aangezien alfons ven een vriendje is van willem de ridder neem ik deze knakker (alvast) serieus maar verder weet ik (nog) weinig over hem.
(hoofdletters doe ik alleen wanneer ik eens zin heb maar dat terzijde)
hieronder een gesprek (link) met willem en alfons uit ' 98
http://www.alfonsven.com/interview.htmnog wat:
Over de auteur:Tientallen jaren geleden werd Alfons Ven het slachtoffer van een elektrocutie. Hij kwam terecht in een neerwaartse spiraal van behandelingen die hem op de rand van het graf brachten. Opgegeven, besloot hij het heft zelf in handen te nemen. Hij probeerde allerlei remedies uit zonder resultaat. Plots kreeg hij een wondere visie. Hij zag hoe de schepping tot stand was gekomen en hoe alles ordelijk wordt bestuurd. Die ervaring was de sleutel om zijn eigen remedies te maken. Die genazen hem snel en gaven hem terug meer controle over zijn leven.
Alfons Ven noemt zichzelf liever geen genezer, al hebben duizenden reeds met succes een 28-daagse kuur gedaan. Nee, Alfons heeft een visie die de mogelijkheden laat zien om meer uit je leven te halen en tot jezelf te komen en bijzondere therapeutische effecten horen daar ook bij.
De hoofdredacteur van de Coachinggids Siebren van Hoog, tevens thans de uitgever van Alfons Ven, meldt dat de kuren van Alfons bijzonder hebben bijgedragen aan de kwaliteit van zijn leven. Zijn zoon Misja, ex psychiatrische patiënt met een heftige borderline, is sinds de kuur van Alfons 2 jaar geleden, stabiel en geniet weer van zijn kwaliteiten als musicus en kunstenaar.
Inhoud: Geluk-Gezondheid-Geborgenheid... en omstandigheden die zich gunstig schikken. Kansen die zich voordoen. Dromen die werkelijkheid worden. Je vrij voelen, en betrokken zijn bij de natuurlijke loop der dingen. De visie van Afons Ven biedt dit allemaal aan.
In dit boek is tevens opgenomen:Een uitgebreid interview van Willem de Ridder met Alfons Ven en "De presentatie" waarin beknopt Alfons' visie en methode worden weergegeven.
Willem de Ridder is sinds zijn kuur reeds 4 jaar vrij van astma
Doelgroep:Mensen die geïnteresseerd zijn in een alternatieve benadering van de zoektocht naar je vrij voelen en jezelf zijn.
Beoordeling: Alfons Ven heeft na een ernstig ongeluk ontdekte dat hij over bijzondere gaven beschikt waarmee hij mensen kan "genezen". De auteur doet in zijn boek verslag van de vele genezingen met de door hem zelf ontwikkelde 28 dagen ReEvolutie kuur. De toelichting op deze kuur wordt met het lezen van het boek niet helemaal duidelijk gemaakt, maar het is toch opvallend dat velen door hem zijn geholpen. In een interview met Willem de Ridder worden de achtergronden duidelijker gemaakt. Over deze vorm van therpaie kan ik geen uitspraak doen, het is een kwestie van ervaren en wellicht dat het je kan helpen.
http://www.burnin.nl/?id=vol_lit_boe&sub=kiesvoorjezelfzijn