Je sig klopt niet. Dr_Flash en Static zijn geen mod meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:06 schreef Furby het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar je je druk om maakt.
Nikky is paars omdat ze me een fijne nacht heeft bezorgd.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:40 schreef Martijntj het volgende:
Waarom Natalie donkerblauw, en nikky paars? Achterliggende gedachte, of deed diegene die Danny voor naaktfoto's wilde terugpakken, dat??
Je hebt d'r (p)aarsgeneukt?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Nikky is paars omdat ze me een fijne nacht heeft bezorgd.
Opgelost.
Nee hoor dat is niet zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:16 schreef BlueEyed het volgende:
Paars is leuker en mooier dan blauw, nikky is leuker en mooier dan Natalie.
Opgelost, slotje
Ik denk dat de 1 een hoger IQ heeft?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:40 schreef Martijntj het volgende:
Verschil Natalie en nikky?
quote:
asjeblieftquote:Op zondag 17 juli 2005 00:02 schreef -erwin- het volgende:
[..]
*benieuwd is naar foto's.* wie post een linkje?
je link doet het nietquote:Op zondag 17 juli 2005 00:23 schreef Danny het volgende:
[..]
[url=e:\pics\nikky\danny.jpg]asjeblieft[/url]
ik moet zeker moderator zijn om op jouw harde schijf te kunnen komen. post hem eens in IEDquote:Op zondag 17 juli 2005 00:23 schreef Danny het volgende:
[..]
<a href=e:\pics\nikky\danny.jpg>asjeblieft</a>
no fucking way. hij is voor MIJ, voor MIJ zeg ik je !! Zelfs de filename zegt dattie voor MIJ is !quote:Op zondag 17 juli 2005 00:27 schreef -erwin- het volgende:
[..]
ik moet zeker moderator zijn om op jouw harde schijf te kunnen komen. post hem eens in IED
Uhuhquote:Op zondag 17 juli 2005 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
no fucking way. hij is voor MIJ, voor MIJ zeg ik je !! Zelfs de filename zegt dattie voor MIJ is !
Zien jullie wel.. Hij is echt voor MIJ en MIJ alleen !! (en knor zei inderdaad zo'n beetje hetzelfde als ik, maar dan wat... ermmm... directerquote:
Nu moet ik blozen hoor.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Zien jullie wel.. Hij is echt voor MIJ en MIJ alleen !! (en knor zei inderdaad zo'n beetje hetzelfde als ik, maar dan wat... ermmm... directer)
dat moest ik ook toen ik die foto zag. je voelt je dan toch een beetje een voyeurquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:54 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moest ik ook toen ik die foto zag. je voelt je dan toch een beetje een voyeur![]()
waarom maak je er geen handel van?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:54 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moest ik ook toen ik die foto zag. je voelt je dan toch een beetje een voyeur![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:05 schreef Danny het volgende:
Ik kan d'r op deze manier natuurlijk wel chanteren om meer foto's te sturen
Zorg gewoon dat hij dat niet kan door die foto ook naar mij te sturen. Ik zorg voor de gewenste verspreidingquote:
Ik zei ik kan. Niet dat ik dat ooit zou doen natuurlijk. Is ook niet nodig, want je stuurt gewoon geheel vrijwillig een paar nieuwe natuurlijkquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zei ik kan. Niet dat ik dat ooit zou doen natuurlijk. Is ook niet nodig, want je stuurt gewoon geheel vrijwillig een paar nieuwe natuurlijk
danny@fok.nlquote:Op zondag 17 juli 2005 01:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
Verdomme ik wil ook paars zijn!
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:08 schreef Danny het volgende:
[..]
danny@fok.nl o nee, wacht. je bent te jong. Uitgewoond, maar te jong...
meer foto's van jezelf sturenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:08 schreef nikky het volgende:
Zeg Danny, hoe krijg ik je dan zover dat jij hier wat leuks van jezelf gaat posten?.
Ben je toevallig geen heaumeaux?quote:
quote:
quote:
Wel met een kleine n.quote:
'quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Nikky is paars omdat ze me een fijne nacht heeft bezorgd.
Opgelost.
quote:
Heb je nog even snel in mijn profiel gekeken jongen?quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb je nog even snel in mijn profiel gekeken jongen?.
*ook even kijkt*quote:Op zondag 17 juli 2005 01:14 schreef nikky het volgende:
Mooi hequote:Op zondag 17 juli 2005 01:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
*ook even kijkt*
Cool, je hebt je om 22:22 uur geregistreerd.
quote:
Aan de foto's te zien in nikky nog wat te jong om nog op te zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 01:14 schreef nikky het volgende:
nieuwbie die slijmt bij mods en admins...quote:
Ik snap je zin niet helemaal. Foto's in nikky? Of is nikky?quote:Op zondag 17 juli 2005 01:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien in nikky nog wat te jong om nog op te zijn![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:26 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nieuwbie die slijmt bij mods en admins...
Is, isquote:Op zondag 17 juli 2005 01:26 schreef nikky het volgende:
Ik snap je zin niet helemaal. Foto's in nikky? Of is nikky?
Enneuh, ben 28..
Dan nog slaat je zin nergens op.quote:
waar wacht je op dan ?quote:Op zondag 17 juli 2005 01:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wacht af.
En wéér worden de FA's vergeten.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:26 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nieuwbie die slijmt bij mods en admins...
je moet nikky.tk eens opdateren johquote:Op zondag 17 juli 2005 01:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet helemaal. Foto's in nikky? Of is nikky?
Enneuh, ben 28..
geef me een kleurtje en ik vergeet je nietquote:
Ik weet het.quote:
of een tagquote:Op zondag 17 juli 2005 01:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
geef me een kleurtje en ik vergeet je niet
And Damn proud of it.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |