quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik neem geen genoegen hier mee!!
Kijk, da's al beter.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:56 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
![]()
Je mag wel even stiekem en snel aan mijn tieten voelen
Je vind dat er meer sletten in de crew moeten én je noemt mij een slet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ligt eraan waar je denkt dat ik aan hint
wat ben je dan wel niet bereid te doen om mod te wordenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:56 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
![]()
Je mag wel even stiekem en snel aan mijn tieten voelen
jah, in combinatie met mijn bovenstaande postquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Je vind dat er meer sletten in de crew moeten én je noemt mij een slet.
Dus het eerste gedeelte, is dat een hint?
Dan mag je wat langerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:58 schreef Danny het volgende:
[..]
wat ben je dan wel niet bereid te doen om mod te worden![]()
Da's 2 tietenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:04 schreef Danny het volgende:
Anna-Bella wil mod worden. Wij willen tieten zien.
Ik denk dat ze zelf 1+1 wel kan optellen
Zou je vrouw dat goed vinden dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ow, je komt een maandje hier inwonen ?
als ze mee mag doen welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:06 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Zou je vrouw dat goed vinden dan?
maar knor en ik hebben samen vier handen. heb je niet een lekkere vriendin ofzo voor erbij ?quote:
Nee, maar Aine. wil geloof ik welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:09 schreef Danny het volgende:
[..]
maar knor en ik hebben samen vier handen. heb je niet een lekkere vriendin ofzo voor erbij ?
mag ik je likken?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:11 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Nee, maar Aine. wil geloof ik wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |