hehehehehe...quote:
bewijzen waarvan ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
hehehehehe...![]()
On topic: Boeiende proza dit topic..maar ik wil meer bewijzen
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Want een foto van je tieten zou dan een leuk begin zijn![]()
Jij BBQ'd BINNEN ???quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:09 schreef Snakey het volgende:
Mocht je nog een biefstukje over hebben....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan, ik vond nog wat bier in de koelkast.![]()
Ik ben zo opgepleurd, geen paniek.
Dan was je welkom geweest, ik ga echter naar het verre Rhoon in a minute.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Mocht je nog een biefstukje over hebben....
da's om de hoek manquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan was je welkom geweest, ik ga echter naar het verre Rhoon in a minute.
Ik heb het recht bewijzen achter te houden.. alles wat ik zeg en doe kan en zal tegen me gebruikt worden in de rechtsstaat Fok!...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:08 schreef Danny het volgende:
[..]
bewijzen waarvan ?
of wil je zelf meer bewijzen ? Want een foto van je tieten zou dan een leuk begin zijn![]()
je mag ook mailenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb het recht bewijzen achter te houden.. alles wat ik zeg en doe kan en zal tegen me gebruikt worden in de rechtsstaat Fok!...
Dus: ehmm.. nee
Niet te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:19 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]
Jezus wat duurt dat lang...prutsers...en die Anna Bel is een laffe![]()
De titel slet, volkomen onwaardig![]()
Slotje
Doei
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:19 schreef Danny het volgende:
[..]
je mag ook mailen
krijg jij er een van knorretje
mja... ze zitten nogal.... ingepakt zeg maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:19 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]
Jezus wat duurt dat lang...prutsers...en die Anna Bel is een laffe![]()
De titel slet, volkomen onwaardig![]()
Slotje
Doei
Hmm, ik geniet niet echt enorme populariteit onder de users geloof ik...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:21 schreef Janetje het volgende:
Dat is me de laatste tijd al veel gevraagd.. Als het hen niet lukt.. lukt het jou zeker niet
Jupquote:Vind ze dat wel zomaar goed?
Ik vind ze persoonlijk leuker als ik ze in m'n mond heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:23 schreef SHE het volgende:
Tieten zijn het leukst als ze op en neer gaan
Vind ik dan
Persoonlijk
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Hmm, ik geniet niet echt enorme populariteit onder de users geloof ik...
Zeg eens... Hoe verander ik dat ?
quote:Jup
Pff, wat een vooroordelen toch weerquote:
verander je ondertitel even in 'koelkast' wil je ?quote:Valt overigens wel mee hoor.. er zijn vast fok!kers die je graag mogen
Mja, ze heeft niet zoveel te willen hequote:*impressed
Zeg je kent die fok!kers hier toch zo onderhand wel?quote:
Heh.. dat had ik vroeger staan.. ik heb hem net weer veranderd..quote:verander je ondertitel even in 'koelkast' wil je ?
Aha, ben je er zo eentje?quote:Mja, ze heeft niet zoveel te willen he
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:36 schreef Janetje het volgende:
Zeg je kent die fok!kers hier toch zo onderhand wel?
Geen respect voor gezag, diciplinemoeilijkheden.. Allemaal problemen met machtsverhoudingen..
Wij te weinig.. jij te veel.. etc etc etc..
Power to the Fok!kers.. enz enz enz..
Bij menig vrouwelijke ook hoorquote:Aha, ben je er zo eentje?
Bij menig mannelijk fok!ker scoor je nu een puntje..
Ik heb een kodak-momentquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vind ze persoonlijk leuker als ik ze in m'n mond heb.
tellen die mee voor wat ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Danny, ff tussendoor ()
Tellen topicnotes, die geplaatst worden in IED, mee?
Nou, dat ze er in blijven staan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:05 schreef Danny het volgende:
[..]
tellen die mee voor wat ?
het zijn topicnotes door users gezet. ik zou ze niet direct serieus nemen
in de topics in IED bedoel je ?quote:
Wauw.. ik heb ook eens een keer gelijk..quote:
Je bedoelt bij de onzelfstandige, door hun man geslagen fragiele poppetjes die in jouw een sterk en zorgzaam vaderfiguur zien?quote:Bij menig vrouwelijke ook hoor![]()
Ben ik nou dom, offequote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:08 schreef Danny het volgende:
[..]
in de topics in IED bedoel je ?
die kunnen gewoon blijven staan lijkt me
waar de hell zie jij dat dan ? ik zie 9 notes staan bij je. Dat zijn USERnotes. Topicnotes zijn notes die aan een topic gehangen worden; niet aan een user.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik nou dom, offe
Je kunt toch, over het hele forum, bij elke user zien hoeveel topicnotes hij heeft (naast de username)
Bijvoorbeeld:
Ik had, voor IED, 17 topicnotes.
Maar door IED heb ik er nu 25.
Blijven die 25 dan voor altijd zo staan?
Bupa al 9 notesquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:30 schreef Danny het volgende:
[..]
waar de hell zie jij dat dan ? ik zie 9 notes staan bij je. Dat zijn USERnotes. Topicnotes zijn notes die aan een topic gehangen worden; niet aan een user.

ach, ik heb er zelf 12quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bupa al 9 notes [afbeelding]
Die lieve onschuldige Bupa? [afbeelding]
Zie nou wel dat ik dom wasquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:30 schreef Danny het volgende:
[..]
waar de hell zie jij dat dan ? ik zie 9 notes staan bij je. Dat zijn USERnotes. Topicnotes zijn notes die aan een topic gehangen worden; niet aan een user.
Ik heb vernomen dat ze bij een post-edit ook een usernote moeten plaatsen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bupa al 9 notes [afbeelding]
Die lieve onschuldige Bupa? [afbeelding]
*kuch*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
En voor de rest zijn het allemaal vrouwelijke crewleden die mij aanbidden via de usernotes.
Inso?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:46 schreef Pool het volgende:
[..]
*kuch*
slechts één vrouwelijk crewlid.
Nee, vier.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Zijn het écht allemaal negatieve notes die ik heb?
En Pool.Jij hebt 0 notes! toch?
Oh ja, eentje kan ik me nog herinneren (F&Fquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, vier.
Dat heeft Silmarwen al meteen verklapt in mijn welkomsttopic: Pool is de nieuwe opvolger van Ruis!!
Yvonne ging ze zelfs even bovenhalen.![]()
Wel dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:11 schreef Danny het volgende:
[..]
je praat over dingen waar je duidelijk geen weet van hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |