Ja eindelijk gelukt!!! Tjeeminee, ik had dat al veel vaker geprobeerd, maar dan ging hij gewoon door naar het spel. Finallyquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
die toetsen tegelijk inhouden bij het opstarten van het spel
Ze zijn qua gedrag ook anders, sommige hondne luisteren beter, sommigen hebben meer aandacht nodig, etcquote:Op zondag 18 september 2005 03:00 schreef YourMaster het volgende:
Zijn de verschillende rassen trouwens ook echt verschillend, of zien ze er alleen anders uit?
Ik heb de binnenkant van het boekje ff gescanned voor je, ik vond dat zelf wel erg duidelijk (zag dus ook de plaatjes achteraf pas, maar ben nog steeds blij met mijn keuzequote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef GcKing het volgende:
Hey heeft iemand een link waar je aan de hand van plaatjes kan zien welke honden er in welke versie zitten?
Of kan iemand dat ff samenstellen.
Is wel handig voor mij en anderen die het spel willen kopen maar nog niet weten welke versie.
Ja, gewoon even flink aan de lijn rukken, net als in het echtquote:Op zondag 18 september 2005 11:34 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ik heb de binnenkant van het boekje ff gescanned voor je, ik vond dat zelf wel erg duidelijk (zag dus ook de plaatjes achteraf pas, maar ben nog steeds blij met mijn keuze)
[afbeelding]
Weet iemand trouwens hoe je kunt zorgen dat je hond niet die dingen eet tijdens het wandelen?
Hehe jah dat had ik idd nog niet uitgeprobeerd, vind ik zo sneuquote:Op zondag 18 september 2005 12:14 schreef Lexie het volgende:
Ja, gewoon even flink aan de lijn rukken, net als in het echt.
Sit en spin lijkt kwa klank best op elkaar. Daarom kun je ook beter voor zitten: 'Sit down' ofzo gebruikenquote:Op zondag 18 september 2005 23:28 schreef lelibel het volgende:
[..]
Hehe jah dat had ik idd nog niet uitgeprobeerd, vind ik zo sneu. Dacht er niet eens over na dat dat ook nog kon.
Hey en ik heb ook het probleem dat mijn hond opeens niet meer sit en shake weet? Nou leert ze spin en doet ze opeens wat ik ook roep bij die 3 elke keer spin. Vast omdat het met een S begint ofzo, maar das dan wel mooi stom aan dat spel...
Lekker is dat dan. Maar dat vind ik wel superslecht hoor. Het maakt ook onwijs veel uit of je de klank omhoog legt of omlaag, terwijl dat ontzettend kan verschillen. Op die manier kan ik dus net zo goed allemaal letters geven aan alles wat ze moeten doen...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:07 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Sit en spin lijkt kwa klank best op elkaar. Daarom kun je ook beter voor zitten: 'Sit down' ofzo gebruiken
en dat vraag je in het Nintendogs topic omdat?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef Kill_em_all het volgende:
Weet iemand of castelvania al bij replay te koop is?
Je moet proberen commando's aan te leren met 2 lettergrepen: "liggen" "zitten" ipv zit en lig enzo. Werkt beter!quote:Op zondag 18 september 2005 23:28 schreef lelibel het volgende:
[..]
Hehe jah dat had ik idd nog niet uitgeprobeerd, vind ik zo sneu. Dacht er niet eens over na dat dat ook nog kon.
Hey en ik heb ook het probleem dat mijn hond opeens niet meer sit en shake weet? Nou leert ze spin en doet ze opeens wat ik ook roep bij die 3 elke keer spin. Vast omdat het met een S begint ofzo, maar das dan wel mooi stom aan dat spel...
toen ik ging reserveren vroeg ze niet eens welke versiequote:Op zondag 25 september 2005 18:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb de Labrador en de Dachshund versie gereserveerd bij Dixons![]()
Nu nog wachten tot 7 oktober![]()
Ben met die klanken begonnen dat werkt ook wel ok, alleen moet nog ff helemaal kijken hoe dat uitpakt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:57 schreef nrg het volgende:
[..]
Je moet proberen commando's aan te leren met 2 lettergrepen: "liggen" "zitten" ipv zit en lig enzo. Werkt beter!
Ikquote:Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef nrg het volgende:
Gaat er nog iemand naar de release zaterdag? Ik ga naar Utrecht met mijn hond Gino:
[afbeelding]
Kijk anders op de eerste pagina van dit topicquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef Burning_Eye het volgende:
ik heb meegedaan aan een prijsvraag waarmee je een DS met nintendogs kon winnen
dus zou iemand plaatjes van het spel kunnen plaatsen?
Waar?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef Burning_Eye het volgende:
ik heb meegedaan aan een prijsvraag waarmee je een DS met nintendogs kon winnen
dus zou iemand plaatjes van het spel kunnen plaatsen?
Ik zou nog niet weten wat voor naam ik mijn puppy meot gevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:58 schreef gamecube_master het volgende:
Ik ben nu al een naam aan het bedenken voor mijn Nintendogs hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |