Nee, en.. deed het pijn?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:26 schreef Nickthedick het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de penis van een olifant 27 kilo weegt?
Daar heb je wel een punt. Maar hoe zit het dan eigenlijk met die arm van de dierenarts in de vagina van een koe? Is toch eigenlijk ook penetratie? (Ben gewoon echt nieuwsgierig)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:19 schreef Monidique het volgende:
Correctie: ik dacht dat het paard gepenetreerd werd. Dat lijkt mij zonder twijfel, of een beest nou bewustzijn heeft of niet, volstrekt immoreel.
Misschien vindt het paard het ook wel lekker?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:19 schreef Monidique het volgende:
Correctie: ik dacht dat het paard gepenetreerd werd. Dat lijkt mij zonder twijfel, of een beest nou bewustzijn heeft of niet, volstrekt immoreel.
Dat heet maskoebatiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:22 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar hoe zit het dan eigenlijk met die arm van de dierenarts in de vagina van een koe? Is toch eigenlijk ook penetratie? (Ben gewoon echt nieuwsgierig)
Da's moeilijk na te gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien vindt het paard het ook wel lekker?![]()
Ik denk niet dat men dat voor de lol doet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:22 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar hoe zit het dan eigenlijk met die arm van de dierenarts in de vagina van een koe? Is toch eigenlijk ook penetratie? (Ben gewoon echt nieuwsgierig)
Ja, maar dat maakt voor die koe geen worst uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk niet dat men dat voor de lol doet.
Nee, dat denk ik inderdaad niet. Maar toch lijkt het mij anders...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:50 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt voor die koe geen worst uit.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
-edit: doe maar niet.
Een boete, omdat hij te goed gemikt heeft misschien?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:09 schreef kLowJow het volgende:
Wat ik me eigenlijk ook wel afvraag... Het lijkt me toch waarschijnlijk dat de man hulp gehad moet hebben bij het 'begeleiden' van het paard naar het juiste gat. Wat zou zoiemand die hierin een faciliterende rol speelt ten laste gelegd kunnen worden?
We mogen ze vermoorden, dus waarom niet neuken?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sex met dieren waarmee het fysiek mogelijk zou moeten zijn, moet dus gewoon kunnen?
Je mag ook niet zomaar paarden vermoorden, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:35 schreef thabit het volgende:
[..]
We mogen ze vermoorden, dus waarom niet neuken?
Op grote schaal bepalen mensen op een dier dood moet of niet. Vermoorden dusquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je mag ook niet zomaar paarden vermoorden, voor zover ik weet.
Lees mijn post anders nog eens, want volgens mij heb je niet helemaal begrepen wat ik daar zeg. Of wel, en je reactie staat helemaal los van de post die je quote, natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:11 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Op grote schaal bepalen mensen op een dier dood moet of niet. Vermoorden dus
Gooi die even ergens online zodat we kunnen visualiseren ..Zo'n berichtje met slechts text is zo nietszeggend.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Doet me denken aan een filmpje op mn pc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |