abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28907672
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Hm, ik vind die dingen altijd wel leuk om te weten. Gewoon vorige ervaringen enzo, dat hoort toch bij het elkaar leren kennen...? Ben je erg jaloers, dat je dat niet wilt weten?
hij begint er nooit over

moest hij op een mooie dag zeggen dat hij eens al zijn date-ervaringen en sexuele ervaringen voor mij met mij wil delen, moet hij dat maar doen ... maar ik ga er zelf niet op aansturen.

het is geen jaloezie, ik vind het gewoon een ongemakkelijk onderwerp ... en ergens vind ik het, als het zijn bedpartners betreft, wel heel privé. Ik ken wel degelijk één van die meisjes, en ik hoef echt niet te weten hoe hij haar in bed vond, gewoon om haar privacy te beschermen ook ...

ik weet vage dingen, ik weet genoeg, en over dates praten, tja ... als je praat over mensen waar je maar één keer hebt gedate is het meestal een flop geweest, en wie praat er nu graag over flops , zijn vorige vaste relaties, daar weet ik uiteraard meer van.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_28907677
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hm, ik vind die dingen altijd wel leuk om te weten. Gewoon vorige ervaringen enzo, dat hoort toch bij het elkaar leren kennen...? Ben je erg jaloers, dat je dat niet wilt weten?
Ik heb moeite met de grens, dat wil zeggen dat ik zelf te lang doorga met vertellen. "Oja en toen...*bladibladibla*" . Tegelijkertijd hou ik ook niet van dat halve vertellen, wat hij dus doet. Ik weet van net 1 meisje d'r naam. En dat was niet eens 'die-ene-waar-ie-vijf-jaar-mee-heeft-gehad'.

En een beetje jaloers ben ik toch altijd wel Knap irritant Hopelijk verberg ik het goed
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28907705
Komend weekend gaat ie mijn familie ontmoeten trouwens. Misschien toch maar wachten met die bril op te zetten....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28907713
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:13 schreef Syrena het volgende:

Ik heb moeite met de grens, dat wil zeggen dat ik zelf te lang doorga met vertellen. "Oja en toen...*bladibladibla*" . Tegelijkertijd hou ik ook niet van dat halve vertellen, wat hij dus doet. Ik weet van net 1 meisje d'r naam. En dat was niet eens 'die-ene-waar-ie-vijf-jaar-mee-heeft-gehad'.

En een beetje jaloers ben ik toch altijd wel Knap irritant Hopelijk verberg ik het goed
dat is idd irritant, sorry ; ik zou echt geen partner moeten hebben die vol frustratie en in detail de ervaringen met zijn ex-en gaat vertellen
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_28907730
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:55 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nu voel je je stoer hé, dat je zelf niet op zo'n site staat ,
Enorm stoer
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_28907820
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:15 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat is idd irritant, sorry ; ik zou echt geen partner moeten hebben die vol frustratie en in detail de ervaringen met zijn ex-en gaat vertellen
Ik weet dat het irritant is, hoef je geen sorry voor te zeggen
Ik ga maar gewoon zeggen dat ie me de mond dan maar moet snoeren als ik de rem weer 's kwijt ben. Misschien moet ik toch maar dat boek eens schrijven over al die mannen van me
  maandag 18 juli 2005 @ 13:37:29 #287
124948 Averon
One of the good guys
pi_28908290
Ach, waar het hart vol van is he. Ben één keer in de positie gekomen van rebound-vriendje zonder dat ik het door had. Das ook niet alles.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  maandag 18 juli 2005 @ 17:55:31 #288
42381 CvB
handles your hunger better
pi_28915829
Ik heb vandaag ook maar besloten om mezelf eens in te schrijven op een datingsite en het is knuz.nl geworden. Op zich ziet alles er daar wel goed uit, redelijk uitgebreid. Als één van de experts die in dit topic rondwaren mijn pagina even wil bekijken, dan kan dat via deze link: http://www.knuz.nl/view.php?s_id=43707

tips en suggesties zijn welkom!
Vind ik
  maandag 18 juli 2005 @ 18:41:04 #289
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28917216
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:55 schreef CvB het volgende:
Ik heb vandaag ook maar besloten om mezelf eens in te schrijven op een datingsite en het is knuz.nl geworden. Op zich ziet alles er daar wel goed uit, redelijk uitgebreid. Als één van de experts die in dit topic rondwaren mijn pagina even wil bekijken, dan kan dat via deze link: http://www.knuz.nl/view.php?s_id=43707

Ziet er mijn inziens prima uit... succes !
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 18 juli 2005 @ 18:41:37 #290
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28917241
Tis half zeven geweest.... hoe zal het Lupa vergaan?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 18 juli 2005 @ 18:42:44 #291
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28917287
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef Mickeys het volgende:
Tis half zeven geweest.... hoe zal het Lupa vergaan?
Ja, duimen maar
Vampire Romance O+
pi_28917499
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:55 schreef CvB het volgende:

Lijkt me prima, gaan!

Ook moet ik even opmerken dat je beschikt over een goede muzieksmaak!
pi_28921295
kreeg net een berichtje:
quote:
hoi sylvana

Groetjes,

*naam*
Wat moet je hier nou weer mee

In zijn profiel zegt ie ook al niks
  maandag 18 juli 2005 @ 20:49:59 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28921533
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:44 schreef Sylvana het volgende:
kreeg net een berichtje:

Kreator/Günther?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28921555
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:44 schreef Sylvana het volgende:
kreeg net een berichtje:
[..]

Wegknikkeren. Ik gooide die berichtjes ook meteen weg. Idem voor geen foto/spelfouten/rokers/wanhopigerds die ook al bij vriendinnen gereageerd hebben/kerels die je profiel duidelijk niet lezen/pissig worden als je niet binnen 5.5 seconden terugreageert.

Ohh, het was best tof op Lexa Eerst vet stappen en daarna met de vriendinnen om de laptop profielen uitpluizen "EEUUWWW Gooi weg weg man!" "Jamaar, hij lijkt me best lief..." "Nee man, je kan wel beter meekrijgen..." "EEEUUWWWW Hij heeft een OORBEL"
pi_28921737
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kreator/Günther?
nee, die was het niet
  maandag 18 juli 2005 @ 22:22:23 #297
124948 Averon
One of the good guys
pi_28925066
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ohh, het was best tof op Lexa Eerst vet stappen en daarna met de vriendinnen om de laptop profielen uitpluizen "EEUUWWW Gooi weg weg man!" "Jamaar, hij lijkt me best lief..." "Nee man, je kan wel beter meekrijgen..." "EEEUUWWWW Hij heeft een OORBEL"
Argh! De multiple vrouwen beoordeling! Dat kan geen man overleven. Dat is waar onze ego's als weerloze konijntjes zijn voor een jager met een zwaar kaliber geweer.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28925177
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef Averon het volgende:

[..]

Argh! De multiple vrouwen beoordeling! Dat kan geen man overleven. Dat is waar onze ego's als weerloze konijntjes zijn voor een jager met een zwaar kaliber geweer.
Inderdaad, echt een no-go
pi_28925184
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef Averon het volgende:

[..]

Daarom ben ik daar ook snel mee gestopt Zo hou je geen kerels meer over in je inbox!
Zaterdag mogen ze keuren of ik de goeie gehouden heb

Zo nee, dan kunnen we na het stappen opnieuw beginnen (neeeeeeeee )
pi_28925954
Ben trouwens benieuwd op dit moment hoe Lupa 't maakt met haar date. Ze heeft zich nog niet gemeld, dus volgens mij liggen ze te rollebollen
pi_28926118
VOL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')