abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29049080
Gisteren voor het eerst eens teamspeak geinstalleerd en gebruikt tijdens een instance. Wat een geweldige uitvinding! Nadeel is wel dat het al weer snel gezellig en dus erg laat wordt, maar goed.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:12:30 #177
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29050237
ok das dus nog een reden om geen geld ingame te kopen.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:22:23 #178
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_29051546
GVD, me PC 2 dagen plat gelegen vanwege een zeer vervelend virus... eindelijk alles weer hersteld. WoW opnieuw geinstalled ( virus had al me .exe bestanden vernietigd )
Kom ik erachter dat me speeltijd op is... grrrrrrrrr. Ik wou dat al een tijd bekijken hoeveel dt nog was, maar die site van Blizzard was elke keer down... nu moet ik alsnog wachten
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_29052461
lvl 59 geworden vandaag.

ge-outrolled worden op de dreadmist robe .

toen maar van iemand de dreadmist belt gekocht voor 25g.
......
pi_29053093
Kut, ik wilde nog even snel inloggen om afscheid te nemen van de mensen in het FOKKERS-guild, maar mijn gametime is al verlopen . En ik had nog een kleine schuld bij Caela openstaan .
pi_29054342
stop je ermee lexie?

hoeveel schuld had je open staan?

[ Bericht 39% gewijzigd door Richardfun op 23-07-2005 00:55:40 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_29055418
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:01 schreef Slomy het volgende:
lvl 59 geworden vandaag.

ge-outrolled worden op de dreadmist robe .

toen maar van iemand de dreadmist belt gekocht voor 25g.
Door een mede-warlock hoop ik?

Ik werd in een guild-raid op UBRS geoutrolled door een Druid die het voor de stats wilde hebben en dacht dat ik al wat beters had
(Toen had ik alleen een Necropile Robe, nu dus Robe of the Void. Maar Dreadmist wil ik eigenlijk toch wel compleet hebben nu. Mis alleen de broek en robe . Groene broeken vloeken met epic/rare equipment!!)

M'n geupdate profiel
pi_29056361
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:12 schreef Richardfun het volgende:
stop je ermee lexie?

hoeveel schuld had je open staan?
Tien goud. Maar ik hoop voor Caela dat hij ondertussen wel zo ver is dat hij het kan lijden . Ik ga trouwens stoppen ja; vind het wel weer mooi geweest. Misschien dat ik het over een jaartje nog eens oppak maar dat zie ik dan wel weer.
pi_29059326
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:07 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Door een mede-warlock hoop ik?

Ik werd in een guild-raid op UBRS geoutrolled door een Druid die het voor de stats wilde hebben en dacht dat ik al wat beters had
(Toen had ik alleen een Necropile Robe, nu dus Robe of the Void. Maar Dreadmist wil ik eigenlijk toch wel compleet hebben nu. Mis alleen de broek en robe . Groene broeken vloeken met epic/rare equipment!!)

M'n geupdate profiel
Ja wel door een mede warlock. Maar ik was er zo pissig over omdat hij er pas halverwege bij was gekomen. Ik loop nog steeds rond met m'n bloodrobe.

Vanmiddag weer een run voor de broek doen?
......
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:51:29 #185
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_29065471
Hmm.. Net een Warrior aangemaakt.. Ben nu al lvl 7. ) Eerste keer als Warrior, en vind het Rage systeem wel een beetje vaag (ten opzichte van Mana..)

Kan je als warrior nog iets met zooi die mana aanvult..? Meer warriors hier..?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_29065740
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:51 schreef neo2000 het volgende:
Hmm.. Net een Warrior aangemaakt.. Ben nu al lvl 7. ) Eerste keer als Warrior, en vind het Rage systeem wel een beetje vaag (ten opzichte van Mana..)

Kan je als warrior nog iets met zooi die mana aanvult..? Meer warriors hier..?
Een warrior heeft geen mana en bouwt rage op tijdens het vechten.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:30:57 #187
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_29066247
Zou iemand me aub kunnen helpen met dit grote probleem.
Telkens als ik wow speel zie ik soms na een tijdje mensen om mijn heen niet meer (soort van invisibble) maar ze zijn er nog gewoon.
Wat kan ik hier aan doen, want het stoort mijn erg
(dit voorval onstond pas na de nieuwe patch 1.6 die ik net gedownload had, na dat ik paar weken off was)

[ Bericht 13% gewijzigd door MisterJ.Lo op 23-07-2005 17:48:23 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_29070893
Iemand eigenlijk al in Blackwing Lair geweest?

Zou het trouwens leuk vinden als Blizzard ook eens raids ging toevoegen voor mensen die nog niet lvl60 zijn. Iets zoals molten core of BWL, maar dan voor een groep lvl 40'ers of zo.
pi_29071682
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 02:15 schreef Lexie het volgende:

[..]

Tien goud. Maar ik hoop voor Caela dat hij ondertussen wel zo ver is dat hij het kan lijden . Ik ga trouwens stoppen ja; vind het wel weer mooi geweest. Misschien dat ik het over een jaartje nog eens oppak maar dat zie ik dan wel weer.
Over een jaat betaal je het me terug
pi_29071717
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:17 schreef Richardfun het volgende:
Iemand eigenlijk al in Blackwing Lair geweest?

Zou het trouwens leuk vinden als Blizzard ook eens raids ging toevoegen voor mensen die nog niet lvl60 zijn. Iets zoals molten core of BWL, maar dan voor een groep lvl 40'ers of zo.
het probleem zou dan waarschijnlijk zijn dat lvl 60's het kunnen 5 mannen en dan alle goede loot makkelijk kunnen vendorren en zo heel veel geld verdienen (waarschijnlijk)
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:25:33 #191
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29073276
Stel ik trade mijn EU account met een US account/key, en ik verander de text in realmlist.wtf (ofzoiets) in us.logon..., inplaats van eu.logon... Dan kan ik toch gewoon op de US server inloggen, en spelen op hun servers? Heb je niet de US versie van het spel nodig toch?
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_29073843
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:25 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Stel ik trade mijn EU account met een US account/key, en ik verander de text in realmlist.wtf (ofzoiets) in us.logon..., inplaats van eu.logon... Dan kan ik toch gewoon op de US server inloggen, en spelen op hun servers? Heb je niet de US versie van het spel nodig toch?
Nee, er zijn meer verschillen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:54:05 #193
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29073962
Bleh. Wat een homo's. Transferen kan ook niet blijkbaar. Bedrijf verdient miljarden per maand, maar cdkeytje omzetten ho maar
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  zondag 24 juli 2005 @ 00:22:08 #194
41127 Richardfun
Redemption
pi_29074630
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:02 schreef Ancient het volgende:

[..]

het probleem zou dan waarschijnlijk zijn dat lvl 60's het kunnen 5 mannen en dan alle goede loot makkelijk kunnen vendorren en zo heel veel geld verdienen (waarschijnlijk)
Dan zet je voor mijn part een level cap op de raid instance, dat het word ontworpen voor 40-45 bijvoorbeeld, moet best te doen zijn...
  zondag 24 juli 2005 @ 00:36:37 #195
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29074931
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:02 schreef Ancient het volgende:

[..]

vendor prijzen zijn altijd schandalig laag dus dat zou ik persoonlijk geeneens willen doen, ookal maak je iets wat 20g kost los verkopen, je krijgt er altijd hooguit 1 g voor, net als epic gear , is ook maar 2g ofzo vendor
pi_29076103
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:36 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

vendor prijzen zijn altijd schandalig laag dus dat zou ik persoonlijk geeneens willen doen, ookal maak je iets wat 20g kost los verkopen, je krijgt er altijd hooguit 1 g voor, net als epic gear , is ook maar 2g ofzo vendor
Kom naar frostwhisper er gaat geen 1 epic voor lager dan 100g weg
  zondag 24 juli 2005 @ 03:08:52 #197
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29077521
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:36 schreef existenz het volgende:

[..]

Kom naar frostwhisper er gaat geen 1 epic voor lager dan 100g weg
dat bedoel ik niet

Cenarion Spaulders
Binds when picked up
Shoulder Leather
150 Armor
+13 Stamina
+20 Intellect
+10 Spirit
+7 Shadow Resistance
Classes: Druid
Durability 70 / 70
Requires Level 60
Equip: Restores 4 mana every 5 sec.
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 18.
Set: Cenarion Raiment (1/8)
Sells for 3 Gold 18 Silver 59 Copper to vendors
Item Level 66

vendor prijzen moet je niet aanhouden aangezien die geen drol zeggen,
als die spaulders BOE waren en in de AH waren ze meer dan 100g waard

weet iemand btw of die planten in dire maul die zo makkelijk te farmen zijn als mage , living essence lekker droppen? ik zie op thott 10% per lasher maar dat geloof ik niet zo
  zondag 24 juli 2005 @ 03:44:28 #198
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29077925
ik zit nu voor me mage een leuke frost build te verzinnen,ik heb nu improved blizzard wat erg handig is voor het grinden van oozes in marauden, die hoef ik dus niet meer , maar wat vinden jullie van deze :
quote:
Arcane Talents (18 points)

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.

# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.

# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.

Frost Talents (33 points)

# Improved Frostbolt - 5/5 points
Reduces the casting time of your Frostbolt spell by 0.5 seconds.

# Improved Frost Nova - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Frost Nova spell by 4 seconds.

# Ice Shards - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 100%.

# Winter's Chill - 3/3 points
Increases the power of your chill effects by slowing the target's movement by an additional 10%.

# Cold Snap - 1/1 point
When activated, this spell finishes the cooldown on all of your frost spells.

# Arctic Reach - 2/2 points
Increases the range of your Frostbolt spell and the radius of your Frost Nova and Cone of Cold spells by 20%.

# Shatter - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your frost spells against frozen targets by 50%.

# Ice Block - 1/1 point
You become encased in a block of ice, protecting you from all physical attacks and spells for 10 seconds, but during that time you cannot attack, move, or cast spells.

# Improved Cone of Cold - 3/3 points
Increases the damage dealt by your Cone of Cold spell by 35%.

# Frostbite - 5/5 points
Gives your chill effects a 15% chance to freeze the target for 5 seconds.

# Ice Barrier - 1/1 point
Instantly shields you, absorbing 455 damage. Lasts 1 minute. While the shield holds, spells will not be interrupted.

Level 40: 549 damage absorbed
Level 52: 678 damage absorbed
Level 58: 818 damage absorbed

Fire Talents (0 points)

# None
  zondag 24 juli 2005 @ 13:59:08 #199
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_29083638
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENKIIINNSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  zondag 24 juli 2005 @ 14:06:04 #200
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29083829
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:59 schreef Rikoko het volgende:
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENKIIINNSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De lol is er nu wel een beetje van af
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')