Was deze post van middagdutje trouwens de enige keer dat er statistieken zijn gepost, of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:05 schreef middagdutje het volgende:
De raad-de-stad statistieken en geschiedenis
Raad de stad is inmiddels gevorderd tot 46 topics.
Deze zijn gevuld met 11993 posts (inclusief deze)
Er zijn in totaal 933 steden gevraagd
Hierbij zitten 623 verschillende steden
Deze liggen verdeeld over 159 landen over de definitie van land wordt niet gediscussieerd
12x is een stad niet geraden.
De stamvader van Raad de Stad is Beeer
De eerste stad die hij postte was Istanbul
De meest gevraagde stad is Brasilia,Brazilië.(8x)
De meest gevraagde landen zijn Duitsland en de Verenigde Staten (43x)
En tot slot natuurlijk een lijstje met de all-time topscorers: (alleen mensen met meer dan 1 scherm in mijn excel-tabel worden genoemd.
1) Treinreiziger, 148x geraden niet voor niets raad-de-stad koning
2) Rosstek, 83x
3) Rollufie, 71x
4) Paricos, 48x
5) Mazomenos, 38x
6) Poepoog, 28x
7) Middagdutje, 27x
8) StickUpKid,24x
Ik ben er mee bezig..........quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:44 schreef rosstek het volgende:
[..]
Was deze post van middagdutje trouwens de enige keer dat er statistieken zijn gepost, of heb ik wat gemist?
Zal je ook niet vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:27 schreef Zephyrus het volgende:
foto kan ik alleen niet vinden...
Je zit in de buurt.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:23 schreef Ooink het volgende:
Laten we is gek doen:
Chersonissos , Kreta , Griekenland?
Na de verkleining is hij redelijk onduidelijk geworden. Zal een andere foto van die stad erop gooien.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef macondo het volgende:
Een stad is voor mij meer verzameling gebouwen dan een beetje water en een strandje...
Far Far Awayquote:Op maandag 25 juli 2005 13:56 schreef DarkShine het volgende:
Bij deze, dezelfde stad andere plaatje.
[afbeelding]
Ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:29 schreef Ooink het volgende:
Het lijkt wel verdacht veel op Agios-Nikolaos , Kreta , Griekenland
Bewijs
De gebouwen in de achtergrond vielen weg door de verkleining, dus kon het commentaar op de 1ste foto nog wel begrijpen. Tweede foto was eigenlijk te makkelijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:34 schreef Ooink het volgende:
Er vanuitgaande dat het klopt hier alvast de volgende (vond persoonlijk trouwens dat aan plaatje 1 je al vrij goed kon zien dat het Griekenland of omgeving moest zijn)
Het uitvergroten van de foto bestaat ook tot de mogelijkheden...quote:Op maandag 25 juli 2005 14:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De gebouwen in de achtergrond vielen weg door de verkleining, dus kon het commentaar op de 1ste foto nog wel begrijpen. Tweede foto was eigenlijk te makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |