ohja nu snap ik die opmerking pas dr is wat ontploft in kusadasi niet ?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:13 schreef Nouk het volgende:
Oh ik zit in Bodrum btw, niet in Kusadasi gelukkig!
haha ik weet het wel morgen gaan de planken op het dak en gaat deze jongen windsurfenquote:Morgen is het onbestendig weer met regelmatig buien en veel wind. De meeste neerslag wordt in het noorden van het land verwacht. Daarbij kunnen tevens een aantal pittige (onweers-)buien tussen zitten. De westenwind is boven land meest matig tot vrij krachtig, windkracht 4-5 en aan zee krachtig, windkracht 6. In het Waddengebied staat morgen een harde westenwind, windkracht 7. Met deze straffe wind van zee en ongeveer 20 graden zal het tamelijk fris aanvoelen
Ik heb al een toeschouwertquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:20 schreef Vuige_Kuthippie het volgende:
windsurfen? nog een toeschouwer nodig?
het regent al dat belooft veel goedsquote:
*vloeit met koffiequote:Op woensdag 20 juli 2005 09:58 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Goedenmorgen, Herr BB. Laat de koffie rijkelijk vloeien!![]()
Hoe weinig punten had jij gister in de manager?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef Zwansen het volgende:
kuttopic!
Uhm ik heb al een week niet meer gekeken... Wisselen dus ook niet meer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:04 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hoe weinig punten had jij gister in de manager?
Wiens kloon ben je nou? Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:09 schreef Vuige_Kuthippie het volgende:
drukke reeks!
Het is die kuthaas, schone dame.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wiens kloon ben je nou? Je maakt me nieuwsgierig.
1 tip, lees [MED] eens!quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wiens kloon ben je nou? Je maakt me nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |