abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28861187
Heb zelf ok aardig wat fotos en filmpjes. Stond tussen de cirkels in, dus vrij dichtbij. Dus als iemand me kan vertellen hoe ik de filmpjes erop kan zetten, doe ik dat met alle plezier.

Oja, zoals een vriend van me zei: was een muzikaal orgasme....kon me er wel in vinden, haha
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:50:03 #127
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28861219
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:48 schreef An24 het volgende:
Heb zelf ok aardig wat fotos en filmpjes. Stond tussen de cirkels in, dus vrij dichtbij. Dus als iemand me kan vertellen hoe ik de filmpjes erop kan zetten, doe ik dat met alle plezier.
Als je zelf online opslagruimte hebt, kun je die filmpje daar uploaden en hier de links plaatsen . Anders kan ik nog wel wat online gooien .
pi_28861279
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:48 schreef An24 het volgende:

Oja, zoals een vriend van me zei: was een muzikaal orgasme....kon me er wel in vinden, haha
als het lukt, stuur maar door per email, dan krijg ik ze wel online, sturen aan:

transpo@nederlandtransparant.nl
pi_28861314
ga het eer deze dagen eens proberen, thanks!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:58:24 #130
71333 BUG80
Stop making sense
pi_28861428
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kan het dat als het stadion minder gevuld is het geluid slechter is dan als het gevuld is?
Jazeker, mensen en kleding zijn een stuk betere akoestische absorbeerders dan de vloer van de ArenA en kuipstoeltjes!
  Redactie Games zaterdag 16 juli 2005 @ 17:01:05 #131
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_28861485
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:45 schreef D.Rose het volgende:
ik zie nou al op tegen het parkeren
Je bent nu ook vrij laat als je nu vertrekt...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator zaterdag 16 juli 2005 @ 17:09:17 #132
18653 crew  D.
pi_28861681
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:01 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Je bent nu ook vrij laat als je nu vertrekt...
ik vertrek over een uur pas
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:13:05 #133
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_28861766
Zo mensen het was fantastisch!

3 uur 's nachts vertrokken om vervolgens 6 uur aan te komen en al mensen zien zitten met bijv. een tentje, slaapzakken en luxe opblaasbedden. Ondanks dat het zo vroeg was hing er al een hele ontspannen sfeer en werden zo met en met langzaam aan wakker. Dagje ging eigenlijk best vlug voorbij. Voor "Vreemdelingen" die nog dachten met laat aan komen vooraan te kunnen staan hadden we geen beveiliging voor nodig, die kregen we d'r zelf ook wel uit
Dan weer dat irritante geduw om half 4 dit keer, mensen sprongen op voor niks en renden naar de poortjes, natuurlijk moet je allert zijn en meteen reageren anders had het lange wachten geen zin!
Eenmaal binnen kwam het eerste minpunt, geen aparte hekken tussen de cirkel en het tweede vak. Dit was vooral irritant omdat je wanneer je drinken wilde halen langs allemaal zittende mensen moest worstelen, wat ook weer voor irritaties zorgen. Later is dit goed opgelost omdat de spa-meisjes en Major-tom jongens en meiden, wat vaker in de cirkel rondliepen. Toch wel hulde omdat ze zoals eerder gezegd, van alle kanten duwende en trekkende mensen maar altijd vriendelijk moeten helpen en met die zware dingen op hun rug rondlopen.

Dan het concert, na het kut-begin met The Music (verdienen ze die naam wel?) kwam daarna het stuk betere Snow Patrol, hoogtepunt hiervan was natuurlijk Run.
Toen kwam het. Het bekende nummer wat iedere keer gedraaid wordt voor een concert (helaas geen Everyone dit keer) werd opgezet en vanaf de tribune (slechtzichtvakken) klonk flink gejuich: met andere woorden, ze stonden al achter!
De opkomst was geweldig maar natuurlijk niet genoeg voor zo'n wereldband, Unos Dos Tres Catorce werd luidkeels door ons meegezongen, en niet mee springen kon natuurlijk niet meer in de cirkel. Voor mij 1 van de hoogtepunten kwam meteen na Vertigo: Out of Control! Damn wat was ik blij dat ik dat nummer eindelijk es live hoorde. Prachtig!
Lachen was dat veel mensen te vroeg begonnen met springen tijdens Elevation, ook mij overkwam het in Gelsenkirchen maar des te leuker was het dat veel mensen nog niet wisten dat er nog wat achteraan kwam. "Het is een mooie dag" riep Bono nog en dat was het zeker, Beautiful Day kwam er daarna heel toepasselijk in. Still haven't found what i'm looking for daarna, wat ook mooi was om een keer mee te maken en zeer mooi overging in City of Blinding lights, mij betreft een kleiner broertje van Where the Streets have no name (kennersmond: Streets) dus een geweldige live-ervaring en het scherm werd ingezet tijdens dit nummer. Ook waren wij het eerste publiek volgens hem dat het juiste deed met de handen. Tijdens Miracele Drug nog een leuk verhaaltje over Edge over 4 tonen en UFO enzo. Je had er bij moeten zijn. Sometimes You can't make it on your own was mooi, en vele mensen pinkte een traantje weg. We hadden gelukkig de juiste B-stage uitgezocht, de rechter waar Adam vaak kwam net als Bono en Larry tijdens Love and Peace or Else, wat zijn die 2 klein trouwens!
Tijdens Bullet the Blue Sky had Bono d'r nog moeite mee om de microfoon te vinden door z'n CoeXisT blinddoek, verder weer een mooi live-nummer. Dan het prachtige Running to Stand Still opgedragen aan Theo van Gogh en Pim Fortuijn, weer een politieke preek van Bono voor Pride waarna voor mij het hoogtepunt kwam: Streets! Live of DVD? Dit nummer blijft prachtig, m'n alltime U2 favoriet. Springen van begin tot eind. Met een nog langere preek voor One, kwam hierna de eerste Encore: De Achtung Baby hoek met het schattige ruimte mannetje. Heeft iemand hier een filmpje van? Zoostation en the Fly kwamen voorbij, daarna With or without you wat ook weer prachtig was. Het eind Encore: All because of you, Yahweh (dit nummer begin ik steeds meer geweldig te vinden!) en dan Vertigo maar nu met scherm, echt fantastich en nog ff flink springen geblazen.
Met andere woorden: ik was al mega-fan maar ben het nu nog erger voor zover mogelijk! Volgende keer nog vaker tijdens een tour, dat is een ding wat ik zeker weet.
Leuke vergissing: Dacht dat Bono op een gegeven moment zei: Ik heb gescheten hier, bleek dus gewoon te zijn: Het is heet hier.
Even later riep hij nog dat het dak open moest/kon. Ook vroeg ie of het dit keer wel allemaal goed te horen was, dus met andere woorden: Hun hadden het ook in de gaten dat het geluid in de Arena kut is en ook niet meer daar zullen spelen. Ikzelf vond het best goed te pruimen maja, we stonden ook voor de originele boxen enzo, achterin hoorde je het wel namelijk galmen van alle kanten.

Nog gave dingetjes ingekocht: Vertigo sleutelhanger, 2 shirtjes, en een Vertigo-tourposter Amsterdam.
Ook cool om te zien dat er mensen in de rij gingen staan voor het concert van vandaag!
Daarna lekker gaan overnachten in het hotel van der Valk in Breukelen en vandaag weer heelhuids teruggekomen!

(sorry voor het lange verhaaltje maar als ik eenmaal begin te typen..... )

De foto's van het concert staan hierrrrr. Mocht je een fotootje willen gebruiken, mij best maar zet dan wel even m'n website d'r bij. Wel zo netjes ;-)
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_28862256
off/ontopic : vanavond op ned2 een registratie van een live concert van U2, 2003 Slane Castle
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:35:13 #135
60704 LeonH
pi_28862323
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:32 schreef milagro het volgende:
off/ontopic : vanavond op ned2 een registratie van een live concert van U2, 2003 Slane Castle
Neem aan dat je 2001 bedoelt anders heb ik behoorlijk wat gemist
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_28862342
nog een paar opmerkingen / dingen van me maat die het volgende kwijt wilde:

* het was echt te gek, jammer dat in het linkse beeld een dode "pixel" zat
* dak had wel open gemoeten, kon niet omdat de boxen halverwege (middenstip) met kabels daaraan het dak hingen
* tegen het einde van het voorprogramma was er om een of andere reden een minuut of 5 lang continue een Wave, deze begon rechts van het podium tot links. Was mega gaaf
* de barren rondom het veld waren tegek, jammer wel dat prullenbakken ontbreekten. Had de boel wat netter gehouden
pi_28862369
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:35 schreef LeonH het volgende:

[..]

ik citeer slechts de gids

oh en http://www.interdvd.nl/Mo(...)ve+from+Slane+Castle
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator zaterdag 16 juli 2005 @ 17:56:35 #138
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28862822
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:35 schreef LeonH het volgende:

[..]

De DVD is verschenen in 2003, maar is inderdaad een registratie van een concert uit 2001.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 16 juli 2005 @ 18:29:34 #139
60704 LeonH
pi_28863574
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:56 schreef Gert het volgende:

[..]

De DVD is verschenen in 2003, maar is inderdaad een registratie van een concert uit 2001.
Dat wou ik net zeggen
pi_28863646
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:18 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik heb de torrent gemaild naar het mailadres in je profiel!
Zou je deze ook naar mij willen mailen?
Calmer than you are
  zaterdag 16 juli 2005 @ 18:54:02 #141
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_28864103
iedereen zit na te genieten, zit ik me na-op te vreten. God wat haat ik die arena. Beste band ter wereld in het acoustisch slechtste stadion van nederland. En omstreken
pi_28864172
err heeft gelijk
maar tjonge, wat een show!!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 19:00:14 #143
71333 BUG80
Stop making sense
pi_28864253
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 18:54 schreef err het volgende:
iedereen zit na te genieten, zit ik me na-op te vreten. God wat haat ik die arena. Beste band ter wereld in het acoustisch slechtste stadion van nederland. En omstreken
Het schijnt dat de ze tijdens het ontwerp van de ArenA al zijn gewaarschuwd het een akoestische ramp zou worden, helaas hebben ze er weinig tot niets mee gedaan (als er geld in het spel is...).

Ik hou me maar vast aan het feit dat de sfeer fantastisch was, visueel was het ook erg mooi en de songs waren in elk geval herkenbaar.
pi_28864259
ja dat weten we nu wel.... daar moet je dus over heen zetten. Het was een SUPER SHOW...
  zaterdag 16 juli 2005 @ 19:01:46 #145
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_28864282
Zou je het net buiten de arena ook redelijk goed horen ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 16 juli 2005 @ 19:02:24 #146
71333 BUG80
Stop making sense
pi_28864293
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 19:00 schreef linebear het volgende:
ja dat weten we nu wel.... daar moet je dus over heen zetten. Het was een SUPER SHOW...
Dat zeg ik, gamma
pi_28865160
"We are communicating through spirits here anyway"

Bono ; 15-07-2005
Calmer than you are
pi_28865249
Filmpjes van m'n digitale camera van 13 en 15 juli.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_28865395
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Calmer than you are
  zaterdag 16 juli 2005 @ 19:50:26 #150
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28865636
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Cool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')