Dat duurt nog wel 10 minquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:41 schreef prinsrob het volgende:
Waar blijft Menchov!!!
Zit een podiumplek in!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:45 schreef popolon het volgende:
Rasmussen netjes 2e nog met een minuutje op Basso
Basso gaat daar nog wel voorbij, denk ik. Maar als hij zich morgen weet te herpakken (al was hij zeker niet slecht vandaag), zit de 3de plaats er nog in.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:45 schreef popolon het volgende:
Rasmussen netjes 2e nog met een minuutje op Basso
Ie ie ondertussen al binnen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:47 schreef Zwansen het volgende:
Pff, Botero...
Gunstig voor Rasmus.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:47 schreef Zwansen het volgende:
Pff, Botero...
Denk het ook. Zo'n constante rijder is Rasmussen over het algemeen ook niet, en ik vrees dat ie in de komende dagen zichzelf nog wel eens op zou kunnen blazen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die 2e plek is Rasmussen morgen al kwijt aan Basso.
Boeie, verkeerde topic.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boeie, daar gaat mijn ploegleider spel verdomme.
Basso is veel constanter en Basso kon het langst mee met Armstrong, terwijl Rasmussen eraf moest. Dat belooft niet veel goeds voor morgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Denk het ook. Zo'n constante rijder is Rasmussen over het algemeen ook niet, en ik vrees dat ie in de komende dagen zichzelf nog wel eens op zou kunnen blazen.
Dat hebben ze nog niet eerder verteld deze tour, inderdaad. Of de vorige.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:54 schreef prinsrob het volgende:
Rasmussen komt uit het mountainbiken? Vet.
Die heeft altijd van die heerlijke quotesquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:53 schreef Bonobo11 het volgende:
Boogerd:"Ja, da's best pittig morgen."
edit: verrek, nee dus. Rare volgorde.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:56 schreef JohnDDD het volgende:
is Armstrong nu al gehuldigd? Heb ik dat gemist??
Hij zal wel willen winnen maar denk niet dat het gaat gebeuren. Vermoed dat de winnaar weer van een vroege vlucht komt. Of mss van een Rasmussen die zich herpakt heeft (laat me hopen)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:01 schreef JohnDDD het volgende:
Volgens de Belg kón Armstrong aanvallen maar wilde hij zich vooral sparen voor morgen.
Overmorgen (de rustdag) is het 10 jaar geleden dat Casartelli kwam te overlijden, op de Portet d'Aspet, en mórgen gaan we over die berg. Ik kan me goed voorstellen dat Armstrong die gaat willen winnen voor Casartelli.
Idd dat was echt niet normaal! En op de eerste berg ging Ullrich ook eens een aanvaller halen! Het was echt niet normaalquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:02 schreef Bartoli het volgende:
leuke etappe gezien alleen moet Vinokourov eens een paar rechtse geven aan Ullrich en Klöden. Hun eigen ploegmaat terughalen(laat dat gvd aan die yank over) nee doen ze hetzelf en Lance die slim is profiteert ervan. Jan heeft gewoon het verstand van een varken (mss heeft dat varken nog wel meer verstand)
Als dat de bedoeling was was het idd briljantquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:05 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong was wel briljant hoor. Eerst iedereen laten uitspelen, en dan zelf ernaartoe sprinten.
Weet hij veel, begon NEEEEE te roepen toen Lance even rustig wat mensen liet gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Als dat de bedoeling was was het idd briljant
Inderdaad maar denk ook dat ze morgen een vluchtgroep laten rijden die 10 minuten krijgt. Maar alleen omdat er dan 6 collen zijn is het iets makkelijker dichten dan vandaagquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij moet gewoon zorgen dat er niemand 10 minuten pakt, dan wint hij de etappe zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |