zo goed hoor!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:00 schreef Ooink het volgende:
Ik denk dat het Kaohsiung , Taiwan is door dat hoge gebouw op de achter grond , ff wat bewijs scoren.
En dan de Love River at night
Bewijs
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:54 schreef Ooink het volgende:
Nou qua huizen e.d. zou ik zeggen of Scandinavisch of Batlische Staten... (maar dat kan ook helemaal mis zijn)
Eeeh gokje dan maar , Rovaniemi , Finland?
Eigenlijk is het Trondheim, Noorwegen, de Bybru brugquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:19 schreef Ooink het volgende:
Tromso , Noorwegen (dan met zo'n streep door de laatste o)
Het zou de poort/brug naar Gamla Stan (oude stad) moeten zijn , als ik het goed begrijp in de bijgevoegde Noorse tekst.
Den vackra träbron över till gamla stan och fästningen uppe på kullarna.
Bewijs
Even 1-tje zoeken...
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:26 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Trondheim, Noorwegen, de Bybru brug![]()
http://org.ntnu.no/isu/pi(...)y/city_bilder01.html
Maar aangezien je wel het juiste plaatje had, your turn
Het is niet Monschau, maar het stadje ligt wel in Duitsland iddquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:28 schreef Zephyrus het volgende:
Het komt me bekend voor...
Lijkt een beetje op Monschau, Duitsland (hoewel elk dorp/stad daar in de buurt er wel op lijkt)
is het misschien Monschau, Duitsland??
Ik post even voor mijn vriendin (DreamyGirl)quote:Op zondag 17 juli 2005 08:01 schreef MrWizzel het volgende:
Bad-Munstereifel?
Ik post weer voor m'n vriendinquote:Op zondag 17 juli 2005 14:33 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Saarbrucken
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:40 schreef rosstek het volgende:
Das alweer Riga, Latvia, nu zonder sneeuw.
Jah ik verveel me op kantoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:33 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
en? kan het?
Da's wel minder om te horen , sterkte ermee! en hopelijk vind je snel wat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik verveel me thuis (ben sinds gisteren werkloos
FYI:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:33 schreef Ooink het volgende:
No sorry .. maar krijg hier niet me ftp proggie door de TIG firewalls heen...
Dus aan iemand anders de eer!
Shit man dus korting op FRS spullen zit er niet meer in.. jammer succes met zoeken! en geniet van je vrijetijdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik verveel me thuis (ben sinds gisteren werkloos
Virgin Magna Plaza? die hebben meeste ex personeel van Fame/FRS rondlopenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:56 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Enhuizen klopt niet.....
Nog een tip waar ik zou kunnen werken?
Tering! moet weer eens de stad in hoor ik hehe hoe lang al niet? ben er inderdaad al jaren niet geweestquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Virgin bestaat niet meer.........
Dresden klopt ook niet inderdaad
yeah right.... Wel goed je weer te zien hier.quote:Ik ben net nieuw hier en zal pogen mee te raden
Wellicht had je een andere plek moeten kiezen om je plaatjes neer te zetten, dan was het ons niet opgevallenquote:
Haha okquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wellicht had je een andere plek moeten kiezen om je plaatjes neer te zetten, dan was het ons niet opgevallen![]()
Salonfähig als vanouds.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef rosstek het volgende:
Görlitz - Brückenstadt an der Neiße, Deutschland.
Ik had em niet goed , deze bovenstaande persoon wel , huldequote:Op woensdag 20 juli 2005 22:24 schreef ABC-tje het volgende:
Himeji-jo, Himeji, Kansai, Japan
http://furius.ca/zwiii-data/2004-08-28.151032--browse.jpg
Volgens mij is dat hem, ik draag graag de volgende opdracht over aan een ander.
Moet eerst ff iets regelen om te kunnen posten![]()
Azië?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:26 schreef Ooink het volgende:
Om het niet te gek te maken:
[afbeelding]
Sterkte
Ik ga hem proberen volgende keer.quote:Ik kreeg gister deze voor te hosten , werkt prima
www.tinypic.com
Zeer zeker wel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:09 schreef Douwe het volgende:
Ulaanbaatar, Mongolie?
Leuke filenamequote:Op donderdag 21 juli 2005 21:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
niemand?
Ik niet iig....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Houd iemand nog bij wie er het meest geraden heeft?
Indrukwekkende brug en fotoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Nanjing, China
Met bewijs??
http://chinadan.com/03china-bridge/poc.bridge-nanjingh.jpg
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Nanjing, China
Met bewijs??
http://chinadan.com/03china-bridge/poc.bridge-nanjingh.jpg
*treinreiziger heeft dat nooit bijgehoudenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Treinreiziger deed het altijd.... Maarja, die is spoorloos verdwenen
Was deze post van middagdutje trouwens de enige keer dat er statistieken zijn gepost, of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:05 schreef middagdutje het volgende:
De raad-de-stad statistieken en geschiedenis
Raad de stad is inmiddels gevorderd tot 46 topics.
Deze zijn gevuld met 11993 posts (inclusief deze)
Er zijn in totaal 933 steden gevraagd
Hierbij zitten 623 verschillende steden
Deze liggen verdeeld over 159 landen over de definitie van land wordt niet gediscussieerd
12x is een stad niet geraden.
De stamvader van Raad de Stad is Beeer
De eerste stad die hij postte was Istanbul
De meest gevraagde stad is Brasilia,Brazilië.(8x)
De meest gevraagde landen zijn Duitsland en de Verenigde Staten (43x)
En tot slot natuurlijk een lijstje met de all-time topscorers: (alleen mensen met meer dan 1 scherm in mijn excel-tabel worden genoemd.
1) Treinreiziger, 148x geraden niet voor niets raad-de-stad koning
2) Rosstek, 83x
3) Rollufie, 71x
4) Paricos, 48x
5) Mazomenos, 38x
6) Poepoog, 28x
7) Middagdutje, 27x
8) StickUpKid,24x
Ik ben er mee bezig..........quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:44 schreef rosstek het volgende:
[..]
Was deze post van middagdutje trouwens de enige keer dat er statistieken zijn gepost, of heb ik wat gemist?
Zal je ook niet vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:27 schreef Zephyrus het volgende:
foto kan ik alleen niet vinden...
Je zit in de buurt.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:23 schreef Ooink het volgende:
Laten we is gek doen:
Chersonissos , Kreta , Griekenland?
Na de verkleining is hij redelijk onduidelijk geworden. Zal een andere foto van die stad erop gooien.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef macondo het volgende:
Een stad is voor mij meer verzameling gebouwen dan een beetje water en een strandje...
Far Far Awayquote:Op maandag 25 juli 2005 13:56 schreef DarkShine het volgende:
Bij deze, dezelfde stad andere plaatje.
[afbeelding]
Ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:29 schreef Ooink het volgende:
Het lijkt wel verdacht veel op Agios-Nikolaos , Kreta , Griekenland
Bewijs
De gebouwen in de achtergrond vielen weg door de verkleining, dus kon het commentaar op de 1ste foto nog wel begrijpen. Tweede foto was eigenlijk te makkelijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:34 schreef Ooink het volgende:
Er vanuitgaande dat het klopt hier alvast de volgende (vond persoonlijk trouwens dat aan plaatje 1 je al vrij goed kon zien dat het Griekenland of omgeving moest zijn)
Het uitvergroten van de foto bestaat ook tot de mogelijkheden...quote:Op maandag 25 juli 2005 14:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De gebouwen in de achtergrond vielen weg door de verkleining, dus kon het commentaar op de 1ste foto nog wel begrijpen. Tweede foto was eigenlijk te makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |