Mijn naam word nog genoemdquote:Op maandag 18 juli 2005 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, allelinkjes staan mooi bij elkaar in med
quote:
geen tieten is geen tagjequote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
He Danny, verdienen wij geen origineel tagje? De users die tijdelijk admin geweest zijn![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Voor de volledigheid kun je misschien ook hier even kijken, maar wanneer je dit gaat gebruiken is het gewoon lekken.
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
He Danny, verdienen wij geen origineel tagje? De users die tijdelijk admin geweest zijn![]()
Die moeten naar nikky@fok.nl.quote:Geslacht: Man
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:23 schreef Danny het volgende:
[..]
geen tieten is geen tagje
ik moet streng zijn...
quote:
Zijn de mijne in je ongewenste mailbox terecht gekomen dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:23 schreef Danny het volgende:
[..]
geen tieten is geen tagje
ik moet streng zijn...
Dan helaasch.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk maar in me fotoboek, verder dan dat ga ik niet![]()
Hangt ervanaf of je volgroeit bent.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef Mr. Orange het volgende:
Als ik nou een foto van mijn bifi mail naar knorretje bijv, krijg ik dan ook een kleurtje?
dat is dan ook het laatste wat ik je stuurquote:
Ik stuur hem toch nie naar jou?quote:
Via msn tochquote:Op maandag 18 juli 2005 00:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is dan ook het laatste wat ik je stuur
je antwoord niet eens!
irc heet zoietsquote:
twee zelfs... bont EN blauwquote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef Mr. Orange het volgende:
Als ik nou een foto van mijn bifi mail naar knorretje bijv, krijg ik dan ook een kleurtje?
Van jou zeker??quote:
Haar antwoord zal ongeveer hetzelfde zijn.quote:
Mag ookjquote:
dan ga ik wel even een mooie foto maken en dan stuur ik em wel via msnircquote:
Jij weet hoe het zit daar? vink knapquote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Haar antwoord zal ongeveer hetzelfde zijn..
Dat wast ie op z'n 11e alquote:
En Yvonne kan het wetenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah kijk! Dát zijn feiten die je wilt weten.
Nouja, als je sinds je elfde niet meer gegroeid bent...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
What's so god damn funny mister![]()
Whehehehehe.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja, als je sinds je elfde niet meer gegroeid bent...
Was niet echt meer nodig, als dat ding nog verder gegroeid was hingt ie nu op z'n knieënquote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
preciesquote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Foto's?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was niet echt meer nodig, als dat ding nog verder gegroeid was hingt ie nu op z'n knieën
Daarvoor moet je niet bij haar zijnquote:
PI's heel belangrijkquote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik zou op PI's moeten letten, maar goed. Wie let er op![]()
Voor andere mensen antwoorden, kunnen ze zelf ok
Deed ie dat maarquote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan nu bijvoorbeeld: 'Danny zuigt' zeggen.
Gooi maar neer hoor!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Daarvoor moet je niet bij haar zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |