En een 6e, een 7e, een 8equote:Op zaterdag 19 november 2005 10:42 schreef Vicky het volgende:
4e is ws op zondag en misschien nog wel een 5e
who knows...
Internet, postkantoor, data voor en na het concert die vrij zijn?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:44 schreef Denewar het volgende:
waar halen de info vandaan! Hoe betrouwbaar is het?
Dat zou een mooi streven zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef bianca en michael het volgende:
Ik hoop dat hij zoveel concerten geeft dat iedereen die meerdere kaartjes heeft gekocht om ze voor grof geld door te verkopen er mee blijft zitten!
Dan moet je naar metal of punk gaan luisteren, geen gezeik zoals hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:46 schreef Denewar het volgende:
Eigenlijk belachelijk...
zoals iemand net zei. iemand sinds gisteren voor de deur. twee vrije dagen genomen. Wie weet gisteren al een halve dag en dan geven ze een concert op zaterdag, echt belachelijk
Kan niet, ik ben die pagina al een half uur aan het openen.... link copy pasten en plakken dus dat is kut want dan had ik hem allang moeten zien!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:46 schreef Cee het volgende:
Zondag de 25e ook al op ticketmaster.
gelukt via internet of aardige mensen die voor jou in de rij stonden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
Yiehaaa! ik heb een kaartje voor de 21e!!!!en niet eens vanacht op straat geslapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |