quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
ja meestal waquote:
prrrrrrrima prima zoooowquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:24 schreef D.Rose het volgende:
een nieuwe?
amstel toch nie toch tochquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Amstel vandaag op het programma. Bij c1000 in de aanbieding. 2 kraten voor 13 euro. 2 kratten van 18 halve liters.
En Amstel smaakt voortreffelijk moet ik erbij vermelden. Amstel
tuuullk toch waquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:24 schreef D.Rose het volgende:
een nieuwe?
Amstel is lekker man. Dat drinkt echt lekker weg. Maar ik heb het al gezegd. Het boeit niet zolang er maar alcohol inzit. Ik drink met gerust een goedkoop biertje. Ik wen aan ieder bier.quote:
ja dat kregen wij op kamp van onze leraar wat een marteling zegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef 9christensen het volgende:
Laatst Lingens Blond gehad. dat was echt niet te zuipen
de mug?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja dat kregen wij op kamp van onze leraar wat een marteling zeg
onder het mom van ik ben een stoere leraar want ik geef men leerlingen "bier" zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja dat kregen wij op kamp van onze leraar wat een marteling zeg
maak ie oe naaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:34 schreef Bengeltje het volgende:
Zo hey, dit lijkt echt wel slowchat![]()
je ziet de pagina's niet meer voorbij vliegen
ja ik ken nog een topic waar het zelfs nog slower gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:34 schreef Bengeltje het volgende:
Zo hey, dit lijkt echt wel slowchat![]()
je ziet de pagina's niet meer voorbij vliegen
vertaling: maak jij je druk?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
twents
vertaling: wat maak jij je naar?
antwoord ie alles met .doekjequote:
joa zeg hequote:
joa zeg hequote:
joa zeg hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
joa da zeg 'k joa, dus kapp'n met neul'n en pak 'n beugel
veeg de tafel ook even schoon hier achter..quote:
Ja ik ook hoor, dan loop niet zo op en neerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, ik zit elders tegen je te praten hoor
stalkertquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, dan loop niet zo op en neer![]()
de avondmis?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:44 schreef beelz het volgende:
Jezus Christus op een stokje nog aan toe!
Godver ik kom alweer net uit de kroeg en heb net gegeten en raad eens waa rik nu heen ga?
Een bbqquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:44 schreef beelz het volgende:
Jezus Christus op een stokje nog aan toe!
Godver ik kom alweer net uit de kroeg en heb net gegeten en raad eens waa rik nu heen ga?
Neen ik ga naar den kroegquote:
niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Neen ik ga naar den kroeg
Al mijn geld gaat op aan bier en frituur...
Maar ik wil een nieuwe gitaar kopen...quote:
ben ik niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat speel je graag, dat ben je niet![]()
![]()
ik ook nie.quote:
wat heeft ze gedaan danquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft PS hem vanacht weg gejaagd
Wow, ik wist dat ze goed wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft PS hem vanacht weg gejaagd
ranja tankenquote:
zooooowquote:
mooi is dat waquote:
ja ik sleut nou colaquote:
ik pak fkes wat ranjaquote:
kheb een audigy 2 dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geluidskaart bedoel je?
Met een videokaart kun je toch geen muziek maken
Hij is nu op een feest, en mag voor het eerst drank drinken waar zijn ouders bij zijn.quote:
tssssquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:52 schreef Niwa het volgende:
[..]
Hij is nu op een feest, en mag voor het eerst drank drinken waar zijn ouders bij zijn.
Maar hij lust alleen bier met een smaakje.
Ja, dat lust ie wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
tssss
vertel me aub dat ie wel frituur lust want anders kun je hem net zo goed voor de trein gooien
PrintScreen was redelijk op dreefquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
[BeF] #130 Bier en Frituur bij de TV
zow get erbiequote:
Hey, die kon ik nog niet.quote:
ja voor bij de soepquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, die kon ik nog niet.. Handig.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach je kunt een pijpje eigenlijk met alles met een rand openmaken
[bef] heeft zen ups and downs he, en tja dit is dus een downquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:14 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, lang niet in de BeF reeks gereageerd... Hoe gaat het met onze bier liefhebbers? Jammer dat het niet zo druk is![]()
Hopen dat het van 't weekend wat drukker word, dit kan zo niet...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
[bef] heeft zen ups and downs he, en tja dit is dus een down
mja na 12 uur word het meestal wel drukker, en gezeliger en dat zonder baggerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hopen dat het van 't weekend wat drukker word, dit kan zo niet...
Zo is het meestal wel he, maargoed dat ik vanmiddag lekker heb liggen pitten. Kan ik nu langer opblijven (ondanks dat ik morgen moet werken)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja na 12 uur word het meestal wel drukker, en gezeliger en dat zonder bagger
dan zie ik u na 12enquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo is het meestal wel he, maargoed dat ik vanmiddag lekker heb liggen pitten. Kan ik nu langer opblijven (ondanks dat ik morgen moet werken)![]()
Die van mij ook hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:30 schreef Knoekie het volgende:
Ja, mijn avatar is veranderd
Ach, gewoon niets van aantrekken wat anderen zeggen over je avatarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nu maar ff een andere zien te vinden. Ik kreeg klachen over me avatar![]()
tuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
Is het gezellig hier?
Er is bier. Natuurlijk is het gezellig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
Is het gezellig hier?
Dat is je eigen schuld, moet je maar vroegtijdig nieuwe kopen. Ik heb hier altijd 4 kratten op voorraadquote:
Moet je morgenochtend vroeg naar de AHquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:52 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb hier geen bier hoor. Wat nu?
Klink dan ook op de link in de OP.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:52 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb hier geen bier hoor. Wat nu?
Oke, en dan reken ik bij jou af. Op één vooraarde!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:53 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Moet je morgenochtend vroeg naar de AH![]()
Uhm, laat dan maarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:57 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Oke, en dan reken ik bij jou af. Op één vooraarde!
Dat jij je 'sig' dan ten gehore brengt... Deal?
tuurlijk, maar nu ff nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
gebeurt hier nog wat ?
quote:
dat mag noooitquote:
Zitten copyrights op die plaatjesquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
staat niet eens op je thuisserver geval in je sig
Geen idee..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hey wie ist in Maastricht ?
A plasser dam.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen idee..daar ben ik nu niet.. Waarschijnlijk slecht dus.. omdat ze me daar zo missen
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen idee..daar ben ik nu niet.. Waarschijnlijk slecht dus.. omdat ze me daar zo missen
Ik zit helemaal alleen in een flat met bier, een tv en 2 katten.quote:
tja had je ff moeten zeggen dan was ik langs gekomenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zit helemaal alleen in een flat met bier, een tv en 2 katten.
T'is een eind vanaf enschede.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja had je ff moeten zeggen dan was ik langs gekomen :T
waar zit je nu dan ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:11 schreef cerror het volgende:
[..]
T'is een eind vanaf enschede.
Kom deze week anders langs.
Iedereen is welkom.
B v.d. Helsflat 178quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
waar zit je nu dan ?
enne ik hou je deraan
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja lach maar iedereen is nu pizza's voor je aan het bestellen
Ik doe net alsof ik er niet ben.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja lach maar iedereen is nu pizza's voor je aan het bestellen
ik heb al gezegt dat je (ik) aan het slapen ben en dat ze maar lang door meoten bellen zodat ik wakker wordquote:
Lekker is dat danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb al gezegt dat je (ik) aan het slapen ben en dat ze maar lang door meoten bellen zodat ik wakker word
Lekker is dat danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb al gezegt dat je (ik) aan het slapen ben en dat ze maar lang door meoten bellen zodat ik wakker word
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bij mij is er toch niemand meer online, dus het zal me jeuken of dat programma werktquote:
Je hebt zelfs geen internet vriendjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij mij is er toch niemand meer online, dus het zal me jeuken of dat programma werkt
Vind je?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:50 schreef JDude het volgende:
Enneh... een 7-dubbele post is wel erg overdreven he PrintScreen
Nouja, bķjna niemand danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt zelfs geen internet vriendjes?
Hey PS, had je nog niet gezienquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt zelfs geen internet vriendjes?
Das uw max?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Nouja, bķjna niemand dan
En bijna al m'n internetvriend(innet)jes slapen ook al
Ik ben dan ook incognitoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hey PS, had je nog niet gezien![]()
Ff zoeken naar die ene waarin het biertje wordt opgedronken en weer bijgevuldquote:
Word ik toch zomaar nog even aangesproken!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Nouja, bķjna niemand dan
En bijna al m'n internetvriend(innet)jes slapen ook al
ow dus jij was datquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lekker is dat dan
Ik maar tegen je aan lullen en nu blijk je niet te slapen
Evening all
Die ik postej heb ik zelf ontworpenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ff zoeken naar die ene waarin het biertje wordt opgedronken en weer bijgevuld
Mijne 12quote:
Maar ook niet minderquote:
Dat kan niequote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Word ik toch zomaar nog even aangesproken!
zeg PS, ik zag trouwens dat je weer tegen A** praatte, hoe dat zo?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijne 12
[..]
Maar ook niet minder
mijn godquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Hij is ook leukquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die ik postej heb ik zelf ontworpenLeuk I.P.V. dat koffie icoon...
tegen praten hoeft niet positief te zijn hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg PS, ik zag trouwens dat je weer tegen A** praatte, hoe dat zo?
Gelukkig was het maar evenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
ze zei het nooit meer te doenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
tegen praten hoeft niet positief te zijn he
Poging om hem een nieuwe kans te gevenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg PS, ik zag trouwens dat je weer tegen A** praatte, hoe dat zo?
Damn, je had zij al veranderdquote:
dan heb ik gewonnenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Poging om hem een nieuwe kans te geven
dat is een goede eigenschapquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Poging om hem een nieuwe kans te geven
Ik kan niet lang boos blijven.
quote:
Heiligschennis!!quote:
Dank jequote:
Ik ga zondag weerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je moet dan terug gaan
Dan kom ik eens op de koffie/bier.
Ik ookquote:
dank jequote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik had geweten dat er een wedstrijd was had ik het ook wel langer kunnen volhouden
Hoeveel moeite kost het nou werkelijk om hem te negeren?
Ik kon het ook zonder moeite maar heb geprobeerd om het anders te laten gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je
moeite zou ik het niet willen noemen
Iemand vroeg jou wat?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maar je kan nog even wat postopkrikken, hou vol![]()
ook nogquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Ooit, ooit gaat dat gebeuren. En dan zijn jullie BeF'ers nog niet klaar met mij![]()
Janetjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:11 schreef Janetje het volgende:
Ehmmm... ow ja..hoi PS
Is er nog iemand aan het bier of moeten we die reeks maar helemaal opdoeken?
135 bpm op speed 6!quote:
Heeft vast ook met praten en trappen te makenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:11 schreef D.Rose het volgende:
*iets mompelt over duivels en staarten
Bier... *checkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:11 schreef Janetje het volgende:
Is er nog iemand aan het bier of moeten we die reeks maar helemaal opdoeken?
Ik haat hardcore.quote:
Hij is eng!quote:
Dan kijk je niet naar hemquote:
Je weet toch dat alle zregen van boven komt?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
staat ie onder de douche bij het zwemparadijs?
Is AMD jouw maatje?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet zeker dat de helft van die sukkels over mijn dreigende post heen kijkt
Vanwege die post.quote:
Ik poste dit plaatje:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vanwege die post.
Verder geen echte reden.
Ja okay, dat had ik gezien en begreep ik niet echt eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik poste dit plaatje:
[afbeelding]
En daar reageerde AMD op![]()
Mooie meid hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn die meid in je ava heeft echt zaadvragende ogen
Wat een gefabriceerde kutkop!quote:
Was een dreigementje richting dit topicquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja okay, dat had ik gezien en begreep ik niet echt eigenlijk
AMD reageert op alles
Tja, je kunt ook niet alles hebbenquote:
Je hebt iig het modje weggejaagdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was een dreigementje richting dit topic![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zou het er echt wel op kunnen ja
Smaken verschillen duidelijkquote:
Daar gaat het om jahquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt iig het modje weggejaagd
Ik houd niet echt van standaard gepeupel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
Smaken verschillen duidelijk
Mission completedquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt iig het modje weggejaagd
En niet van een barbygirl ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik houd niet echt van standaard gepeupel.
who is the evil one?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een goedaardige mod in deze reeks hoor, maak je maar niet druk
Nog geen miljoen... wacht daar lieg ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
Maar, euh. Ik heb ook wel on-gesoepte plaatjes hoor
[afbeelding]
en in dit geval ook siliconen gok ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook niet alles hebben
maar je hebt wel gelijk, fotosoep en makeup maken de vrouw...
Lievie, ik maak me om geen een mod drukquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een goedaardige mod in deze reeks hoor, maak je maar niet druk
Die komen hier niet, ze zijn allang blij dat alle bagger/SC een beetje centraal blijftquote:
* Usernotes leestquote:
Hmm, weet ik nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
en in dit geval ook siliconen gok ik
Ik heb geen notes.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Die komen hier niet, ze zijn allang blij dat alle bagger/SC een beetje centraal blijft
Waar hou je dan van? Zoiets als dit:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog geen miljoen... wacht daar lieg ik.
quote:
Niets kan je vinden hé?quote:
is dat dezelfde meidquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
Maar, euh. Ik heb ook wel on-gesoepte plaatjes hoor
[afbeelding]
Zulks neuk ik zeker, mits geen man.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waar hou je dan van? Zoiets als dit:
[afbeelding]
Neuh, is een ander...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
is dat dezelfde meid
want hier ziet ze er echt beter uit
GA A U B DOODTDTDDD!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef twiejewurd het volgende:
hebben jullie quick reply?
Nee, daar moet je eerst 10.000 posts voor hebben behaaldquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef twiejewurd het volgende:
Neuh, jij ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef twiejewurd het volgende:
quote:
vraag dan even achter de schermen of ze me niet meer willen bannenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, daar moet je eerst 10.000 posts voor hebben behaald
ForumToolsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, daar moet je eerst 10.000 posts voor hebben behaald
Je mag me niet he.. ? Dat zag ik wel aan die b in die biatch..quote:
Of vraag om nog een extra banquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:47 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
vraag dan even achter de schermen of ze me niet meer willen bannen
Heejquote:
Oiquote:
Aantal geile plaatjes. Moet je ff een aantal pagina's terug kijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:49 schreef beelz het volgende:
Ik heb vrij weinig gemist lijkt me?
So watch your backquote:
Al gezienquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Aantal geile plaatjes. Moet je ff een aantal pagina's terug kijken![]()
twiejewurd danquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |