Serieus?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben het geweest, jij nog niet![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:46 schreef broer het volgende:
[..]
God, zeg. Jij hebt ook niet veel nodig. Lach je ook om Ron Brandsteder?
Ja, wel een bifi maar geen kleurtje,,,quote:
Hej... How YOU doin' ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
omdat ze tieten hebben, dus jij bent ook in de running![]()
Durf je het ook te zeggen zonder de kloon?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:46 schreef broer het volgende:
[..]
God, zeg. Jij hebt ook niet veel nodig. Lach je ook om Ron Brandsteder?
dream team , ik wil nooit meer zwart zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ok...das duidelijk, wij zijn meer de billen en Nikky dan de tieten. Wat een combi
Wat is het verschil met aandacht vragen in B&H dikke pad. Dat jij nou geen lijf hebt waar Danny zijn piemelmans van overeind komt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had nog de naieve illusie dat ze het wellicht als grap bedoelen, dat kicken op een kleurtje
goed, goed, maar ik ben een vrouw met principes....quote:
hou oud ben je ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als ik roze zou worden zou ik het eventueel in overweging kunnen nemen.
en je kunt met de bifi van je vent spelen als je wil dus je hebt alles eigenlijk, tis nie eerlijkquote:
Danny, is het veel werk om iemand een rood kleurtje te geven? Omdat je die van mij als enige alweer afgepakt hebtquote:
Combineer en profiteerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ok...das duidelijk, wij zijn meer de billen en Nikky dan de tieten. Wat een combi
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Iedere dag nieuwe foto's posten.
Xen is heet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:48 schreef alibabba2 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met aandacht vragen in B&H dikke pad.
[afbeelding].
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:48 schreef alibabba2 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met aandacht vragen in B&H dikke pad.
[afbeelding].
Precies!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dream team , ik wil nooit meer zwart zijn![]()
In (of uit) principe zou je dus een tietenfoto van jezelf kunnen mailenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:48 schreef djenneke het volgende:
goed, goed, maar ik ben een vrouw met principes....![]()
jupzquote:met jou ook alles goed?
Kloon?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:47 schreef nikky het volgende:
Durf je het ook te zeggen zonder de kloon?
14 en een half.quote:
pimp my forumquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:49 schreef Bennie_K het volgende:
danny is p.i.m.p.
Zo, dat schiet op.quote:
zou kunnen, maar niet waarschijnlijk... (hou me zwart hoor!)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:49 schreef Danny het volgende:
[..]
In (of uit) principe zou je dus een tietenfoto van jezelf kunnen mailen
dat is mooiquote:jupz
15 over 3maanden 16.quote:
quote:
Redelijk strek.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
15 over 3maanden 16.
Ietswat uitgewoont door NiteSpeed maar voorderest nog redelijk strek.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:51 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat is je cupmaat?
ahh nee sorry schat
![]()
MEL!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
15 over 3maanden 16.
Ietswat uitgewoont door NiteSpeed maar voorderest nog redelijk strek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |