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat 't ongeveer als C+ en NBA werkt: een paar games per week.
Maar ik kan het mis hebben.
Zou ook kunnen, ik hoorde het van een vriend van me, vandaar.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ik interpreteer wat er op de website van NASN staat krijg je alleen wat pre-season games te zien, maar ik kan het ook fout hebben.....
En het is overigens ook niet overal in UPC dekkingsgebeid beschikbaar, dus even goed informeren bij UPC (dat betekent doorvragen dus, want bij UPC zeggen ze nogal eens zomaar wat)
Tja ik heb een probleem, moet mijn dosis AF verkrijgen via Torrents, streams en dvd's van Pontel (en dat laatste is niet goedkoop), en af en toe een zondagmiddaggame in de Ierse pub kijken.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ik hoorde het van een vriend van me, vandaar.
Ik heb in dat geval een luxeprobleem.
Daar ben je snel genoeg vanaf, tot vorig jaar wist ik ook niet heel veel, maar had de de kans om iedere week twee wedstrijden te zien en dan leer je heel snel heel veel.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:50 schreef popolon het volgende:
Ik heb het eerlijk gezegd nooit gevolgd toen ik in Nederland woonde, mede door de problemen die je net noemt.
In vakanties wel wedstrijden gezien hier op tv en zeker een sport die ik goed ga volgen, i like it.
Dus val me niet aan als ik dingen nog niet helemaal begrijp, ben een NFL rookie kijker.
En een vrouw en familie die NFL gek zijn helpt ook.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar ben je snel genoeg vanaf, tot vorig jaar wist ik ook niet heel veel, maar had de de kans om iedere week twee wedstrijden te zien en dan leer je heel snel heel veel.
Tja dat is subjectief natuurlijk (maar ik ben het wel met je eensquote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef popolon het volgende:
[..]
En een vrouw en familie die NFL gek zijn helpt ook.
Eén ding heb ik al meegekregen: Dallas is fout.
Zie profiel.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja dat is subjectief natuurlijk (maar ik ben het wel met je eens)
Waar woon je eigenlijk in de states?
Nou ja als Harrington nu eens gebruik ging maken van die goeie recievers die er rondlopen, kan het nog spectaculair worden in Ford Field.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Zie profiel.
Maar ja, Detroit is niet al te best dus ....
Weet ikquote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ja als Harrington nu eens gebruik ging maken van die goeie recievers die er rondlopen, kan het nog spectaculair worden in Ford Field.
En natuurlijk Super Bowl XL in Detroit.
En niet te vergeten Michigan en Michigan State als toch zeer behoorlijke college footballteams.
Jij hebt het zo slecht nog niet hoor
meer zelfs:quote:
quote:2004 College Football Attendance
School (Avg. Home Attendance)
1. Michigan 111,025![]()
2. Tennessee 106,644
3. Ohio State 104,876
4. Penn State 103,111
5. Georgia 92,746
6. LSU 91,209
7. Florida 88,409
Das ook een ervaring natuurlijk......quote:Op zondag 17 juli 2005 15:24 schreef popolon het volgende:
Oh shit
Heb ik die gegevens van een wat oudere niet zo up to date site.
Florida is ook mooi natuurlijk, pik wel een tijd uit dat er geen Dennis of Andrew langskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |