het gaat hier over de Arena hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:01 schreef merino het volgende:
Stones in de Kuip afgelopen tour vond ik ook totaal niet klinken. Heb nauwelijks iets kunnen verstaan en als ik al iets verstond was dat het meezingen van de mensen in het stadium. En dan stond ik op 5 meter van het vierkanten midden podium....
Nee, het geluid was kutquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:30 schreef LeonH het volgende:
het is heet hier?
Ik verstond: heb gescheten hier! :-D
Maar mensen ik ben dus trug in het zuiden. Gister om 6 uur daar en na het concert blijven slapen in v/d Valk Breukelen. Vanochtend terug gereden, mijn verslagje komt nog hier samen met ongeveer 100 foto's op m'n site
Oja.... HET WAS GEWELDIG! Nog beter dan Gelsenkirchen
enne The Music is kut!! (sorry Waxxer)
Persoonlijk vond ik het kut muziek, en vele in mijn buurt be-aamde dat ook nog es extra! Snow-patrol was 10x beter, maar kwamen ook niet boven The Thrills in Gelsenkirchen uitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, het geluid was kut
Het is wel leuke muziek, maar gisteravond kut
Trek geen lange broek aan, niet slimquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:39 schreef dady het volgende:
Is het erg warm daarbinnen? Gisteren was het wel heter maar om nu een korte broek aan te trekken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:02 schreef Sonja27 het volgende:
Na het zien van foto's echt uit vak 418 denk ik toch dat wij ergens anders gaan staan hoor....
Precies. Ik zat stond in 118. OK, je ziet het grote scherm niet goed, maar de bánd zie je juist uitstekend. Dichterbij kan niet, vanaf de tribune. En de vakken aan de zijkanten van het podium zijn een van de weinige waar het geluid nog enigszins te doen is.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het mooie wel was van dicht bij het podium zitten dat je geen/minder last hebt van de echo en de galm, waar de Arena om bekend staat
Nja kijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Ik zat stond in 118. OK, je ziet het grote scherm niet goed, maar de bánd zie je juist uitstekend. Dichterbij kan niet, vanaf de tribune. En de vakken aan de zijkanten van het podium zijn een van de weinige waar het geluid nog enigszins te doen is.
Ik ben geweest, het was aardig, maar je kunt je ook wel de 15 euro besparen en ergens anders een biertje halen. Ze lieten Rattle & Hum zien (fantastische film natuurlijk, maar die heb ik thuis ook liggen) en daarna was het de beurt aan U2UK. Leuke coverband, maar een schril contrast als je net daarvoor de échte U2 gezien hebt. Wel leuk dat ze nummers als Gloria en Bad speelden, omdat U2 dat niet deed. De DJ na afloop heb ik maar even gezien, klonk leuk, maar we hadden het tegen die tijd wel gehad.quote:[b]Op zaterdag 16 juli 2005 12:36
BTW: iemand nog naar die afterparty in de HMH geweest, of van plan te gaan?
Ze hadden er best wat aan kunnen doen, zo'n Sensation bijvoorbeeld, daar is het geluid toch ook goed? Gewoon rond het hele stadion muren van speakers hangen, ipv 2 lullige speakertjes hoog aan het plafond. Voor mij was het hele concert verziekt door dat k*tgeluid, had beter thuis de DVD op kunnen zetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:25 schreef BUG80 het volgende:
Ik vond het een erg goed concert, jammer van het geluid (ik zat achterin, bovenin, echt verschrikkelijk). Ik begreep dat U2 er alles aan gedaan heeft om er nog iets van te maken, meer dan dit konden ze volgens mij ook niet doen.
Overal speakers hangen is niet per definitie de oplossing. De problemen ontstaan door reflecties van bijvoorbeeld het dak en de wand achterin. Dit hebben ze waarschijnlijk geprobeerd op te vangen door zware doeken recht boven het podium op te hangen en achterin de zaal. Ik denk dat de technici juist het aantal speakers laag heeft gehouden om dit nog enigszins te kunnen controleren.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:32 schreef err het volgende:
[..]
Ze hadden er best wat aan kunnen doen, zo'n Sensation bijvoorbeeld, daar is het geluid toch ook goed? Gewoon rond het hele stadion muren van speakers hangen, ipv 2 lullige speakertjes hoog aan het plafond. Voor mij was het hele concert verziekt door dat k*tgeluid, had beter thuis de DVD op kunnen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |