abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:43:35 #126
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28857855
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:41 schreef Günther het volgende:

[..]

Dat berichtje van mij was ook niet echt bedoeld als een reactiekweker. Dus dat wist ik al wel. Maar ik vond het gewoon grappig dat ze een week later mijn profiel weer ziet en dan denkt dat ik wél interessant ben.
Ik maak wel mee dat je door het berichtje die je van iemand krijgt en je gaat dan het profiel lezen dat het lijkt alsof het door 2 verschillende personen is gemaakt... dat vind ik dan weer iets minder
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_28857862
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:38 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tja... als het aan mij ligt is Flevoland ook niet veel, maar ik woon en werk er nu eenmaal.

Misschien dat je onder dat cijferrapport wat steekwoorden in kan vullen... vind het erg kaal en het lijkt net alsof er geen zorg aan besteed is... maar ja... das mijn mening
Er is ook niet zoveel zorg aan besteed, want daar heb ik ten eerste geen zin in, en ten tweede is er niets zo erg als een profiel waar duidelijk uren over gefilosofeerd is. Ik schrijf dat even uit mezelf en dan zet ik het neer. Of het iemand aanspreekt zie ik vanzelf wel - met die insteek maak ik het niet.

En sure, als je 38 bent en op zoek bent naar een vaste relatie zul je dat wel zorgeloos vinden, maar dat is nou net de bedoeling. Als iemand die denkt 'goh, da's een leuke gozer' dan is dat ook terecht, en als iemand dat niet denkt dan is dat ook terecht. Ik ga mijn profiel niet zo maken dat iedereen het kan waarderen. Dat interesseert me niet, en bovendien krijg je dan reacties waar je niet op zit te wachten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28857883
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:40 schreef Günther het volgende:

[..]

Ik heb zelfs een bericht van iemand gehad die ik niet had aangesproken dat ze m'n profiel had gelezen en geen interesse had. .
Die zal het wel druk hebben dan, als ze een paar profielen langskomt gaat ze direct zitten mailen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:46:25 #129
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28857913
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er is ook niet zoveel zorg aan besteed, want daar heb ik ten eerste geen zin in, en ten tweede is er niets zo erg als een profiel waar duidelijk uren over gefilosofeerd is. Ik schrijf dat even uit mezelf en dan zet ik het neer. Of het iemand aanspreekt zie ik vanzelf wel - met die insteek maak ik het niet.

En sure, als je 38 bent en op zoek bent naar een vaste relatie zul je dat wel zorgeloos vinden, maar dat is nou net de bedoeling. Als iemand die denkt 'goh, da's een leuke gozer' dan is dat ook terecht, en als iemand dat niet denkt dan is dat ook terecht. Ik ga mijn profiel niet zo maken dat iedereen het kan waarderen. Dat interesseert me niet, en bovendien krijg je dan reacties waar je niet op zit te wachten.
En jij denkt dat mijn profiel niet uit de losse pols is geschreven? ow... en btw... ik heb er vaste relatie staan.. wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk een vaste relatie zoek. Als het er wel van komt is dat leuk.. zo niet... ook best...
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:46:52 #130
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28857920
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:42 schreef Günther het volgende:

[..]

Ik hou RP en Fok liever gescheiden. .

-edit- als je het echt persé wil zien, dan moet je me ff mailen.
Staat geen adres in je profiel en info@-homepage- werkt ook niet echt.
Stuur het mij anders maar als je wil
Vampire Romance O+
pi_28857942
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:46 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En jij denkt dat mijn profiel niet uit de losse pols is geschreven?
Inderdaad.
quote:
ow... en btw... ik heb er vaste relatie staan.. wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk een vaste relatie zoek. Als het er wel van komt is dat leuk.. zo niet... ook best...
Waarom zet je het dan neer?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:48:31 #132
110113 Günther
You tease me
pi_28857952
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:46 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Staat geen adres in je profiel en info@-homepage- werkt ook niet echt.
Stuur het mij anders maar als je wil
Oja. whehe. . Ik stuur het wel ff.
oh, you touch my tralala,
mm my ding ding dong.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:51:34 #133
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28858008
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:47 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inderdaad.
[..]

Waarom zet je het dan neer?
Dus wel uit de losse pols geschreven maar wel na wat andere profielen gezien te hebben...

en waarom ik het neerzet heb ik in de vorige posts al uit de doeken gedaan
  zaterdag 16 juli 2005 @ 15:02:01 #134
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28858247
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:48 schreef Günther het volgende:

[..]

Oja. whehe. . Ik stuur het wel ff.
Check mail voor m'n strenge doch rechtvaardige oordeel
Vampire Romance O+
pi_28859404
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:38 schreef heiden6 het volgende:
Wie komt er nou op om zoiets te posten, uit het niets? Ze is nota bene ouder dan m'n moeder, dus ze heeft wel gelijk, maar dat is toch een rare opmerking tegen iemand die je niet kent en die jou ook niet aangesproken heeft?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_28859628
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 08:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met heiden6 eens. Ik ga écht niet reageren op een profiel zonder foto. Mag ik vragen waaróm je geen foto plaatst, Sylvana?
Omdat alle foto's die ik ingestuurd had steeds werden afgekeurd en nou heb ik er dus geen zin meer in om een foto te plaatsen. Krijgen mensen wel meteen op msn, niet pas als ik al uren met ze heb zitten chatten, want dat is idd vervelend als ze dan opeens niet meer verder willen chatten vanwege je foto
pi_28859665
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 15:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Omdat alle foto's die ik ingestuurd had steeds werden afgekeurd en nou heb ik er dus geen zin meer in om een foto te plaatsen. Krijgen mensen wel meteen op msn, niet pas als ik al uren met ze heb zitten chatten, want dat is idd vervelend als ze dan opeens niet meer verder willen chatten vanwege je foto
Dan zijn het sowieso al knakkers met een oppervlakkiger leven dan dat van een mier.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_28859917
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:46 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En jij denkt dat mijn profiel niet uit de losse pols is geschreven? ow... en btw... ik heb er vaste relatie staan.. wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk een vaste relatie zoek. Als het er wel van komt is dat leuk.. zo niet... ook best...
dat heb ik ook hoor, het gaat me er in eerste instantie om om nieuwe mensen te leren kennen en als er dan meer uit komt dan is dat alleen maar mooi meegenomen

Ik heb me profiel ook gewoon uit de losse pols geschreven, niet eerst naar andere profielen gekeken ofzo
pi_28859922
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben trouwens niet zo heel gelukkig met dit stukje, maar ik kan het niet beter verwoorden:
[..]

Iemand suggesties?
Ik vind er eigenlijk niks mis mee
pi_28860179
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik maak wel mee dat je door het berichtje die je van iemand krijgt en je gaat dan het profiel lezen dat het lijkt alsof het door 2 verschillende personen is gemaakt... dat vind ik dan weer iets minder
Ja, dat heb ik ook qwel eens. Dan heb ik een profiel gezien en dan stuur ik een berichtje, maar als ik dan een berichtje terugkrijg dan komt het wel eens voor dat het echt heel anders geschreven is enzo en ik er eigenlijk niet echt zin meer in heb
pi_28860220
Fantastische baggerfunctie, die matching van profielen met die van jou. Dit stond er vandaag weer tussen:
quote:
Mm.. z0ek leuke man
pi_28860226
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:40 schreef Günther het volgende:

[..]

Ik heb zelfs een bericht van iemand gehad die ik niet had aangesproken dat ze m'n profiel had gelezen en geen interesse had. .
lol, dan hoef je je iig niet te vervelen als je dat bij elk profiel gaat doen dat je leest
pi_28860260
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:12 schreef UncleFunk het volgende:
Fantastische baggerfunctie, die matching van profielen met die van jou. Dit stond er vandaag weer tussen:
[..]

lol, ik heb er ook nooit leuke matches tussen zitten hoor En zoveel matches krijg ik niet per mail, meestal geen of 1
pi_28860327
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie net dat er dit in m'n gastenboek staat:
[..]

Wie komt er nou op om zoiets te posten, uit het niets? Ze is nota bene ouder dan m'n moeder, dus ze heeft wel gelijk, maar dat is toch een rare opmerking tegen iemand die je niet kent en die jou ook niet aangesproken heeft?
hhm, das idd raar ja Ik heb ook wel es dat ik een profiel zie en dat hij dan veel ouder is, maar dan ga ik ook niet een berichtje sturen van " heb ik weer, een oudje "
pi_28860410
Heb weer even helemaal genoeg van dat Relatieplanet. Heb net m'n profiel gedeactiveerd
pi_28860453
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:19 schreef UncleFunk het volgende:
Heb weer even helemaal genoeg van dat Relatieplanet. Heb net m'n profiel gedeactiveerd
Hoezo heb je er genoeg van dan? En ga je het nu ergens anders proberen, Lexa bijvoorbeeld?

Ik heb vandaag al met een paar verschillende jongens zitten mailen, dus gaat hier
pi_28860561
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoezo heb je er genoeg van dan? En ga je het nu ergens anders proberen, Lexa bijvoorbeeld?

Ik heb vandaag al met een paar verschillende jongens zitten mailen, dus gaat hier
Heb al weken geen reactie meer ontvangen, trek daar m'n conclusies uit
pi_28860637
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:25 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

dan heeft het idd weinig zin meer om dat profiel te laten bestaan. Heb het zelf nog niet meegemaakt dat ik hele tijd geen reacties kreeg. Wel es gehad dat ik een dagje of 2 geen reacties had, maar nooit langer
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:30:32 #149
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28860729
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:25 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Gewoon maandje wachten op een nieuwe lading vrouwen.. na een tijdje heb je het bestaande bestand natuurlijk wel afgehandeld.
Vampire Romance O+
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:30:42 #150
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28860734
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dan heeft het idd weinig zin meer om dat profiel te laten bestaan. Heb het zelf nog niet meegemaakt dat ik hele tijd geen reacties kreeg. Wel es gehad dat ik een dagje of 2 geen reacties had, maar nooit langer
Ik heb ook wel eens een aantal dagen geen reacties gehad. Maar dan komt er een reactie waar ik niet vrolijker van werd. Dan weet ik niet wat ik liever had, geen reactie of wel reactie..
Seen it all done it all, can't remember most of it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')