abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28844078
Heej daaro!
Kent iemand de zalfjes en melksuiker pilletjes van deze meneer?? Ik heb ze nou ook gekregen van mijn baas (zou wel een hint zijn) En ik ben benieuwd wat andere er aan ondervinden!
pi_28844558
Misschien is het handig om wat meer info te geven.

"Zijn 28-dagen Kuur:
Alfons die van huize uit regeltechnicus is, ontwierp daarvoor de 28-dagen kuur die kansen biedt tot ontwikkeling voor iedereen! Zijn diepe inzicht in de evolutionaire processen, maakt dat ‘bijsturen’ inderdaad voor iedereen mogelijk. Vooral het feit dat het voor iedereen werkt is zo grenzeloos vernieuwend. Zo krijgen bijvoorbeeld ook kinderen met problemen in hun ontwikkeling een reële kans om er op vooruit te gaan. Gedurende 28-dagen wat simpele korreltjes innemen volstaat. Er zit namelijk helemaal niets in die korreltjes, behalve dat onzichtbare regelsysteem. Er zijn dus absoluut geen bijwerkingen of neveneffecten. Het pilletje dat de informatie draagt bestaat puur uit melksuiker.
De kuur is altijd gericht op héél het wezen van de mens. Ze creëert een integratie van persoonlijkheid, identiteit, mentaliteit en stofwisseling. De gevolgen zijn voorspelbaar. Lekkerder in je vel zitten en dus wat beter uit de verf komen. Meer zin in het leven en dus meer nee durven zeggen. Een heldere doelgerichtheid en focus, waardoor er een groter gevoel van geborgenheid ontstaat."
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28848961
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:32 schreef Mirage het volgende:
Misschien is het handig om wat meer info te geven.

"Zijn 28-dagen Kuur:
Alfons die van huize uit regeltechnicus is, ontwierp daarvoor de 28-dagen kuur die kansen biedt tot ontwikkeling voor iedereen! Zijn diepe inzicht in de evolutionaire processen, maakt dat ‘bijsturen’ inderdaad voor iedereen mogelijk. Vooral het feit dat het voor iedereen werkt is zo grenzeloos vernieuwend. Zo krijgen bijvoorbeeld ook kinderen met problemen in hun ontwikkeling een reële kans om er op vooruit te gaan. Gedurende 28-dagen wat simpele korreltjes innemen volstaat. Er zit namelijk helemaal niets in die korreltjes, behalve dat onzichtbare regelsysteem. Er zijn dus absoluut geen bijwerkingen of neveneffecten. Het pilletje dat de informatie draagt bestaat puur uit melksuiker.
De kuur is altijd gericht op héél het wezen van de mens. Ze creëert een integratie van persoonlijkheid, identiteit, mentaliteit en stofwisseling. De gevolgen zijn voorspelbaar. Lekkerder in je vel zitten en dus wat beter uit de verf komen. Meer zin in het leven en dus meer nee durven zeggen. Een heldere doelgerichtheid en focus, waardoor er een groter gevoel van geborgenheid ontstaat."
Heerlijk!

Wellicht brengt dit ons tot het loslaten van elk imaginair Godsconcept en tot innerlijke integriteit uit bescheidenheid, agnosticisme (besef van niet weten), en mysterie-bewustheid....
pi_28851804
Die man moet de nobelprijs winnen...

Hij claimt dat hij korreltjes melksuiker heeft voorzien van informatie (?) die je evolutionaire pad aanpassen om je zo beter met jezelf in contact te brengen...
quote:
De weg was gebaand om sturend in te grijpen in het leven van mensen: door de korreltjes, voorzien van informatie, in te nemen kan de mens de controle over zichzelf herwinnen.
Een mailtje over zijn kuur geeft het volgende antwoord:
quote:
"Goeden dag,

Er is over de 28-dagen kuur geen wetenschappelijke info beschikbaar. Ook de manier van bereiden is geheim.

Alfons"
Juist ja...

Bron

Zijn pagina
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_28855927
tja.. ik heb van iemand gehoord dat het werkt... maar ik wil mensen die het hebben gebruikt horen of het ook bij hun zo is
pi_28855950
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef revvie het volgende:
tja.. ik heb van iemand gehoord dat het werkt... maar ik wil mensen die het hebben gebruikt horen of het ook bij hun zo is
wat is de reden dat je baas het gaf ?
In wat voor tak ben jij werkzaam ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28856733
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 08:31 schreef The_stranger het volgende:
Die man moet de nobelprijs winnen...
Pas als Dr Oetker deze eerst heeft gewonnen
pi_28856936
aangezien alfons ven een vriendje is van willem de ridder neem ik deze knakker (alvast) serieus maar verder weet ik (nog) weinig over hem.
(hoofdletters doe ik alleen wanneer ik eens zin heb maar dat terzijde)
hieronder een gesprek (link) met willem en alfons uit ' 98
http://www.alfonsven.com/interview.htm

nog wat:

Over de auteur:
Tientallen jaren geleden werd Alfons Ven het slachtoffer van een elektrocutie. Hij kwam terecht in een neerwaartse spiraal van behandelingen die hem op de rand van het graf brachten. Opgegeven, besloot hij het heft zelf in handen te nemen. Hij probeerde allerlei remedies uit zonder resultaat. Plots kreeg hij een wondere visie. Hij zag hoe de schepping tot stand was gekomen en hoe alles ordelijk wordt bestuurd. Die ervaring was de sleutel om zijn eigen remedies te maken. Die genazen hem snel en gaven hem terug meer controle over zijn leven.
Alfons Ven noemt zichzelf liever geen genezer, al hebben duizenden reeds met succes een 28-daagse kuur gedaan. Nee, Alfons heeft een visie die de mogelijkheden laat zien om meer uit je leven te halen en tot jezelf te komen en bijzondere therapeutische effecten horen daar ook bij.

De hoofdredacteur van de Coachinggids Siebren van Hoog, tevens thans de uitgever van Alfons Ven, meldt dat de kuren van Alfons bijzonder hebben bijgedragen aan de kwaliteit van zijn leven. Zijn zoon Misja, ex psychiatrische patiënt met een heftige borderline, is sinds de kuur van Alfons 2 jaar geleden, stabiel en geniet weer van zijn kwaliteiten als musicus en kunstenaar.
Inhoud:
Geluk-Gezondheid-Geborgenheid... en omstandigheden die zich gunstig schikken. Kansen die zich voordoen. Dromen die werkelijkheid worden. Je vrij voelen, en betrokken zijn bij de natuurlijke loop der dingen. De visie van Afons Ven biedt dit allemaal aan.
In dit boek is tevens opgenomen:
Een uitgebreid interview van Willem de Ridder met Alfons Ven en "De presentatie" waarin beknopt Alfons' visie en methode worden weergegeven.
Willem de Ridder is sinds zijn kuur reeds 4 jaar vrij van astma
Doelgroep:
Mensen die geïnteresseerd zijn in een alternatieve benadering van de zoektocht naar je vrij voelen en jezelf zijn.
Beoordeling:
Alfons Ven heeft na een ernstig ongeluk ontdekte dat hij over bijzondere gaven beschikt waarmee hij mensen kan "genezen". De auteur doet in zijn boek verslag van de vele genezingen met de door hem zelf ontwikkelde 28 dagen ReEvolutie kuur. De toelichting op deze kuur wordt met het lezen van het boek niet helemaal duidelijk gemaakt, maar het is toch opvallend dat velen door hem zijn geholpen. In een interview met Willem de Ridder worden de achtergronden duidelijker gemaakt. Over deze vorm van therpaie kan ik geen uitspraak doen, het is een kwestie van ervaren en wellicht dat het je kan helpen.
http://www.burnin.nl/?id=vol_lit_boe&sub=kiesvoorjezelfzijn
pi_28861418
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

wat is de reden dat je baas het gaf ?
In wat voor tak ben jij werkzaam ?
financiele dienstverlening zeg maar
ik zag toen zo'n folder van die pilletjes en ik zei tegen hem dat ik die pilletjes ook eens wou proberen. tegen angsten enzo zou het helpen. mijn baas vertelde dat hij er baat bij had...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')