ghehehequote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
de nieuwe iPod Flea is ook wel hip
http://wm.nytimes.com/wm.(...)9_GUEST_VIDEO_HI.wmv
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:57 schreef Arma_Angelus het volgende:
men neme een zwarte tulp -> minijack en spuitbus met witte verf....
Volgensmij bestaan die wel moet je maar eens bij de Mediamarkt kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
weet iemand of er voor de ipod mini ook een fm receiver te vinden is?
Receiver? nahquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij bestaan die wel moet je maar eens bij de Mediamarkt kijken.
Dat zou niet uit mogen maken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, ik kom er net achter, zat ik voor niets te wachten.
Ik ga dus even nog flink wat muziek toevoegen voor morgen en dan eens op mijn gemak kijken. Kan ik 'm trouwens op elke pc, ook zonder geinstalleerde software, aansluiten om te laden? Deze pc wil ik straks uitzetten, maar mijn server staat aan. Daarop staat echter geen software voor de iPod. Maar dat zal niet uitmaken, toch?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vandaag bij de Mediamarkt en ik heb even gespeeld met zowel de iPods als de iRivers. iPodIk ben helemaal verliefd op de 20gig kleurenscherm
Maar die is een beetje zwaar te duur en 20gig is ook teveel voor me, dus ik ga denk wel 100% voor de mini nu denk ik. Wat 'n geweldig dingetje
Heeft geen kleurenschermpje nodig om tof te zijn.
gaat hij hiermee nog harder dan dat je in itunes alles al op +100% heb gezet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:14 schreef astra het volgende:
[..]
Dat is dus (bij de Europese uitvoering) wél waar, maar er is wel een 'patch' voor te downloaden, genaamd GoPod
Succes ermee
Lees net dit topic nog even door, maar ik hoop niet dat diegene voor wie deze pinout bedoeld was deze kabel ook heeft gemaakt. USB is namelijk 5 voltquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:59 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Wees creatief, maak zelf een kabeltje voor je iPod, voor in de auto aansteker.
USB = 4 draden, 2 Data, 1 12v +, 1 12v -.
De buitenste draden zijn voor de spanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |