Erg slim, daar zal Robbie waarschijnlijk ook slapenquote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef muisje26 het volgende:
Een vriendin van mij, geeft helemaal veel geld uit. Die heeft een kamer geboekt in het Amstel Hotel.............650 euro......
Dat vind ik persoonlijk dus echt te ver gaanquote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef muisje26 het volgende:
Een vriendin van mij, geeft helemaal veel geld uit. Die heeft een kamer geboekt in het Amstel Hotel.............650 euro......
Die persoon kan er natuurlijk ook gewoon een hoop lol aan beleven om gewoon te weten dat ze in hetzelfde hotel zit; er staat echt niets in die reactie waaruit blijkt dat ze gaat lopen stalkenquote:Op maandag 14 november 2005 23:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk dus echt te ver gaan
Gun die mensen ook wat rust. Ze zijn niet helemaal publiek bezit.
Dat je voor de deur van het hotel gaat liggen, oke, maar iemand tot in het hotel stalken
Ja tuurlijk. Iemand gaat 650 euro uitgeven alleen maar om te zeggen dat ze in hetzelfde hotel als Robbie Williams heeft geslapen.quote:Op maandag 14 november 2005 23:44 schreef detulp050 het volgende:
Die persoon kan er natuurlijk ook gewoon een hoop lol aan beleven om gewoon te weten dat ze in hetzelfde hotel zit; er staat echt niets in die reactie waaruit blijkt dat ze gaat lopen stalken
Ja, die zijn erquote:Op maandag 14 november 2005 23:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Iemand gaat 650 euro uitgeven alleen maar om te zeggen dat ze in hetzelfde hotel als Robbie Williams heeft geslapen.
Die zijn er ook wel, maar dat wil niet zeggen dat het Amstel hotel vol zit met mensen die voor zijn deur gaan liggenquote:En er is ook nog nooit iemand geweest die een hotelkamer boekte om dan voor de kamerdeur te gaan liggen ofzo
Nou ik ga niet eens slapen, ga gewoon 's nachts erzitten en dan ga ik wel pas slapen als ik de kaarten heb.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:42 schreef Timo20 het volgende:
M`n moeder gaat ook mee
eens kijken of we zaterdag kaartjes kunnen krijgen. Moeten we weer belachelijk vroeg op
Het staat dus morgen pas in het tour-schema, maar ik heb nu alsnog al veldkaarten kunnen kopenquote:NETHERLANDS: ADDITIONAL TICKETS AVAILABLE FOR AMSTERDAM, THURSDAY 22ND JUNE
We have managed to secure a limited number of additional tickets for Amsterdam, Thursday 22nd June. These will not be publicly advertised as 'On Sale' on the tour dates detail pages at www.robbiewilliams.com or shop.robbiewilliams.com/page/tourdetails until tomorrow morning in order to give existing subscribers who have not yet purchased tickets a chance to buy first.
jij gaat al drie keer!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:12 schreef muisje26 het volgende:
Jammer, als ze nu nog extra kaarten voor de 21e hadden.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |