Het is ook beter om het niet te weten inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zou het niet vragen, maar that's me![]()
ik ken mijn vriend al zeven jaar en we zijn een dikke drie jaar een koppel, maar nog hoef ik niet te weten met hoeveel meisjes hij heeft gedate en met hoeveel hij precies het bed heeft gedeeld.
ik vind het niet relevant, beter dat ik het niet weet denk ik, who cares
Hm, ik vind die dingen altijd wel leuk om te weten. Gewoon vorige ervaringen enzo, dat hoort toch bij het elkaar leren kennen...? Ben je erg jaloers, dat je dat niet wilt weten?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:05 schreef petitlapin het volgende:
ik zou het niet vragen, maar that's me![]()
ik ken mijn vriend al zeven jaar en we zijn een dikke drie jaar een koppel, maar nog hoef ik niet te weten met hoeveel meisjes hij heeft gedate en met hoeveel hij precies het bed heeft gedeeld.
ik vind het niet relevant, beter dat ik het niet weet denk ik, who cares
pffffffff, zeg, vrouwen zijn geen barbiepoppen of zo, van tijd tot tijd moet er een teveel aan gas uit, puntquote:
quote:
Tja, dat is gewoon ranzig. Loop even weg ofzo; wat een afknapper.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
pffffffff, zeg, vrouwen zijn geen barbiepoppen of zo, van tijd tot tijd moet er een teveel aan gas uit, punt![]()
hij begint er nooit overquote:Op maandag 18 juli 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm, ik vind die dingen altijd wel leuk om te weten. Gewoon vorige ervaringen enzo, dat hoort toch bij het elkaar leren kennen...? Ben je erg jaloers, dat je dat niet wilt weten?
Ik heb moeite met de grens, dat wil zeggen dat ik zelf te lang doorga met vertellen. "Oja en toen...*bladibladibla*" . Tegelijkertijd hou ik ook niet van dat halve vertellen, wat hij dus doet. Ik weet van net 1 meisje d'r naam. En dat was niet eens 'die-ene-waar-ie-vijf-jaar-mee-heeft-gehad'.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, ik vind die dingen altijd wel leuk om te weten. Gewoon vorige ervaringen enzo, dat hoort toch bij het elkaar leren kennen...? Ben je erg jaloers, dat je dat niet wilt weten?
dat is idd irritant, sorryquote:Op maandag 18 juli 2005 13:13 schreef Syrena het volgende:
Ik heb moeite met de grens, dat wil zeggen dat ik zelf te lang doorga met vertellen. "Oja en toen...*bladibladibla*" . Tegelijkertijd hou ik ook niet van dat halve vertellen, wat hij dus doet. Ik weet van net 1 meisje d'r naam. En dat was niet eens 'die-ene-waar-ie-vijf-jaar-mee-heeft-gehad'.
En een beetje jaloers ben ik toch altijd welKnap irritant
Hopelijk verberg ik het goed
Enorm stoerquote:Op maandag 18 juli 2005 12:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu voel je je stoer hé, dat je zelf niet op zo'n site staat,
Ik weet dat het irritant is, hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op maandag 18 juli 2005 13:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is idd irritant, sorry; ik zou echt geen partner moeten hebben die vol frustratie en in detail de ervaringen met zijn ex-en gaat vertellen
![]()
Ziet er mijn inziens prima uit... succes !quote:Op maandag 18 juli 2005 17:55 schreef CvB het volgende:
Ik heb vandaag ook maar besloten om mezelf eens in te schrijven op een datingsite en het is knuz.nl geworden. Op zich ziet alles er daar wel goed uit, redelijk uitgebreid. Als één van de experts die in dit topic rondwaren mijn pagina even wil bekijken, dan kan dat via deze link: http://www.knuz.nl/view.php?s_id=43707
tips en suggesties zijn welkom!
Ja, duimen maarquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef Mickeys het volgende:
Tis half zeven geweest.... hoe zal het Lupa vergaan?
Lijkt me prima, gaan!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:55 schreef CvB het volgende:
Ik heb vandaag ook maar besloten om mezelf eens in te schrijven op een datingsite en het is knuz.nl geworden. Op zich ziet alles er daar wel goed uit, redelijk uitgebreid. Als één van de experts die in dit topic rondwaren mijn pagina even wil bekijken, dan kan dat via deze link: http://www.knuz.nl/view.php?s_id=43707
tips en suggesties zijn welkom!
Wat moet je hier nou weer meequote:hoi sylvana
Groetjes,
*naam*
Kreator/Günther?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:44 schreef Sylvana het volgende:
kreeg net een berichtje:
Wat moet je hier nou weer mee![]()
In zijn profiel zegt ie ook al niks
Wegknikkeren. Ik gooide die berichtjes ook meteen weg. Idem voor geen foto/spelfouten/rokers/wanhopigerds die ook al bij vriendinnen gereageerd hebben/kerels die je profiel duidelijk niet lezen/pissig worden als je niet binnen 5.5 seconden terugreageert.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:44 schreef Sylvana het volgende:
kreeg net een berichtje:
[..]
Wat moet je hier nou weer mee![]()
In zijn profiel zegt ie ook al niks
Argh! De multiple vrouwen beoordeling! Dat kan geen man overleven. Dat is waar onze ego's als weerloze konijntjes zijn voor een jager met een zwaar kaliber geweer.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ohh, het was best tof op LexaEerst vet stappen en daarna met de vriendinnen om de laptop profielen uitpluizen
"EEUUWWW Gooi weg weg man!" "Jamaar, hij lijkt me best lief..." "Nee man, je kan wel beter meekrijgen..." "EEEUUWWWW Hij heeft een OORBEL"
![]()
Inderdaad, echt een no-goquote:Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef Averon het volgende:
[..]
Argh! De multiple vrouwen beoordeling! Dat kan geen man overleven. Dat is waar onze ego's als weerloze konijntjes zijn voor een jager met een zwaar kaliber geweer.
Daarom ben ik daar ook snel mee gestoptquote:Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef Averon het volgende:
[..]
Argh! De multiple vrouwen beoordeling! Dat kan geen man overleven. Dat is waar onze ego's als weerloze konijntjes zijn voor een jager met een zwaar kaliber geweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |