Ik maak wel mee dat je door het berichtje die je van iemand krijgt en je gaat dan het profiel lezen dat het lijkt alsof het door 2 verschillende personen is gemaakt... dat vind ik dan weer iets minderquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:41 schreef Günther het volgende:
[..]
Dat berichtje van mij was ook niet echt bedoeld als een reactiekweker. Dus dat wist ik al wel. Maar ik vond het gewoon grappig dat ze een week later mijn profiel weer ziet en dan denkt dat ik wél interessant ben.
Er is ook niet zoveel zorg aan besteed, want daar heb ik ten eerste geen zin in, en ten tweede is er niets zo erg als een profiel waar duidelijk uren over gefilosofeerd is. Ik schrijf dat even uit mezelf en dan zet ik het neer. Of het iemand aanspreekt zie ik vanzelf wel - met die insteek maak ik het niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... als het aan mij ligt is Flevoland ook niet veel, maar ik woon en werk er nu eenmaal.
Misschien dat je onder dat cijferrapport wat steekwoorden in kan vullen... vind het erg kaal en het lijkt net alsof er geen zorg aan besteed is... maar ja... das mijn mening
Die zal het wel druk hebben dan, als ze een paar profielen langskomt gaat ze direct zitten mailen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:40 schreef Günther het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een bericht van iemand gehad die ik niet had aangesproken dat ze m'n profiel had gelezen en geen interesse had..
En jij denkt dat mijn profiel niet uit de losse pols is geschreven? ow... en btw... ik heb er vaste relatie staan.. wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk een vaste relatie zoek. Als het er wel van komt is dat leuk.. zo niet... ook best...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is ook niet zoveel zorg aan besteed, want daar heb ik ten eerste geen zin in, en ten tweede is er niets zo erg als een profiel waar duidelijk uren over gefilosofeerd is. Ik schrijf dat even uit mezelf en dan zet ik het neer. Of het iemand aanspreekt zie ik vanzelf wel - met die insteek maak ik het niet.
En sure, als je 38 bent en op zoek bent naar een vaste relatie zul je dat wel zorgeloos vinden, maar dat is nou net de bedoeling. Als iemand die denkt 'goh, da's een leuke gozer' dan is dat ook terecht, en als iemand dat niet denkt dan is dat ook terecht. Ik ga mijn profiel niet zo maken dat iedereen het kan waarderen. Dat interesseert me niet, en bovendien krijg je dan reacties waar je niet op zit te wachten.![]()
Staat geen adres in je profiel en info@-homepage- werkt ook niet echt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:42 schreef Günther het volgende:
[..]
Ik hou RP en Fok liever gescheiden..
-edit- als je het echt persé wil zien, dan moet je me ff mailen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En jij denkt dat mijn profiel niet uit de losse pols is geschreven?
Waarom zet je het dan neer?quote:ow... en btw... ik heb er vaste relatie staan.. wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk een vaste relatie zoek. Als het er wel van komt is dat leuk.. zo niet... ook best...
Oja. whehe.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Staat geen adres in je profiel en info@-homepage- werkt ook niet echt.
Stuur het mij anders maar als je wil
Dus wel uit de losse pols geschreven maar wel na wat andere profielen gezien te hebben...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Waarom zet je het dan neer?![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:38 schreef heiden6 het volgende:
Wie komt er nou op om zoiets te posten, uit het niets? Ze is nota bene ouder dan m'n moeder, dus ze heeft wel gelijk, maar dat is toch een rare opmerking tegen iemand die je niet kent en die jou ook niet aangesproken heeft?![]()
Omdat alle foto's die ik ingestuurd had steeds werden afgekeurd en nou heb ik er dus geen zin meer in om een foto te plaatsen. Krijgen mensen wel meteen op msn, niet pas als ik al uren met ze heb zitten chatten, want dat is idd vervelend als ze dan opeens niet meer verder willen chatten vanwege je fotoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met heiden6 eens. Ik ga écht niet reageren op een profiel zonder foto.Mag ik vragen waaróm je geen foto plaatst, Sylvana?
Dan zijn het sowieso al knakkers met een oppervlakkiger leven dan dat van een mier.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Omdat alle foto's die ik ingestuurd had steeds werden afgekeurd en nou heb ik er dus geen zin meer in om een foto te plaatsen. Krijgen mensen wel meteen op msn, niet pas als ik al uren met ze heb zitten chatten, want dat is idd vervelend als ze dan opeens niet meer verder willen chatten vanwege je foto
dat heb ik ook hoor, het gaat me er in eerste instantie om om nieuwe mensen te leren kennen en als er dan meer uit komt dan is dat alleen maar mooi meegenomenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En jij denkt dat mijn profiel niet uit de losse pols is geschreven? ow... en btw... ik heb er vaste relatie staan.. wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk een vaste relatie zoek. Als het er wel van komt is dat leuk.. zo niet... ook best...
Ik vind er eigenlijk niks mis meequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben trouwens niet zo heel gelukkig met dit stukje, maar ik kan het niet beter verwoorden:
[..]
Iemand suggesties?
Ja, dat heb ik ook qwel eens. Dan heb ik een profiel gezien en dan stuur ik een berichtje, maar als ik dan een berichtje terugkrijg dan komt het wel eens voor dat het echt heel anders geschreven is enzo en ik er eigenlijk niet echt zin meer in hebquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik maak wel mee dat je door het berichtje die je van iemand krijgt en je gaat dan het profiel lezen dat het lijkt alsof het door 2 verschillende personen is gemaakt... dat vind ik dan weer iets minder
quote:Mm.. z0ek leuke man
lol, dan hoef je je iig niet te vervelen als je dat bij elk profiel gaat doen dat je leestquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:40 schreef Günther het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een bericht van iemand gehad die ik niet had aangesproken dat ze m'n profiel had gelezen en geen interesse had..
lol, ik heb er ook nooit leuke matches tussen zitten hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:12 schreef UncleFunk het volgende:
Fantastische baggerfunctie, die matching van profielen met die van jou. Dit stond er vandaag weer tussen:
[..]
hhm, das idd raar jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie net dat er dit in m'n gastenboek staat:
[..]
Wie komt er nou op om zoiets te posten, uit het niets? Ze is nota bene ouder dan m'n moeder, dus ze heeft wel gelijk, maar dat is toch een rare opmerking tegen iemand die je niet kent en die jou ook niet aangesproken heeft?![]()
Hoezo heb je er genoeg van dan? En ga je het nu ergens anders proberen, Lexa bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:19 schreef UncleFunk het volgende:
Heb weer even helemaal genoeg van dat Relatieplanet. Heb net m'n profiel gedeactiveerd
Heb al weken geen reactie meer ontvangen, trek daar m'n conclusies uitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoezo heb je er genoeg van dan? En ga je het nu ergens anders proberen, Lexa bijvoorbeeld?
Ik heb vandaag al met een paar verschillende jongens zitten mailen, dus gaathier
dan heeft het idd weinig zin meer om dat profiel te laten bestaan. Heb het zelf nog niet meegemaakt dat ik hele tijd geen reacties kreeg. Wel es gehad dat ik een dagje of 2 geen reacties had, maar nooit langerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Heb al weken geen reactie meer ontvangen, trek daar m'n conclusies uit
Gewoon maandje wachten op een nieuwe lading vrouwen.. na een tijdje heb je het bestaande bestand natuurlijk wel afgehandeld.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Heb al weken geen reactie meer ontvangen, trek daar m'n conclusies uit
Ik heb ook wel eens een aantal dagen geen reacties gehad. Maar dan komt er een reactie waar ik niet vrolijker van werd. Dan weet ik niet wat ik liever had, geen reactie of wel reactie..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan heeft het idd weinig zin meer om dat profiel te laten bestaan. Heb het zelf nog niet meegemaakt dat ik hele tijd geen reacties kreeg. Wel es gehad dat ik een dagje of 2 geen reacties had, maar nooit langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |