Ik vond Armstrong steeds aardig meesprinten...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:42 schreef JohnDDD het volgende:
ik denk dat armstrong er ook niet te lui voor is
Ja ullrich wint hemquote:
Zullen ze ook wel doen. Achter Discovery aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:52 schreef HPoi het volgende:
Misschien kan Leipheimer samen met Vino bergje op gaan?![]()
Eerder dan Ullrich, Leipheimer, Basso of Mancebo. Vino, Rasmussen of Moreau zie ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Al op de eerste col?
Dat is zeker weten iets wat Armstrong niet zal doen.
Ja goh dat weet ik ook wel. Maar daarom zou ik dat wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Al op de eerste col?
Dat is zeker weten iets wat Armstrong niet zal doen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:02 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dan pikken ze hem in de laatste 5 kilometer op.
Hij staat dichtbij Lance he....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:04 schreef Zwansen het volgende:
Moreau, ik snap niet wat iedereen met die gast heeft.
Ullrich heeft vorig jaar in een etappe ook al eens op de drie na laatste col aangevallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:00 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Eerder dan Ullrich, Leipheimer, Basso of Mancebo. Vino, Rasmussen of Moreau zie ik dat wel doen.
Dat van Mancebo kan ik me niet meer herinneren, ik had hem altijd als aanklamper gezien.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ullrich heeft vorig jaar in een etappe ook al eens op de drie na laatste col aangevallen.
Armstrong nog helemaal nooit, altijd alleen op de laatste col. Dat zal hij ook zeker nu niet doen, want hij heeft er niets mee te winnen (en bovendien kost het hem meer moeite dit jaar dan andere jaren, eerder als hij aanviel kon er nooit iemand mee. Vorig jaar kon Basso al steeds mee. En dit jaar konden Rasmussen, Mancebo en Valverde mee. En hij vroeg ook nog om over te nemen. Nee, Armstrong valt niet eerder aan dan op de laatste col).
Ook Mancebo heeft vorig jaar in een Pyreneënetappe al eens aangevallen, op de col d'Agnes, en dat was de voorlaatste col ook volgens mij.
Ook woensdag viel Mancebo aan op de Madeleine.
Dus zowel Mancebo als Ullrich hebben vaker op de voorlaatste col aangevallen dan Armstrong.
Leipheimer valt nooit aan (heeft het vorig jaar een keer geprobeerd, maar daarvan verdenk ik dat het moest van de ploegleider).
En Basso zal zich wel weer op de tweede plek richten.
In de eerste/tweede week viel Savoldelli wel degelijk een paar keer aan (één keer tenminste: in een afdaling).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:09 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat van Mancebo kan ik me niet meer herinneren, ik had hem altijd als aanklamper gezien.
Dat Armstrong nooit vroeg aanvalt is wel jammer, maar hij valt tenminste aan. Zijn gesnavelde ploeggenoot bewees dat je een grote ronde kan winnen zonder ook maar een enkele keer aan te vallen.
Tja ze rekende een tijdje op wieltjeszuiger Leipheimer, een renner die volledig tegen de principes ingaat van hoe Rabo hoort te rijden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:11 schreef Zwansen het volgende:
Het is Rabo aan haar stand wel eens een keer verplicht om een goede klassementrenner te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |