dat 'down-to-earth' menselijke is juist apart, hij is de hoofdpersonage maar in weinig opzichten echt aardig te noemen en doet daar ook geen enkele poging toe met zijn quasi onschuldige 'whattafuck did I do ?"quote:Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Eens, alhoewel ik de Sopranos niet gezien. McNulty complex?? Gewoon menselijk, waardoor je er om moet lachen, niet meer en niet minder. En dat is dan weer bijzonder voor pliesieserie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef brtausi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je van de sopranos houdt dan denk ik dat the wire je ook wel ligt. Het is een compleet andere serie maar het zijn beide hbo series met ongeveer dezelfde structuur met veel karakters etcquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:33 schreef bob1234 het volgende:
ga van de wee beginnen met deze serie zulke goede dingen over gelezen
jah zojuist de eerste aflevering gezien echt superquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
als je van de sopranos houdt dan denk ik dat the wire je ook wel ligt. Het is een compleet andere serie maar het zijn beide hbo series met ongeveer dezelfde structuur met veel karakters etc
staat al paar dagen weer op usenetquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:05 schreef planethugo het volgende:
als ik zoveel geld voor een originele hoes uitgeef dan wil ik er op zijn minst nl-subs bijhebben. Nog neven wachten voor me dus. Al heb ik seizoen 4 wel al vorig jaar gezien toen het uitgezonden werd tot de helft en vervolgens de helft nopeens in 1x op internet stond, zou fijn zijn als dat deze keer ook weer gebeurd
Je hebt gelijk, ff te snel gelezenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef planethugo het volgende:
heb het over seizoen 5
hoop dat die net als met seizoen 4 tijdens het seizoen helemaal uitlekt
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:59 schreef bob1234 het volgende:
de eerste 2 afleveringen van seizoen 5 staan online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |