of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef twiejewurd het volgende:
ja dan baal je
Bij ons op het werk hoopt iedereen dat die typhoon hier langs komt want dan wordt er een vakantie uitgeroepen voor de hele streekquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:21 schreef portier het volgende:
Dat plaatje is zeker gemaakt door meteorologen van die eilanden eronder? Zo van "Wij willen die kutwindhoos niet, we laten hem lekker ombuigen en keihard over dat andere eiland gaan." Van die voorspellingen klopt bijna nooit wat.
Harde werkersquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bij ons op het werk hoopt iedereen dat die typhoon hier langs komt want dan wordt er een vakantie uitgeroepen voor de hele streek![]()
Hier in Taipei valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef portier het volgende:
[..]
Harde werkers. Het lijken wel Cubanen.
Zit daar niemand met de schade die zo'n ding aanricht?
Vorig jaar hadden we er drie !quote:
En hoe lang duurt dat? Is er een vaste periode, of zo lang als de storm duurt?quote:
Meestal één dagje, op het moment dat de storm overtrekt, soms twee.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:54 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En hoe lang duurt dat? Is er een vaste periode, of zo lang als de storm duurt?
Mên, in Nederland kun je ijsvrij krijgen, maar dat komt tegenwoordig ook nooit meer voor
Apartquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:04 schreef SeLang het volgende:
Veel mensen laten daarom voordat de typhoon arriveert de badkuip vollopen, just in case...
Verkapte-ik-spam-mijn-eigen-topic-reactiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oh ik zie dat je je al gemeld had. Ik had net een topic op NWS geopend hierover! (ik had dit topic nog niet gezien! )![]()
Een lekkere orkaan langs je banaan!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:55 schreef longinus het volgende:
Ga op het balkon staan met je broek op je hielen en geniet van de rukwinden
Yep !quote:Op zondag 17 juli 2005 11:51 schreef Martijn_77 het volgende:
@SeLang is het daar al losgebarste?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |